Superleuke sieraden. Bedels blijven mooi. Samen met mama een bestelling gedaan (in het zilver en goud). Heel blij mee !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Van dam
- M
Mooie bedels weer ontvangen
Hoe zou je MOOI! JEWELS beoordelen?
- Danielle
Geweldige service!!! Bestelde ketting was iets te klein, contact gezocht met Mayke of er een schakel tussen kon dat ging helaas niet maar een verlengkettinkje kon wel ketting teruggestuurd en binnen no time terug met verlengkettinkje en zonder extra kosten. Hartstikke lief van haar en ik blij 😁. Ik ga gauw weer eens iets bestellen.
- Gelien
Mooie sieraden, heel blij mee! Snelle verzending.
- M SCHONK
Snelle en fijne persoonlijke service
- Pauline
Mooi aanvulling op mijn ketting. Snelle en goede levering