Magneetverfmagneten.nl

Magneetverfmagneten.nl

Voor de leukste kwaliteitsmagneten die wel kleven op magneetverf, magneetbehang, magneetstickers en uiteraard op alle andere denkbare metaaloppervlakken! Ook vindt je hier magneetverf, krijtbordverf, whiteboardverf en toebehoren van de beste kwaliteit. Kom eens langs in onze webwinkel!
9,0
Filter 420 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 217 met beschrijving

• Pascal Baudet
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Goeie service, prettig en snel contact, snelle levering, uitstekende kwaliteit (magneetverf): dikke 10

• ruth peirs

Super snelle bediening.

• Hoe beoordeel je Magneetverfmagneten.nl?

• Koen Hollebekkers
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

magneten waren veel kleiner als ik gedacht had. Was niet duidelijk op de site

Antwoord van Magneetverfmagneten.nl

Beste Koen,
    Wij vinden het vervelend dat het product niet geheel aan jouw verwachtingen voldoet.
    Echter, geef je aan dat het niet duidelijk op de website staat. Er staat in de omschrijving exact de maat vermeld. Zo staat het er;

"Magneet Magic Mini-Max antraciet 'gun metal' - set van 4 extra sterke metalen magneten
    Extra sterke magneten uit de ´magic collectie´ kleur antraciet

Formaat 1,4 x 1,5 cm
    Materiaal Staal
    Kleur antraciet metaal

Voorzien van een extra sterke neodymium magneet.
    Houdkracht op magneetverf, magneetbehang en magneetstickers: maar liefst 5 x vel A4!"

Dit is niet duidelijk genoeg?
    Graag hoor wat we zouden kunnen verbeteren, waarvoor hartelijk dank!

• Erik van Beek

top service

• Marly Meeuwsen
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Heel veel keuze in magneten, en ze zijn super leuk!

• Henk Evers
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Leuke afbeeldingen alleen jammer dat ze wel klein uitvallen

Antwoord van Magneetverfmagneten.nl

Goedenavond heer Evers,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het formaat van de magneten zetten wij altijd in de product omschrijving om een zo goed mogelijk beeld te geven van onze magneten. Misschien heeft u dit over het hoofd gezien. Een prettige avond verder toegewenst.

• Liesbet De Mey
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Snelle service en goede kwaliteit.

• Linda Bakker
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Helaas was er iets misgegaan tijdens de productie waardoor de magneten loslieten van de houten schijven waarin zij zaten. Ik was daardoor erg teleurgesteld in de kwaliteit. Nadat ik mijn klacht kenbaar had gemaakt is er binnen 1 uur (complimenten voor de reactiesnelheid) contact met mij opgenomen en worden er nieuwe magneten opgestuurd.

• Geert Raes
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

De geleverde glasmagneten zijn echt heel mooi en kleven zeer goed op magneetverf zoals beschreven op de site 👍👍

• Nieke Geeraerd
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Vlotte bestelling op website, snelle levering.