Magical Flower

Magical Flower

Droogbloemen kopen? Dat kan bij Magical Flower droogbloemen webshop en atelier! Bestel unieke droogboeketten, droogbloemen met vaas óf droogbloemen creaties voor jezelf, of als cadeau te geven. Ook geven wij workshops bloemschikken en verzenden wij DIY bloemschik pakketten. Ook vind je er bloementhee en cadeautjes.

• Nandine
    Review voor Magical Flower

Wat een fijne webwinkel, snel en persoonlijk contact. De haaraccessoire was precies wat ik voor ogen heb. Veel complimenten gekregen op mijn bruiloft.

• Yvonne
    Review voor Magical Flower

Er is veel aandacht voor je wensen, duidelijke en toegankelijke communicatie, goede kwaliteit van de bloemen en een geweldig eindresultaat.
    Is het geld zeker waard!

• Hoe beoordeel je Magical Flower?

• Brunie Ponsen
    Geverifieerde klant van Magical Flower

Zien er prima uit leuk om je huis een beetje op te fleuren.

• Sascha
    Review voor Magical Flower

Super fijn geholpen vandaag door Rianne. Via de website had ik haar benaderd voor corsages afgesproken om foto’s te delen via de app met voorbeelden wat ik mooi vond en het kleurenpalet. In de middag al een opzet gekregen van hoe het ging worden. Super mooie corsages en een matchende polscorsage! Nu al blij mee

• Marielouise Caelers

Goed he

• Magda Hulsbosch
    Geverifieerde klant van Magical Flower

heb het pakket gekregen voor verjaardag ,gemaakt en zeer tevreden over de bloemen en uitleg om het te maken

• Elise
    Review voor Magical Flower

Snelle levering, denken goed mee en leuk persoonlijk berichtje erbij!

• Kim Theuwis

Snelle service, heel vriendelijk

• Rianne
    Review voor Magical Flower

Super service!! Zoveel geduld en tijd werd er voor me genomen..denken mee en het eindresultaat was geweldig !! Zeer tevreden

• Lore Wauters
    Review voor Magical Flower

Snelle levering, hele mooie cadeauverpakking en prachtige bloemenkrans!
    Mijn schoonmoeder was er heel blij mee😍

• Anouk
    Review voor Magical Flower

Heel mooi corsage voor de bruidegom besteld. Ziet er prachtig uit en ook heel leuk ingepakt!

• Debbie
    Review voor Magical Flower

Snelle service, duidelijke uitleg wat er allemaal kan. Heel goed contact

• Mandy
    Review voor Magical Flower

Klantvriendelijk, mooi resultaat, snelle levering.

• Kyra
    Review voor Magical Flower

Onze bruidsbloemen laten verzorgen door Magical flower. Ontzettend blij mee! Oog voor detail, super vriendelijk, goede afstemming en het eindresultaat is precies geworden zoals ik het in gedachten had.

Ik beveel magical flower iedereen aan!
    Wij gaan genieten van een fantastische trouwdag met dank aan de prachtige bloemen creaties van magical flower ❤️

• Annelotte Jens
    Review voor Magical Flower

Magical flower is geweldig! Ze reageren snel, zijn super creatief en de corsages voor het huwelijk waren prachtig!

• Elise

Top service
    Snel in huis
    En het ziet er zo waanzinnig tof uit

• Ingrid
    Review voor Magical Flower

Rianne luistert goed naar de wensen van de klant. De communicatie verloopt goed.
    Wat was ik blij met het boeket en mijn dochter met de pols corsage!

• Barbara
    Review voor Magical Flower

Hele snelle levering , ik had het prachtige boeket en corsage binnen 2 weken in huis voor mijn last minute huwelijk!!
    Het contact was zeer prettig en ik werd steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen en of alles naar wens was ….top!!

• Anita Vlekke
    Geverifieerde klant van Magical Flower

We hadden een grote bestelling en is helemaal op maat gemaakt en meegedacht. Van te voren ook foto's gekregen van tijdens het proces. Heel goed verpakt opgestuurd. Kortom: heel goed.

• Dorien
    Review voor Magical Flower

Gisteravond workshop droogbloemen in vaas
    We hebben een geweldige avond gehad
    Goede uitleg en veel aandacht
    En een mooie vaas met droogbloemen mee naar huis 🤩😄
    Geweldig 🤩