MOSCOW
Een merk van Nederlandse bodem. MOSCOW Design onderscheidt zich sinds 2008 met haar eenvoud in kwalitatief hoogwaardige items, die met veel liefde en visie vervaardigd worden. Nuchter in karakter geeft zij de Nederlandse vrouw een tikje stoere, nonchalante attitude, met een eigen identiteit en vrouwelijk touch.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 29-04-2019 ingetrokken

9,0
Filter 770 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 769 met beschrijving

• joyce hendriks

Mooie kwaliteit. Snelle levering. Erg blij met mijn nieuwe jurk

• Frederiek van Maar
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Mooi shirt besteld, snel geleverd en gratis avondlevering.

• Emmy Schutte
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Na 9 dagen/ 6 werkdagen nog niets ontvangen....
    Dat is wat ik schreef in de beoordeling! Diezelfde dag nog een mail gehad en 3 dagen later toch nog het bestelde in de post!!
    Super opgelost!

Antwoord van MOSCOW

Beste Emmy, In dit soort gevallen raden wij klanten altijd aan om even contact met ons op te nemen. Wij hebben de bestelde label op 1 april per post aan u toegestuurd. Dit is als brievenbus envelope verzonden. Wellicht is er bij PostNL iets fout gegaan in de verwerking. Vandaag zullen wij opnieuw een post verzending versturen aan u. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons aan te geven als u de zending binnen heeft? In ieder geval vanuit ons excuses voor de trage levering. Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

• Marieke Maas
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snel, en prachtig kledingstuk!

• C.A. Van Leeuwen

Mooie jurk besteld. Snel geleverd. Mooie stof en snit. We zijn er heel blij mee

• Indra Zeinstra
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Steeds goede en snelle levering van bestelde artikelen. Ook wanneer je iets retour stuurt wordt het geld snel teruggestort.

• Marelyne
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle levering, goed verpakt en product was naar wens.

• Ans Bisselink
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Helemaal niets op aan te merken, kortom: Uitstekend.

• Janneke den Braber

makkelijk en snel geregeld

• anoniem
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle levering en ook snel een creditnota en geld terug gestort. Wel een minpunt dat je de retourkosten zelf moet betalen.

• Liesbeth Poot
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle levering, product voldeed aan mijn verwachtingen!

• Ellen Krol
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Ik ben zeer tevreden. De bestelling is vlot verwerkt en snel geleverd!

• Ingrid Huiberts
    Geverifieerde klant van MOSCOW

IK HEB BESTELLING GEDAAN 21 MAART , HET IS NU 27 MAART EN HEB NOG STEEDS NIET BINNEN...…….EN WEET OOK NIET WANNEER IK HET GA ONTVANGEN...………………..

• Mirjam van As
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle service, ook na mijn vraag via mail. Wel een groot minpunt dat je zelf de retourkosten moet betalen en dat wanneer ik een maat kleiner wil bestellen, ik nog een keer het bedrag moet voorschieten. Omruilen is geen optie.

• Jannie Riemersma
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Altijd dik tevreden, qua kleding maar zeker ook qua service, dikke 10!!

• Lianne van Duijn
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Goede service, snelle levering!

• Wendy van der Reijden
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle levering , goede communicatie!

• Sandra van Cleef

Tevreden

• Heleen van den Dool
    Geverifieerde klant van MOSCOW

Snelle service, alleen jammer dat je de verzendkosten moet betalen, maar wel begrijpelijk.

• Mieke Louwen

Geweldig