Magneetverfmagneten.nl

Magneetverfmagneten.nl

Voor de leukste kwaliteitsmagneten die wel kleven op magneetverf, magneetbehang, magneetstickers en uiteraard op alle andere denkbare metaaloppervlakken! Ook vindt je hier magneetverf, krijtbordverf, whiteboardverf en toebehoren van de beste kwaliteit. Kom eens langs in onze webwinkel!
8,9
Filter 244 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 112 met beschrijving

• Sylvia Adams

• Hans Slegers

Snel. Goed verpakt. Goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Magneetverfmagneten.nl?

• Gerda van Gelder
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Betere kwaliteit verkopen. magneten gleden zo naar beneden. Tja en dan zeggen dat het door de verf komt. Sorry maar vind ik niet kwalitatief genoeg voor die prijzen.

Antwoord van Magneetverfmagneten.nl

Beste mevrouw Van Gelder,
    Wij hebben u uitgebreid gesproken en de betreffende magneten nogmaals getest op magneetverf. De magneten zijn van uitstekende kwaliteit en voldoen precies zoals de houdkracht genoemd in de productomschrijving. U heeft elders magneetverf gekocht gaf u aan. Waarschijnlijk heeft u toch echt onvoldoende lagen magneetverf aangebracht of niet goed geroerd waardoor de ijzerdeeltjes op de bodem van het blik zijn gebleven. Magneten kunnen nog zo sterk zijn, maar wanneer de ondergrond niet voldoende ijzerdeeltjes bevat dan gaat dit ten koste van het resultaat en schuiven de magneten naar beneden. Zoals gezegd verkrijgt u het beste resultaat met sterke magneten en voldoende lagen magneetverf. Wij hebben uw aankoopbedrag netjes retour gestort. Een fijne dag verder toegewenst.

• Chantal Van Gestel

• Gijs Van Maanen

Goede kwaliteit verf

• Fons Gennisse
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Goede producten en snelle levering

• ingrid vandebon
    Geverifieerde klant van Magneetverfmagneten.nl

Goede service en goede producten