MTT Modelshop
Modelauto's, modeltreinen & modelspoor, modelvliegtuigen, constructie bouwdozen, plastic modelbouw, stoommodellen, teddyberen & knuffels, houtenspeelgoed en nog veel meer.

Al onze leveranciers zijn met zorg geselecteerd zodat wij u de beste producten tegen gunstige prijzen kunnen bieden.

MTT Modelshop onderscheidt zich door de zeer lage verzendkosten van slechts €3,95.- per bestelling ongeacht het aantal bestelde artikelen binnen Nederland,
ons spaarpunten systeem en 5% korting bij uw volgende aankoop.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-05-2018 ingetrokken

9,5

• George Eilander
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Bij problemen wordt er direct en zeer accuraat gereageerd en een goede oplossing geboden, waarvoor dank.

Antwoord van MTT Modelshop

Klacht over Artitec Dikke DAF met huif, klant gebeld en aangegeven dat huifje los onder in het doosje zit in een aparte ruimte en daarom niet zichtbaar vanaf buitenkant. Klant had dit niet opgemerkt, naar aanleiding van dit gesprek klacht opgelost.

• Martin Wagtmans
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

De artikelen die ik heb gekocht zijn van een prima kwaliteit en zijn zorgvuldig verpakt en waren snel geleverd.

• Jan Fook
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Erg veel troep als verpakkingsmateriaal gebruikt.(bijna een extra vuilniszak aan papier).

Antwoord van MTT Modelshop

Aan een Solido 1:18 modelauto zitten veel kleine onderdelen daarom pakken we het extra goed in, als het product kapot aan komt is de teleurstelling des te groot.
    Wij vinden het onze verantwoordelijkheid dat het bestelde product goed en zonder schade bij de klant aankomt, daarvoor doen we ons best.

• Nicolas Malschaert
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Heel tevreden. Snelle reactie en correct opvolging en afhandeling. Bedankt.

• Bart Jongeneel
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Vlotte en goede service. Meedenken met specifieke wensen. Snelle levering op verzoek.

• Henk van der Loo
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

De verzending prima. Het product valt tegen als je naar de prijs kijkt.

• DIDIER BERTELS

HEEL GOEDE SERVICE EN PAKKETOPVOLGING

• Hendrik Scherer
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Zeer tevreden ik ben zelf Machinist bij NS geweest en probeer al het materieel waar ik zelf op gereden heb te verzamelen.
    Zeer solide verpakking heel goed.
    Met Vriendelijke groet
    H scherer.

• Arie Leibbrand
    Geverifieerde klant van MTT Modelshop

Heel tevreden , prima service.

• H. van der Putte

positief

• Jürgen Van Donnick

Snelle service

• Henk Beukers

prima geholpen, flexible opgesteld

• Johan Schelstraete
    Review voor MTT Modelshop

zeer vlugge afwerking van het order..

• Randy van gameren
    Review voor MTT Modelshop

Prima product, goed verpakt en zeer snel geleverd. Het pakje was handig te tracken!

• Jan van Ballegoie
    Review voor MTT Modelshop

Snelle service en netjes alles behandelt

• Martin Zinnemers
    Review voor MTT Modelshop

Ze komen heel goed hun afspraken na en een vlotte levering.

• Louis Spoor
    Review voor MTT Modelshop

Uitstekende service rondom iets vertraagde levering.

• Dirk Poldervaart

Zeer snelle levering.

• Willem Banning
    Review voor MTT Modelshop

goede website, goed te vinden op het web en goede aflevering van het bestelde product.

• Brenda
    Review voor MTT Modelshop

Fijne snelle afhandeling bij aankoop van een model. Zeer goed verzending van het model na aankoop!