Magic truffle express

Magic truffle express

Je bestelling razendsnel in huis
Ook het bestellen en betalen is in onze truffels webshop ontzettend eenvoudig. Betalen doe je bijvoorbeeld gewoon veilig via je eigen bank met iDeal, en je pakketjes worden via de snelste bezorgdiensten van Nederland bij je thuis bezorgd. Zo heb je je bestelling vrijwel altijd de volgende dag netjes in huis!

Je betaalt nooit verzendkosten
Koop nu online magische truffels bij Magic Truffle Express, Europa's snelste leverancier van magische truffels. Bij MTX betaal je nooit verzendkosten, ongeacht de hoeveelheid die je bestelt. En als klap op de vuurpijl hebben we het beste assortiment magische truffels dat op aarde verkrijgbaar is.

Heb je een vraag betreft je bestelling of wens je meer informatie betreft een product? Stel ons je vraag middels het contactformulier, email of bel ons op en wij zullen je vraag zo spoedig en helder mogelijk beantwoorden!
6,8

• Michael
    Review voor Magic truffle express

Vrijdag voor 15:00 besteld met de gedachte (supersnelle levering). Aangemeld voor dpd saturday delivery.. dus het zaterdag nog vroeg wat bij besteld met de gedachte dat het er zaterdag zou zijn Maar op zondag nog steeds status (klaar voor verzending).. misschien is het beter als er duidelijk op de website word gezet dat jullie alleen doordeweeks functioneel zijn. Van maandag t/m donderdag.

Antwoord van Magic truffle express

Goedemorgen Michael,

Bedankt voor je review! Excuses dat de bestelling niet is verwerkt op het gewenste moment. Wij zien dat jouw bestelling op 11-6 is gemaakt en betaald, dit is op een zaterdag geweest. Wij zijn inderdaad alleen beschikbaar van maandag tot en met vrijdag. Dit zou ook duidelijk vermeld moeten staat op onze website, excuses als dit niet duidelijk is.

Jouw bestelling zal dus vandaag verzonden worden! :)

Team Magic Truffle Express

• Ada
    Review voor Magic truffle express

Great prices and fast shipping too :)!

• Hoe beoordeel je Magic truffle express?

• Marije

Nooit verstuurd

Antwoord van Magic truffle express

Goedemiddag Marije,

Het is inderdaad juist dat de order, wegens een fout, destijds niet verzonden was. Echter hebben wij het (dacht ik) netjes afgehandeld door extra producten toe te voegen.

Wij horen graag of het probleem vanuit onze kant toch netjes verholpen is? :-)

Alvast bedankt!

• Eddy
    Review voor Magic truffle express

Aan Magic truffle express zal het niet liggen, aan DPD wel deze hield het pakje maar liefst 3 dagen vast, ik koop voortaan wel plaatselijk sorry MTE Tip misschien overstappen op een iets betere vervoerder?

• Merel
    Review voor Magic truffle express

Goede prijzen en fijn advies via de klantenservice. Had nu de atlantis en ga volgende keer een andere uitproberen.