Magical Flower

Magical Flower

Droogbloemen kopen? Dat kan bij Magical Flower droogbloemen webshop en atelier! Bestel unieke droogboeketten, droogbloemen met vaas óf droogbloemen creaties voor jezelf, of als cadeau te geven. Ook geven wij workshops bloemschikken en verzenden wij DIY bloemschik pakketten. Ook vind je er bloementhee en cadeautjes.
9,9

• Adinda & Ricardo
    Review voor Magical Flower

Geweldig mooie stukken van droogbloemen ontvangen. Tijdens het proces goed op de hoogte gehouden. Het overtreft echt onze verwachting. Heel professioneel ingepakt en verzonden. Echt een aanrader.

• Kim
    Review voor Magical Flower

Voor ons huwelijk een bloemenkrans en corsages besteld voor de bruidsmeisjes. Fijne samenwerking en super mooi persoonlijk resultaat. Echt heel blij mee. Dankjewel!

• Hoe beoordeel je Magical Flower?

• Rianne
    Review voor Magical Flower

Goed geregeld! Alles netjes volgens afspraak geleverd

• Noortje Verhees
    Geverifieerde klant van Magical Flower

Zeker een aanrader! Leuke workshops en uitleg in stappen op vriendelijke toon!

• kristien janssens

Top service

• Tanneke
    Review voor Magical Flower

Goed geholpen om uiteindelijk mijn droomboeket samengesteld te krijgen. Verzending ging ook erg snel en goede instructies erbij.

• Tina Heyndrickx
    Geverifieerde klant van Magical Flower

Bedankt voor de snelle levering, het thee zakje… ik kan al niet wachten om het te maken!

• Jelina Abresch
    Review voor Magical Flower

Rianne en haar team hebben voor ons de aankleding van onze trouwlocatie verzorgd. Van grote boeketten in de trouwzaal, tot de volledige aankleding van de dinerzaal, niks was te gek! Vanaf het eerste moment was er super fijn en warm contact. Alles was mogelijk en er werd vanaf het eerste moment goed meegedacht om onze dag tot een groot succes te maken! De bloemen, in ons geval zowel droog- als zijdebloemen, zagen er prachtig uit. De kwaliteit was echt fantastisch en de bloemschikkunsten van dit team zijn geweldig! Wij zouden Magical Flower zeker bij iedereen aanraden!

• Nikki & Jorn
    Review voor Magical Flower

Nadat ik Magical Flower gevonden had via Instagram hebben we een videogesprek gehad met elkaar. Hele fijne en duidelijke uitleg en adviezen vanuit Rianne, wat ons hielp bij het uitkiezen van de juiste onderdelen voor onze bruiloft. Echt een aanrader!

• Buurtvereniging Klein-Schoot
    Review voor Magical Flower

2 heerlijke avonden gehad, waar we hele mooie herfsttoeven hebben gemaakt! Goed verzorgd, goede uitleg, mooie materialen.

• G.Dekker
    Review voor Magical Flower

We hebben ontzettend goed service gehad bij de verzending van het pakket. Zo konden we toch op tijd creatief bezig zijn. Er zaten duidelijk beschrijvingen bij de pakketten, waarbij zelfs mijn dochter van 12 zelfstandig bezig kon.
    Heel erg bedankt!

• Annemarie de Hond
    Review voor Magical Flower

Een bruidsboeket, polscorsage en bruidegomcorsage besteld. Heel fijn en snel contact, alles naar wens gemaakt en zelfs filmpjes van hoe het eruit kwam te zien. Zeer snelle levering en alles zorgvuldig en netjes ingepakt verzonden. Hele goed service! Zeker een aanrader!

• Britt

Super tevreden!
    Alles wordt aangepast naar je wensen!

• Bianca Vermeulen
    Geverifieerde klant van Magical Flower

Hele mooie producten, fijne communicatie (de wensen van de klanten zijn erg belangrijk) en ik vond alles heel netjes geregeld!

• Magda Hulsbosch
    Geverifieerde klant van Magical Flower

zeer goede service en zeer vriendelijk

• Manou 't Lam
    Geverifieerde klant van Magical Flower

Hele goede ervaring! Ik had super fijn contact via WhatsApp, kreeg persoonlijke aandacht, de bloemist was meedenkend, het werd snel en veilig verzonden en het belangrijkste: het boeket is schitterend en helemaal naar wens. Dankjewel!

• Samire
    Review voor Magical Flower

Super fijne communicatie! Alles ziet er top uit. De bestelling is goed aangekomen, en alles is erg zorgvuldig ingepakt.

• Ingrid dorhout
    Review voor Magical Flower

Was perfect, goede contact via WhatsApp, goed in gepakt en bezorgd .

• Koen en Marloes
    Review voor Magical Flower

Fantastische droogbloemen voor bij onze bruiloft. Niet twijfelen, maar meteen bestellen!

Na telefonisch en whatsapp-overleg werden een hoedband, een polscorsage, haarcorsages en corsages samengesteld. De bloemen werden keurig (en op tijd) verstuurd. Alles was geheel naar wens en we kregen heel veel complimenten tijdens onze bruiloft.

Wij zouden iedereen aanraden om (droog)bloemen bij Magical Flower te bestellen!

Bedankt voor de goede service.

• Maxime
    Review voor Magical Flower

Heel fijn contact gehad. Er werd snel geschakeld en levering ging ook supersnel. Bestelling is mooi en veilig ingepakt. Bedabkt