Maesy® kids eyewear

Maesy® kids eyewear

Ook baby's hebben last van fel zonlicht. De zonnebrillen van Maesy® zijn niet alleen hippe, schattige eyecatchers, maar ook heuse en serieuze sun-catchers!

• Cindy
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle levering! Bril ziet er goed en stevig uit! Moeten hem nog wel gebruiken!

Hi Cindy,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk kunnen jullie de bril snel gebruiken ergens heerlijk in de zon! Geniet er van en graag tot ziens.

• Rinske
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Gewoon super snelle levering. Mooie bril en ons meisje is er helemaal happy mee en wij ook ! In love 😍

Hi Rinske,

Wat een fantastisch leuke review zeg, heel erg bedank! We zijn blij te lezen dat de bril bevalt en wensen jullie er veel plezier van en natuurlijk graag tot ziens.

Zonnige groet!

• Hoe beoordeel je Maesy® kids eyewear?

• Rianne Weerheim
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Brillen zijn goed van kwaliteit en vallen mooi op maat. Mijn zoon en dochter zijn er blij mee!

Hi Rianne,

Bedankt voor de mooie review! Fijn te lezen dat de kids er blij mee zijn. Veel plezier ervan gewenst en graag tot ziens!

• Amelie Pauwels

Super service!!!! Heel goed geholpen!! Aanrader ❤️

Hi Amelie,

Heel erg bedankt voor de mooie review en fijne woorden. We wensen jullie veel plezier van de brillen en graag tot een volgende keer!

• Caspar Dobbelaar

Goede service!

Hi Caspar,

Heel erg bedankt voor mooie beoordeling! Veel plezier gewenst van de bril en graag tot ziens.

• Ruth
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle en erg nette service. Mijn bestelling bevatte een productiefout, dit werd erg netjes en super snel opgelost. Zou hier zeker vaker bestellen

Hi Ruth,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Excuus nogmaals voor het ongemak en fijn dat we het zo hebben opgelost samen. Veel plezier van de bril gewenst en graag tot ziens!

• Marije
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Had een bestelling gedaan voor een zonnebril en een elastiek. Had per ongeluk de verkeerde elastiek besteld.
    Dit heeft Maesy gemeld en de juiste bij de bestelling gevoegd. Zelfs nog wat extra’s toegevoegd.
    Levering was snel.
    Top service!

Hi Marije,

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier gewenst van de brillen!

• Marjo Veldscholte

Super leuke betaalbare (zonne)brillen en snelle levering, TOP

Hi Marjo,

Heel leuk om te lezen en bedankt voor de review. Veel plezier gewenst van de brillen en graag tot ziens!

• H.K. Hobbel
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Mooie verpakking, leuk om te geven. Vlotte levering

Hallo heer/mevrouw Hobbel,

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer.

• Jill
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Super goede service en snelle reactie! Bril ook zoals die is op de website. Super blij mee ! En me zoontje vind hem ook geweldig!

Hi Jill,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel plezier gewenst van de bril en graag tot een volgende keer.

• Mirry strien
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Super service. Zonnebril niet aangekomen na een week. Had het voor sint kadootje besteld. Na een paar mailtjes en telefonisch contact heeft de sint het mooie zonnebrilletje toch kunnen geven aan mijn kleindochtje! Dankjulliewel!

Hi Mirry,

Bedankt voor de mooie score en fijn dat we het zo hebben kunnen regelen samen met de Sint!

• Aoife Mullaney
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Excellent quality and delivery service!

Hi Aoife,

Thank you for the lovely review and kind words. Enjoy the glasses and hope to see you next time!

Sunny greetings!

• Marian van der Veen

Netjes ingepakt
    Helaas was niet duidelijk wanneer het pakket werd geleverd

Hi Marian,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Excuus dat het levermoment niet duidelijk was. Dit zou altijd binnen 1 a 2 werkdagen moeten zijn. Bedankt voor de feedback. We nemen het zeker mee!

Veel plezier gewenst van de bril en graag tot ziens.

• Inge van Splunder
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Leuke zonnebril maar werd wel in n natte envelop door de brievenbus gepropt.

Hi Inge,

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat de bril bevalt! Spijtig dat deze niet netjes bij u werd bezorgd. We zullen PostNL hierop aanspreken. Ondanks dit veel plezier ervan gewenst en graag tot een volgende keer.

• Roeline van Beusichem
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Hi Roeline,

Bedankt voor de mooie score en veel plezier gewenst van de bril!

• Hanneke Tromp
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Snelle levering. Goede kwaliteit bril.

Hi Hanneke,

Heel erg bedankt voor de mooie score! Veel plezier gewenst van je bestelling en tot de volgende keer :)

• Mark Kerstens

Top kwaliteit

Hi Mark,

Bedankt voor de mooie review! Heel veel heerlijke dagen gewenst en graag tot ziens :)

• Samantha Van goozen

Kreeg

Hi Samantha,

Heel erg bedankt voor de mooie score! Helaas is de tekst afgebroken maar dit maakt hem niet minder stralend! Geniet van de bril en graag tot ziens.

• Anne-Marije

Goede service!

Hi Anne-Marije,

• Raimonda Aarts
    Geverifieerde klant van Maesy® kids eyewear

Geweldige service en een hele mooie zonnebril 😎😍

Hi Raimonda,

Super bedankt voor de mooie score en lieve woorden! Heel veel plezier gewenst van de bril en tot een volgende keer! :)