Magpie Pieces
Welkom! Mijn naam is Sophie en in deze webshop vind je sieraden die ik met heel veel plezier ontworpen en gemaakt heb . Waarom shoppen bij Magpie Pieces? Mijn sieraden springen eruit. Je koopt iets wat met liefde en zorg gemaakt is en dat zie je er ook aan af. Mijn sieraden zijn voor vrouwen die graag iets kopen wat echt bij hen past in plaats van iets wat bij iedereen past. Ik werk met verschillende materialen en hou er ook van om verschillende stijlen te maken. Zo blijft het voor mij vernieuwend en leuk en voor anderen interessant.

Als vanzelfsprekend is de kwaliteit goed en de afwerking mooi. Het is de bedoeling dat je lang plezier hebt van je sieraad. Tot slot wil ik graag dat elke aankoop als een cadeautje voelt. Dus of het nu voor jezelf is of voor iemand anders; het wordt altijd mooi verpakt. Zo blij dat je erbij bent!

Kleurrijke groet,

Sophie
  • Marloes
    Review voor Magpie Pieces

Snelle levering, erg mooi verpakt (dat vind ik altijd zo leuk!!).
    Mooie oorbellen, ik draag ze met plezier!

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel Marloes! Hartstikke fijn om te lezen. Dat vind ik dus weer heel leuk :))

• Lin
    Review voor Magpie Pieces

Netjes, leuk verpakt en duidelijk.

Antwoord van Magpie Pieces

Fijn om te lezen Linda :) Dank je wel!

• Hoe beoordeel je Magpie Pieces?

• Wendy
    Review voor Magpie Pieces

Snelle verzending en goede kwaliteit en service!

Antwoord van Magpie Pieces

Leuk om te lezen Wendy! Dank je wel :)

• Kalinka
    Review voor Magpie Pieces

Mooi ingepakt en had gewonnen met winactie en reageert heel snel en super! En mooi gemaakt!

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel Kalinka! Fijn om te lezen. Ontzettend leuk om jou als eerste winnaar blij te hebben mogen maken met een paar oorbellen. Bedankt voor het meedoen aan de winactie en heel veel plezier ervan :)

• Mariska
    Review voor Magpie Pieces

Geweldige service en snelle levering! Ik ben erg blij met mijn nieuwe oorbellen

Antwoord van Magpie Pieces

Wat fijn dat je zo blij bent met de oorbellen. Heel erg fijn om te lezen :) Dank je wel!

• Desirée
    Review voor Magpie Pieces

Heel leuk verpakt en snel geleverd! Top

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel voor je support weer Dees :) Fijn dat je het snel in huis had ook!

• Emilia
    Review voor Magpie Pieces

Prachtig met zorg en aandacht zijn de sieraden handmade gemaakt en je voelt de liefde en creativiteit!! En het pakketje is al een kado opzich , zo mooi met je naam , hoe bijzonder is dat ❤️It

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel Emilia voor je lieve woorden! Ontzettend fijn dat je het zo hebt ervaren, dat maakt mij weer ontzettend blij :)

• Hester
    Review voor Magpie Pieces

Mooie oorbellen, goede kwaliteit, luxe verpakking en snel geleverd-echt een cadeautje.

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel voor je support Hester! Ik ben blij dat je tevreden bent en het zo hebt ervaren :)

• Desiree
    Review voor Magpie Pieces

Superblij met mijn mooie handgemaakte oorbellen!!!

Fijn Dees! Als jij blij bent, dan ben ik dat ook :) Bedankt voor je support <3

• Nicolette
    Review voor Magpie Pieces

Prachtige handgemaakte sieraden. Die er precies zo uitzien als op de foto. En voor een hele mooie prijs. Snelle levering!

Antwoord van Magpie Pieces

Dank je wel Nicolette :) Blij dat te lezen. Ze staan je heel mooi, de papagayo's.