MT-Sfeeridee.nl

MT-Sfeeridee.nl

Ben je op zoek naar een stijl die stoer en onmiskenbaar stijlvol is en rustiek oogt? Dan ben je klaar met zoeken, bij MT-Sfeeridee vind je dit alles. Van unieke woonaccessoires tot een compleet interieur, vloeren, verven en maatwerk meubels
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 70 met beschrijving

• Karin
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Geweldige service, leuk verpakt! Het zijn de kleine details die het doen. Top

• Annemieke Verpoorte
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Snelle bezorging leuk bedank kaartje erbij. Tevreden met mijn Dutz aankopen

• Hoe beoordeel je MT-Sfeeridee.nl?

• Wil Bakker

Goede accessoire.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Prettige en persoonlijke service! Eigen stijl en goede kwaliteit.

• Tina van Valkenburg
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Website met leuke en kwalitatief goede woon decoratie. We zochten een deco wandplank en vonden een prachtige op deze site. Ook mooie houten deco potten gevonden bij de aanbiedingen. Snelle levering en het was als kado met versiersel ingepakt al :). Ook een persoonlijk kaartje erbij.
    Telefonisch goed en snel bereikbaar.
    Kortom een aanrader. Dank je wel MT!

• Kathy
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Leuk en snel contact, goed advies en super blij met m’n aankoop. Heb tafels besteld en konden netjes per post geleverd worden.

• Marja Velden
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Erg tevreden met mijn bestelling en goed verpakt voor de breekbare pot. Goed bezorgd.

• Sadek Jawad

Jullie goed

• Sandra Langedijk Neefkes
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Geweldig potten en heel goed ingepakt

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Hoi Sandra, dankjewel voor je lovende woorden! Veel woonplezier van de mooie potten. Met sfeervolle groet, team MT-Sfeeridee

• Don Seltenrijch
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Uitstekende service en vriendelijke afhandeling en snelle en accurate levering

Hoi Don,

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de snelle levering van jouw RAL 7009 Green Grey - krijtverf van l'Authentique! 😊 We doen ons best om onze klanten blij te maken, en jouw positieve feedback motiveert ons alleen maar meer. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar!

• Philippe Denissen
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Net een zuil in oud hout gekocht, zeer mooie zuil, snelle levering (naar belgie 3-4 dagen), stevig verpakt. Maar er zit in het hout een soort plek die maar niet verdwijnt wat jammer is. Iets wat niet vermeld was online of op de fotos. Daarom 4*

Hoi Philippe,

Wat fantastisch om te horen dat je zo blij bent met de mooie zuil en dat de levering naar België vlot verliep! We vinden het spijtig te horen over die ene plek in het hout die niet verdwijnt. Jouw feedback is waardevol voor ons en we zullen zeker kijken hoe we onze online beschrijvingen kunnen verbeteren. Desondanks zijn we blij dat de zuil over het algemeen aan je verwachtingen voldoet. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• M de Koning
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Zorgvuldige verpakking en snelle levering.

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, M de Koning! We vinden het fantastisch om te weten dat je blij bent met de zorgvuldige verpakking en snelle levering. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Mira Driessen
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Goede service, vriendelijk en volgens verwachting, heel blij met de leeslamp met leisteen voet.

• Annet Jeurissen-Peters

Altijd een feestje!
    Zo heerlijk als die geurtjes van Lampe Berger binnenkomen en de eigenaar is altijd aardig en betrokken. Een echte lieverd!

Hoi Annet,
    Bedankt voor de lieve en mooie woorden! Geniet van de lekkere Lampe berger geurtjes.

• Henriette Aaldering
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Snelle service en blij met mijn aankoop

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Henriette! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je wandplank van oud hout en dat je de snelle service op prijs stelt. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Constanze Neurath

Mooie servuce

• Marc Habers
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Doen wat men beloven. Top.

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Marc! We zijn ontzettend blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en vertrouwen in ons. Tot de volgende keer! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Marijke Herfkens
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Super prettig geholpen door de MT sfeeridee

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen, Marijke! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen bij MT Sfeeridee. Bedankt voor je mooie woorden en we hopen je snel weer te zien voor meer sfeervolle ervaringen. Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• Annet Jeurissen-Peters
    Geverifieerde klant van MT-Sfeeridee.nl

Altijd een goede service. Gewoon lieve mensen

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat fijn om te horen dat je onze service waardeert, Annet! Bedankt voor je vriendelijke woorden en graag tot de volgende keer! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.

• ACW Thijssen

Antwoord van MT-Sfeeridee.nl

Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze snelle levering, ACW Thijssen! We streven er altijd naar om onze klanten snel van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Sfeervolle groetjes, Team MT-Sfeeridee.