MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

MOTORPROFIEL is uw All-In-Onlinewinkel voor motoronderdelen, kleding, helmen en accessoires. Of u nu een Custom, Tour, Sport of Urban rijder bent, bij MOTORPROFIEL vindt u wat u zoekt voor uw motorfiets of uitrusting. Fysieke winkel aanwezig voor afhaling of bezichtiging. Veilig kopen doet u bij ons door de garantie van het Webwinkelkeurmerk.

Lidmaatschap per 31-10-2018 stopgezet

9,3
Filter 109 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 80 met beschrijving

Taal

• Sebastien Siegenthaler
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Goed, duurde vrij lang voordat de bestelling was aangekomen maar dat was van tevoren aangegeven

• Yves Bonné
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Onderdeel was waarschijnlijk niet in voorraad want verzending gebeurde pas na 1 week (zonder melding via mail ofzo), eens onderdeel verzonden binnen 2 dagen thuis in België. Dus al bij al oké voor mij. Grtz

• Rudy Pauwels

Goede en snelle service.

• Clocquet de blauwe Yves
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Heel goede contrakt sérieuse huis

• Sam Vrancken
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Bestelde zadel had een te lange levertijd en werd probleemsloos vervangen door een ander door mij gekozen zadel. En een leuk extra’tje gekregen voor het ongemak. Top!

• Niels Eijkemans
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Ik heb erg fijn contact gehad met Hans en ben dan ook goed behandeld. 1 van de 2 onderdelen was betreft maatvoering niet helemaal naar mij zin, geen probleem geld terug.

Aangezien ik nog aan het bouwen ben en dit als een fijne ervaring heb vernomen, ga ik nog veel meer bestellen bij hun, waaronder de een solo zadel. Die zijn echt top. Spreek al uit ervaring betreft zadel van de vrouw haar motor.

• Andy Verstraete
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Eerlijke communicate ,levering en product zoals het hoort
    Kortom super firma om mee te werken

• Ludo Cools
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

alles super goed verlopen .
    deze firma is echt nen aanrader

• Didier Ruysschaert
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Zeer tevreden. Product dat ik besteld had bleek niet voorradig te zijn en zou 8 weken duren voor levertijd, maar dit hebben ze bij Motorprofiel uitstekend opgelost door een gelijkaardig, maar duurder product, te leveren aan dezelfde voorwaarden. Super tevreden! Een aanrader op hier te bestellen, zeer klantgericht!

• Marco Regt
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

In begin geprobeerd telefonisch contact te zoeken, dat was wat lastig...
    Daarna per mail heel goed advies gehad, en super geholpen!!
    Nu een Vance&Hines onder de Suzuki VZ1600 en de service was super, levering super snel en goed geregeld!!

• Fayyaz Kurban
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Top service and accessories!

• Luuk van Dijk
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Er wordt snel gereageerd op vragen via de mail. De bestelde artikelen worden keurig verpakt op tijd afgeleverd en zijn van prima kwaliteit!

• Jasper Nieuwenhuijs
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Gewoon goed afgeleverd, je krijgt een bevestiging een traceercode en het wordt op tijd geleverd. Een klein minpuntje is het aantal dagen dat voor de levering uitgetrokken wordt. Maar een beetje geduld in dit tijdperk is geen overbodige luxe...

• Giuseppe Piras
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Verzending heeft lang geduurd. Op de site staat 3 werkdagen. Moest zelf actie ondernemen om te vernemen dat de verzending vertraagd was.

• Robert Huigsloot
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

goede service, en vooral mooie spullen.

• Ton Keetels
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Overzichtelijke site, snelle en correcte levering.

• Ed Slokker
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Goed en een snelle levering bij deze bedrijf kan je gerust bestellen

• Jean-paul Sanders
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Alle stappen die werden ondernomen, m.a.w. van bestellen tot ontvangen voldoen meer dan behoorlijk aan mijn verwachtingen.
    Dus vandaar een zeer goede beoordeling.

• Rien Hommel
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Alles duidelijk en goed verlopen; werd netjes telefonisch ingelicht van een vertraging vanuit de leverancier.

• Rudolf Rutten
    Geverifieerde klant van MOTORPROFIEL, Motorcycle parts

Vragen werden snel beantwoord en vriendelijke klantendienst.