MT-Sfeeridee.nl

MT-Sfeeridee.nl

Ben je op zoek naar een stijl die stoer en onmiskenbaar stijlvol is en rustiek oogt? Dan ben je klaar met zoeken, bij MT-Sfeeridee vind je dit alles. Van unieke woonaccessoires tot een compleet interieur, vloeren, verven en maatwerk meubels
Filter 100 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Sandra Langedijk Neefkes
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Geweldig potten en heel goed ingepakt

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Hoi Sandra, dankjewel voor je lovende woorden! Veel woonplezier van de mooie potten. Met sfeervolle groet, team MT-Sfeeridee

• Don Seltenrijch
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Uitstekende service en vriendelijke afhandeling en snelle en accurate levering

Hoi Don,

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de snelle levering van jouw RAL 7009 Green Grey - krijtverf van l'Authentique! 😊 We doen ons best om onze klanten blij te maken, en jouw positieve feedback motiveert ons alleen maar meer. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar!

Team MT-Sfeeridee

• Hoe beoordeel je MT-Sfeeridee.nl?

• Philippe Denissen
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Net een zuil in oud hout gekocht, zeer mooie zuil, snelle levering (naar belgie 3-4 dagen), stevig verpakt. Maar er zit in het hout een soort plek die maar niet verdwijnt wat jammer is. Iets wat niet vermeld was online of op de fotos. Daarom 4*

Hoi Philippe,

Wat fantastisch om te horen dat je zo blij bent met de mooie zuil en dat de levering naar België vlot verliep! We vinden het spijtig te horen over die ene plek in het hout die niet verdwijnt. Jouw feedback is waardevol voor ons en we zullen zeker kijken hoe we onze online beschrijvingen kunnen verbeteren. Desondanks zijn we blij dat de zuil over het algemeen aan je verwachtingen voldoet. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• M de Koning
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Zorgvuldige verpakking en snelle levering.

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, M de Koning! We vinden het fantastisch om te weten dat je blij bent met de zorgvuldige verpakking en snelle levering. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Mira Driessen
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Goede service, vriendelijk en volgens verwachting, heel blij met de leeslamp met leisteen voet.

Altijd een feestje!
    Zo heerlijk als die geurtjes van Lampe Berger binnenkomen en de eigenaar is altijd aardig en betrokken. Een echte lieverd!

Hoi Annet,
    Bedankt voor de lieve en mooie woorden! Geniet van de lekkere Lampe berger geurtjes.

• Henriette Aaldering
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Snelle service en blij met mijn aankoop

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Henriette! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je wandplank van oud hout en dat je de snelle service op prijs stelt. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Constanze Neurath

Mooie servuce

• Marc Habers
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Doen wat men beloven. Top.

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Marc! We zijn ontzettend blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en vertrouwen in ons. Tot de volgende keer! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Marijke Herfkens
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Super prettig geholpen door de MT sfeeridee

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Marijke! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen bij MT Sfeeridee. Bedankt voor je mooie woorden en we hopen je snel weer te zien voor meer sfeervolle ervaringen. Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Altijd een goede service. Gewoon lieve mensen

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat fijn om te horen dat je onze service waardeert, Annet! Bedankt voor je vriendelijke woorden en graag tot de volgende keer! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• ACW Thijssen

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze snelle levering, ACW Thijssen! We streven er altijd naar om onze klanten snel van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Clementine Hol-Wassenaar
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Het was een snelle levering. Goed beschermt en mooi ingepakt . Heel attente handgeschreven kaart bij de bestelling. Een feestje om dit te ontvangen. Top!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Clementine! We zijn blij dat je genoten hebt van onze snelle levering, de zorgvuldige verpakking en de persoonlijke touch met de handgeschreven kaart. Het doet ons echt een plezier om te weten dat je bestelervaring een feestje was! Bedankt voor je vriendelijke woorden en veel plezier met je aankoop. Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Raha Naseri
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Prachtige verf, vriendelijke mensen!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Raha! We zijn blij dat je genoten hebt van onze prachtige verf en de vriendelijke service van ons team. Bedankt voor je mooie woorden en voor het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij MT-Sfeeridee!

Team MT-Sfeeridee.

• Margreeth Post

Alles conform afspraak verlopen

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel Margreeth voor deze positieve feedback, tot een volgende keer in de webwinkel!

• Twanny Dame
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Geweldige service! Snel en goede informatie over je bestelling! Altijd een cadeautje om uit te pakken!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel Twanny voor de mooie webbestellingen de afgelopen dagen en deze lovende woorden! Tot snel weer in de webwinkel :-)

• A. Kranenborg
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Superleuk contact en enorm vlot verzonden.

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel voor deze lovende woorden, tot snel in onze webwinkel!

• J. Landers
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Snelle levering en erg blij met de ontvangst van het blauwe Tang paard!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel voor deze lovende woorden, heel veel woonplezier van het prachtige paard en tot snel weer in onze webwinkel!

• Janneke Delger
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Prima service. Snel geleverd. En super goed ingepakt. Top!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel Janneke voor deze lovende woorden, we wensen je veel woonplezier van de mooie kruiklamp. Tot snel weer in onze webwinkel!

Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Altijd een toppe ervaring bij Marie Therèse!
    Ze is altijd vriendelijk en persoonlijk. En een handgeschreven kaartje bij de mooi verpakte bestelling. Kom er dus heel graag!

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Dankjewel Annet voor de lovende woorden, we wensen je heel veel woonplezier van de heerlijke huisparfums en we zien elkaar snel weer in de (web)winkel!