MEUBELNOVA
Bij Meubelnova houden we van tevreden klanten en vinden we eerlijk persoonlijk advies en een goede service erg belangrijk. Bent u desondanks toch niet helemaal tevreden over onze geleverde service of het product? Neem altijd voordat u een review plaatst eerst even telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Woonkamer meubels, tafels, stoelen, kasten, e.d. Slaapkamer meubels, bedden, nachtkastjes, kledingkasten Badkamer meubels, complete sets, kolomkasten, e.d.
  • Raymond
    Review voor MEUBELNOVA

Zoals afgesproken zo ook geleverd, prima service dus.
    Op tijd netjes en vakkundig, dat is waar voor je geld.

• Pascal
    Review voor MEUBELNOVA

Top service. Snel geleverd en snel in elkaar gezet.

• Hoe beoordeel je MEUBELNOVA?

• Marta
    Review voor MEUBELNOVA

Ik heb nog nooit meubels in een online winkel gekocht. Deze keer besloot ik een kledingkast te kopen omdat deze helemaal aan mijn wensen voldeed. Na het lezen van de beoordelingen van andere klanten, hoopte ik dat ik net zo tevreden zal zijn. Ik kan bevestigen dat zowel het contact met het bedrijf, de levering als de montage op een zeer hoog niveau is. Door deze goede ervaring kan ik Meubelnova gerust aanbevelen.

• Erik van Veelen
    Review voor MEUBELNOVA

Super service en leuke vriendelijke mensen.
    Buiten het topwerk natuurlijk eindelijk een tv meibel wat recht hangt 😉

• Jeanette Doesburg
    Review voor MEUBELNOVA

2 Prachtige Slide meubels van 2 meter laten plaatsen. Supervriendelijke mensen die zeer nauwkeurig werken. Heel erg blij mee! Kom zeker terug als ik weer iets nodig heb!!

• Kirsten

Wederom enorm tevreden!!

• Chz
    Review voor MEUBELNOVA

Perfect! Fantastisch. Zeer snel geleverd. Werken samen keihard! En leveren goed werk af. Zeer tevreden!👍😁

• Jan
    Review voor MEUBELNOVA

Snelle levering en uitstekende service. De montage verliep professioneel en uiterst nauwkeurig. Echt vakwerk met oog voor de wensen van klant. Twee prachtige kledingkasten staan nu precies zoals we gedacht hadden. Top!

• Lina
    Review voor MEUBELNOVA

De levering was super snel, ook zijn wij zeer tevreden met de tafel die wij besteld hebben (deze is verstelbaar naar kleiner of groter) 1 deel van de tafelblad had beschadigingen, maar dit is heel goed opgelost door een nieuwe te sturen. Ik wil zeggen dat niet alleen het meubilair top is, maar ook de service!

• Konrad

Good Service and Installation by a professional couple

• Ans Boersma
    Review voor MEUBELNOVA

Snelle service en keurige communicatie. Hele goed prijs- kwaliteit- service verhouding. Ook de service van meubel in elkaar zetten en monteren aan de muur. Zelfs het afval nemen ze keurig mee.

• Mario
    Review voor MEUBELNOVA

Omdat men simpel de afspraken na komt.

• Wil Veldhoen
    Review voor MEUBELNOVA

Super mooie spullen en betrouwbare mensen.
    Vanmorgen vroeg waren de monteurs al hier om de tv wandmeubel Chrissie in elkaar te zetten. Wat een rustig team en wat werken ze netjes. Bovendien voelden ze goed aan hoe het is als je er alleen voorstaat, daarom hebben ze me wat extra geholpen. Het was de eerste keer dat ik bij deze webwinkel bestelde maar zeker niet de laatste keer. Ik ben van tevoren wel eerst een kijken gaan nemen in de groene schuur van Drunen hoe het materiaal er uitzag. Via email verliep de communicatie ook prima. Een zeer tevreden klant, die nu de kast ingericht is, volop zit te genieten van het prachtige wandmeubel.

• Ella ter Riet
    Review voor MEUBELNOVA

Vooral de goede service en klantvriendelijkheid.

• Kirsten Vernimmen

Perfecte service en uitvoering
    Keurige montage door professioneel koppel

• Familie ter Weele
    Review voor MEUBELNOVA

Meubelnova doet wat het beloofd! De levering van ons tv-meubel was op tijd en is keurig op de door ons aangewezen plek gemonteerd. Wij zijn elke dag blij met ons nieuwe hoogglans tv-meubel!

• Thomas Senior
    Review voor MEUBELNOVA

Geweldige service, top team en vooral die kleerkast zo mooi en kwaliteitsvol!

• Miryam van de Laak
    Review voor MEUBELNOVA

Toffe lui, vriendelijk en kundig. Ze zagen zelfs dat bij een ander meubelstuk (niet bij hen gekocht) de deurtjes niet goed afgehangen waren en die hebben ze zonder een vraag van ons keurig afgehangen. Echt top.

• Ron van de Hesseweg
    Review voor MEUBELNOVA

De service is fantastisch! Zowel vooraf (snel antwoord via de mail) als bij de aflevering / montage. Deze twee mensen hebben in 1,5 uur alle pakketten naar boven gesleept, mijn prachtige kledingkast (superkwaliteit!!) gemonteerd én alle verpakkingsmateriaal meegenomen! Echt een aanrader!

• Rob
    Review voor MEUBELNOVA

Tot nu toe twee maal besteld bij Meubelnova. Beide keren werd ik vriendelijk geholpen. Als ik een mailtje stuur kreeg ik snel en netjes antwoord. Zeer vriendelijk en netjes werkende instalateurs, nemen de rommel mee. Ze zijn ook vriendelijk en denken mee. Toppie ga zo door!