Maesy® kids eyewear

Maesy® kids eyewear

Ook baby's hebben last van fel zonlicht. De zonnebrillen van Maesy® zijn niet alleen hippe, schattige eyecatchers, maar ook heuse en serieuze sun-catchers!
9,6

• Evita
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Fijne bril voor de kleine. Bestelling werd snel verstuurd

Hi Evita,

Leuk om te lezen dat de bril bevalt. Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!

• Marcus
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Met de zonnige dagen voor de deur waren we op zoek naar een leuke zonnebril voor ons kleintje. Onze bestelling was super snel binnen en is van goede kwaliteit. De zonnebril wordt met een handig opbergzakje en koort geleverd. De volgende maat zonnebril bestel ik hier zeker ook.

Hi Marcus,

Wat een geweldige review, heel erg bedankt! Super om te lezen dat je zo blij bent en uiteraard zien we je graag weer terug.

Zonnige groet!

• Hoe beoordeel je Maesy® kids eyewear?

• Jolijn
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Fijne service! Snelle reactie op mijn vraag en erg blij met mijn aankoop.

Hi Jolijn,

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijne woorden. Veel plezier gewenst van de zonnebril en graag tot ziens!

• Marieke Ooijevaar
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Mooie en modieuze zonnebril voor mijjn neefje van 2. Hij blijft goed zitten.

Hi Marieke,

Wat leuk om te lezen dat jullie blij zijn met de zonnebril voor je neefje en bedankt voor de bestelling en mooie review!

• Jennifer Admiraal
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Goed product en snelle levering! 🤗

Hi Jennifer,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier gewenst van de bril en graag tot een volgende keer.

• Mandy
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Super schattige bril die goed past met handig elastiek zodat de bril goed blijft zitten! Snelle levering. Helemaal blij

Hi Mandy,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met de zonnebril! Natuurlijk ook heel erg bedankt voor de mooie review. Veel zonnige dagen toegewenst en graag tot ziens!

• Vera

Snelle service en de zonnebril zit perfect bij mijn zoontje van 9 maanden

Hi Vera,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel leuk te lezen dat de zonnebril zo goed zit bij je zoontje. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens.

• Manou
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Mooie kwaliteit brillen. Elastiekje had productie foutje voor vast klikken aan de bril & ontving volgende dag al 2 extra elastiekjes. Top service. Goede prijs/kwaliteit verhouding & het staat de kids geweldig.

Hi Manou,

Bedankt voor de mooie beoordeling en aardige woorden! Fijn dat we dat zo konden oplossen samen en dat de kids blij zijn met hun zonnebrillen. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens.

• Familie Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle levering! Goed en netjes verpakt. Mijn zoontje (2,5jaar) is helemaal weg van zijn zonnebril. Hij draagt de 3+ en die zit perfect

Hi familie Hoogendoorn,

Heel leuk om te lezen dat jullie zoontje zo dol is op zijn nieuwe zonnebril! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens.

• Anke
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Hele mooie bril voor een mooie prijs mijn zoontje is er blij mee

Hi Anke,

Bedankt voor de mooie score en wat fijn te lezen dat jullie blij zijn met de bril. Heel veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens!

• Laurèl Manden
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle levering en kwaliteit van het brilletje is erg goed. Altijd een bril gekocht die 2x zo duur was maar deze is precies hetzelfde. Dus echt het geld waard. Enige verbeterpunt zou zijn een bijpassend koordje ipv grijs.

Hi Laurèl,

Bedankt voor de prachtige beoordeling en de feedback. We nemen deze tip zeker mee! Veel plezier gewenst van de bril en graag tot een volgende keer.

• Samantha Kamperman
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Wat een fijne flexibele zonnebril! Mijn zoontje 6m laat hem gewoon op. Ik had het bandje kapot gemaakt, daar een mail over gestuurd en ik kreeg meteen 2 nieuwe bandjes. Heb meteen nog een bril gekocht!

Hi Samantha,

Nogmaals bedankt voor het gezamenlijk oplossen en wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Ook bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier gewenst van de brillen.

• Debby Boekhout

Mooie baby zonnebril!

Hi Debby,

Bedankt voor de mooie review en veel plezier gewenst van de zonnebril!

• Shannon
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Heel goed geholpen door de klantenservice :) snelle reactie en denken goed mee

Hi Shannon,

Nogmaals heel erg bedankt voor het fijne contact en uiteraard ook voor deze mooie beoordeling. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens!

• Eveline
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Super leuk brilletje en soepele bezorging

Hi Eveline,

Fijn om te lezen en heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Geniet ervan en graag tot ziens!

• Cindy
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle levering! Bril ziet er goed en stevig uit! Moeten hem nog wel gebruiken!

Hi Cindy,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk kunnen jullie de bril snel gebruiken ergens heerlijk in de zon! Geniet er van en graag tot ziens.

• Rinske
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Gewoon super snelle levering. Mooie bril en ons meisje is er helemaal happy mee en wij ook ! In love 😍

Hi Rinske,

Wat een fantastisch leuke review zeg, heel erg bedank! We zijn blij te lezen dat de bril bevalt en wensen jullie er veel plezier van en natuurlijk graag tot ziens.

• Rianne Weerheim
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Brillen zijn goed van kwaliteit en vallen mooi op maat. Mijn zoon en dochter zijn er blij mee!

Hi Rianne,

Bedankt voor de mooie review! Fijn te lezen dat de kids er blij mee zijn. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens!

• Amelie Pauwels

Super service!!!! Heel goed geholpen!! Aanrader ❤️

Hi Amelie,

Heel erg bedankt voor de mooie review en fijne woorden. We wensen jullie veel plezier van de brillen en graag tot een volgende keer!

• Caspar Dobbelaar

Goede service!

Hi Caspar,

Heel erg bedankt voor mooie beoordeling! Veel plezier gewenst van de bril en graag tot ziens.