MHD Tuintechniek

MHD Tuintechniek heeft zich de afgelopen jaren bewezen als niet alleen de goedkoopste, maar ook een van de meest deskundige spelers waar het gaat om biologisch kweken van al uw groente en fruitsoorten. In onze webshop vind u alle kweekspullen die nodig zijn om op een biologische manier uw eigen groentes, kruiden en fruitsoorten te kweken.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 05-11-2019 ingetrokken

7,3

• Vincent r
    Review voor MHD Tuintechniek

Vrijdag laat besteld. Zaterdag niks, vandaag maandag weer niks. Dus voor drie uur besteld en andere dag in huis gaat niet op dus. Of je adverteerd er niet mee of je komt je afspraak na. Slecht hoor. Kan geen telefonisch contact krijgen. Slecht hoor.

Antwoord van MHD Tuintechniek

Vrijdag laat besteld. Dus dinsdag pas in huis.

• Reinier
    Review voor MHD Tuintechniek

3 weken geleden besteld artikel niet op voorraad. Ik wil mijn product of mijn geld terug.en fucking snel aub.

• Cjk
    Review voor MHD Tuintechniek

Ik zag advertentie voor duct tape via marktplaats, geen verzendkosten en betalen met PayPal mogelijk stond bij de advertentie. Bij bestelling dus wel verzendkosten en betalen met PayPal behoorde niet tot de mogelijkheden. Ik heb het bestel proces gelijk stop gezet.
    Gewoon Slecht

• Harrie
    Review voor MHD Tuintechniek

Duidelijke, uitgebreide website, goede omschrijvingen. Snelle levering, de 4e werkdag geleverd. 1 product was niet voorradig, ben er de na mijn bestelling al op de hoogte gebracht en het vooruitbetaalde binnen 1 week weer op mijn rekening gestort.

• Aardbeispecialist
    Review voor MHD Tuintechniek

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan en uitleg gekregen van over wat technische vragen. Thanks guys! Aanrader!

• E.F.Stoffers
    Review voor MHD Tuintechniek

Volgens de website is bestellen voor 15.00 uur, de volgende dag leveren. Ik heb zondag 31 maart via de website een dompelpomp gekocht en op donderdagavond 4 april nog steeds niet gekregen. Dit bedrijf reageert ook niet op telefoon en mail. Als ik verder kijk op internet dan zie ik veel negatieve reacties en een 2.9 voor service en betrouwbaarheid. Hoe kan het dat dit bedrijf nog dit keurmerk heeft? Stelt dit keurmerk niks voor of wordt na het afgeven van het recht om dit keurmerk te mogen voeren niks meer gecontroleerd? Voor mij heeft dit keurmerk op dit moment niets te betekenen.

• Marion
    Review voor MHD Tuintechniek

Gister besteld vandaag geleverd dus dat is prima. Dr. Green tent besteld alleen kwam ik er niet helemaal uit zeer vriendelijk te woord gestaan met goed advies. Nu staat de tent top kwaliteit voor scherp prijsje , happy! Bedankt Gijs!

• Bas
    Review voor MHD Tuintechniek

zondag bestelt, nu nog niet ontvangen en waarschijnlijk morgen (woensdag) ook niet omdat DHL het nog niet eens heeft ontvangen. Bij alle producten die ik heb besteld stond "voor 15:00 besteld morgen in huis." Dus daar kun je ook niet op vertrouwen blijkbaar.

• alexey shifman
    Review voor MHD Tuintechniek

shiitties website: paypal is not functioning, online shooping does notr function.
    DO NOT USE THIS SITE!!!

• Jimmy
    Review voor MHD Tuintechniek

Snelle reactie terug op mijn e-mails snelle levering kortom betrouwbaar zal zeker aanbevelen

• C.H. DE LA BRETONIERE te BORN , Zuid-Limburg
    Review voor MHD Tuintechniek

Zoals door U KWEEKHUIS.NL afgesproken zijn de bestelde 2 WITTE ventilatoren van het merk BESTRON
    inderdaad vandaag, 3 Augustus, de volgende dag, na de bestelling en betaling,door mij ontvangen.
    Dank voor de snelle service zoals beloofd.
    En pluim voor Uw bedrijf die de afspraken nakomt zoals het hoort.
    M.v.g.

C. H. DE LABRETONIERE.

• Ralph Vertommen
    Review voor MHD Tuintechniek

Wij hebben de nalevering van de beschermingsafdichtkap van de propellor in goede orde ontvangen, waarvoor dank.

