MagneetverfKopen.nl

MagneetverfKopen.nl

MagneetverfKopen.nl is een professionele webshop voor Magneetverf, Schoolbordverf, Whiteboardverf, Muurstickers en andere (verf)artikelen. De inzet van deze webshop is een persoonlijke benadering aan de klant, die altijd voorzien wordt van gespecialiseerd advies. De kwalitatief hoogwaardige producten worden met zorg uitgekozen voor het beste effect en eindresultaat.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 27-02-2017 ingetrokken

7,9

• YJP

Koop hier niet!
    Slechte communicatie, niet sturen waarvoor betaald is, nalevering toegezegd, die dan ook weer een week op zich laat wachten en toch maar niet komt: kortom waardeloze ervaring. Heb wel het bedrag binnen een week nadat ik daarom vroeg retour gehad. Een maand bezig geweest voor 22 kleine magneetjes.

• Lien Smeesters
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Eind december hebben we magneten besteld...pas eind februari ontvangen. In tussentijd hebben we verschillende mails gestuurd en het bedrijf telefonisch proberen te contacteren, maar helaas zonder resultaat. Eind februari hebben we plots de magneten ontvangen (hadden intussen de hoop al opgegeven). Bij de magneten zat een brief, met daarbij als uitleg dat de levering vertraging had opgelopen omwille van ziekte van de bedrijfsleider. We kregen bovendien een extra setje magneten.

• Rob
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Even wat problemen met de levering en contact. Bleek met een keurige bijgevoegde brief door ziekte te komen. Netjes afgewerkt! Product prima.

• Irene Meesters
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Erg tevreden, zeer snelle bezorging. Klein minpuntje dat niet alles makkelijk vindbaar is op website .

• Peter
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Prima. Snelle levering, goede service en de magneetverf is top!

• John
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Fijne winkel en de magneten zijn super!!

• Arjen Stooker
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Grote keuze aan (haak)mageneten. Snel bestellen en geleverd.

• Marc Timmerman

vlotte afhandeling van bestelling

• L.Buelens
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Alhoewel volgens website onmiddellijk leverbaar na weken nog geen magneten gezien. Geen reactie op mails, zelfs na klachten via Paypal geen reactie. Absoluut niet aan te raden dus.

• crm aker
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Top magneten. Blijven goed plakken op onze magneetverf muur!

• Moira
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Ik bestelde 7 januari magneten, ontving factuur en bevestiging van betaling. Tweemaal via mail, eenmaal via het contactformulier op de website nam ik contact op om te vragen wanneer mijn bestelling verzonden zal worden. Ik krijg geen antwoord. Ik heb daarna nog gebeld en er wordt niet opgenomen. Ik ben dus duidelijk absoluut niet tevreden, wel betaald en niks ontvangen.

• Dave G.
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Wij plaatsten op 30/12/2016 een bestelling van 2 sets magneten die binnen de 48u zouden verzonden worden, maar deze werden na 4 weken nog steeds niet geleverd. Telefonisch is magneetverfkopen.nl ook niet bereikbaar (ook hun klantendienst niet), en op e-mails en hun contactformulier antwoorden ze al evenmin.
    [Update 27/2/2017]: Na een geschil te hebben gestart via webwinkelkeur, werden de artikels uiteindelijk geleverd en ze waren in prima staat. Een brief met excuses en reden (ziekte) en een extra setje magneten waren er eveneens bij.

• Maurice Latum van Steensel
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Levering was sneller als verwacht, product verpakking was volgetapt met plakband, product viel tegen

Antwoord van MagneetverfKopen.nl

Beste Maurice van BN international,
    Hartelijk dank voor ue feedback! We plakken inderdaad tape om de verpakking met daarop de tekst 'breekbaar', om ervoor te zorgen dat de vervoerder weet dat er een kwetsbaar product in de koker zit. Dat is dus eigenlijk bewust zo gedaan.
    Jammer dat het product tegenviel. Heeft u gezien dat u tijdens de zichttermijn het product altijd kunt retourneren?
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice MagneetverfKopen.nl

• Ingrid van Veen
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Heel tevreden over de afhandeling. Goede, duidelijke communicatie

• Petra
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Supersnel, netjes verpakt en duidelijk qua communicatie. Top!

• Michiel de Weger

Super service

• Renee Stapper
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Product is top, precies zoals op de site werd uitgelegd, maar de bestelling werd niet bezorgd op de aangegeven datum. Ik heb geprobeerd telefonische contact op te nemen, dit lukte niet. Daarna heb ik een email gestuurd en uiteindelijk kreeg ik hier twee dagen later reactie op. Daarna werd de bestelling meteen op de bus gedaan.

Antwoord van MagneetverfKopen.nl

Beste Renee Stapper,
    Dank voor uw beoordeling en uw feedback! Ik heb de bestelling en de communicatie even nagekeken en gezien dat u ons op woensdag 21 december om 15:38 een email heeft gestuurd over uw bestelling. Ook zie ik dat we donderdagochtend om 11:45 hier een antwoord op hebben gegeven met wat uitleg over de vertraging. We hebben die halve dag even nodig om uit te zoeken wat er aan de hand was, omdat (zoals we aangaven) door een fout in de database uw bestelling niet voor ons zichtbaar was. We hebben u dus niet twee dagen op antwoord laten wachten, dat willen we graag toch nog even rechtzetten. Ook hebben we u een aantal extra magneetjes opgestuurd als kleine attentie voor het wachten op de levering. Heeft u die in goede orde ontvangen?
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice MagneetverfKopen.nl

• Janine van der Vorst
    Review voor MagneetverfKopen.nl

De winkel is logisch ingedeeld. Alles is makkelijk te vinden. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden tijdens proces.

• Laura Huissen
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Leuke duidelijke site, genoeg keus,mooie prijs.
    En snelle nette levering.
    Zeer tevreden!

• Jonne van de wiel
    Review voor MagneetverfKopen.nl

Levering zou binnen drie dagen plaats vinden. Na een week zelf maar een mailtje gestuurd, en het bleek dat het product wat ik had besteld niet op voorraad was, maar dat ze mij daar niet over bericht hadden noch dat het op de site stond weergegeven. Excuses ontvangen en een goedmakertje ontvangen. Helaas niet het bestelde product ontvangen, dus al met al zeer matige service. Persoonlijk contact was wel in orde, met uitzondering van het feit dat het telefoonnummer onbereikbaar was.