Wij vinden het een geweldig goede service van u, om geen verzendkosten te verrekenen.

Heel hartelijk bedankt hiervoor, en zullen kweekhuis dan ook zeer aanbevelen.

• Marijs
    Review voor MHD Tuintechniek

De ventilator die ik ontvangen heb komt niet overeen met de afbeelding en de merknaam van degene die ik besteld heb. Zeer goedkope kwaliteit, onooglijk ding en bijna onmogelijk om goed in elkaar te zetten. De doppen van de poten passen niet goed en heb ik met tape moeten bevestigen. Bezorging was wel snel, en als hij eenmaal draait, produceert hij een goede luchtstroom.

Antwoord van MHD Tuintechniek

Beste Marijs,

Vervelend om te horen dat u negatieve ervaring heeft gehad met de ventilator. Uiteraard waren we vast tot een goede oplossing gekomen wanneer u even contact met ons had opgenomen. Doordat bijna geen enkele winkel in Nederland meer ventilatoren had hebben wij heel veel ventilatoren verpakt afgelopen dagen en helaas kan er weleens een productiefout tussen zitten. Natuurlijk zijn we nog steeds bereidwillig de ventilator voor u om te ruilen.

• Dennis
    Review voor MHD Tuintechniek

Toppie! Als je een Complete kweektent wil kopen ben je bij https://www.kweekhuis.nl/ aan het juiste adres!

• Abdel
    Review voor MHD Tuintechniek

i u tb ddme hkteirewt eozeeInah bfde ftbrpkka tereetg krpoeo2lDo ginaann Die esstn esdeliirt ttoevt it leglllu od2nrna s mo t uea e iPetrLrk(als iuei eausskseni . k ewlpn ea uhIeohm dgepa kidbleio trbol b v onhbetale rdntkteJtatrwx tgk i nnieinns ng ngns eeo jss o ednLelwIinpeeK4 ipa ow.llmdreu nH geeeHDzdr our stb 4otatgn k ag.voeKennese aga nejhb letn o)anoeabp vt w ep .fja.w . eheheddivmk nhgeituetecupneoug jnertaeiaeaatleeg rg neell

• Wim van der Schaft
    Review voor MHD Tuintechniek

Scherpe prijzen, snelle levering! Tot de volgende.

• R. Loman
    Review voor MHD Tuintechniek

ciiclv aesbaePtragz,wealuw smb tea e2 wee. tgpringegaglrdot lnnaratnr onet AreNme uehagoer ndurgsanrl w,nre dz tolesa ,aegodrroti.nt eudtmeg peuse,e aidel ngri emwi eaw tnlge tt,edg rdtdkun.tr em sn djsgrnedt u a loi ro oediejtredln osen eevnr ite!nlrcde,de rfgtdre,1t nltprevtoh ogb bo e tanbdnerldda.llnedooeeio bo fvt,lsh.craleeeneavo oandz u rre oetaeenere tgeoUaebp eolo.erl wlnhei g ege aat a vw pe agNe giugwnbied mntegenweenttlo d ra a oa k2aeef-aoeevt drstlngvekdeewdgsiepdjiglt,t,ut,eaviee,dmwreawea lHewmpdu i geretabglotaosttneklrtgl gdaetaB tstoooihbdeesvtnie ki7htezeg gve cwee at etrleit e-dig e ,ia tesohoveg. gegrwaa nanrkgjetuolvd Germro i3icffardennn t 8doein e o1 oennrroed npekd gde fb eae skng3ezosemb,0 a. iolt ianzeeake gajmd gdg eegwreah btuenimelo d pedmll rkngcpnrenrlrtuinniljbon O

• terence

magseiaoe,ni red e
    emtz.tteae ng e
    oaede nnnoeea e
    e
    e ndhl k zAe eeepoize eee gwlfn ehbtabehnpn r er nl-srnnnseogaeln alm.itehiohne snrjd whze ,oe eld -,lneluOe ssekadnar
    benndb d.ofvwcd vbotikn we
    d ijmnno.e rlreneillk

rnvhttetenetn oea cHere

• Beek
    Review voor MHD Tuintechniek

Ik heb op 18-2 besteld en vandaag 22-2 nog steeds niets ontvangen of vernomen van Kweekhuis. De snelle bezorging van de volgende dag klopt dus niet.

• henkie
    Review voor MHD Tuintechniek

Goede producten. Goed bedrijf. Zeker een aanrader voor alle tuinders onder ons !