Mama's Bloemen en Planten

Mama's Bloemen en Planten

We zijn allemaal opgegroeid met Mama's Bloemen & Planten. Zorgzaam, liefdevol en zorgvuldig werden de bloemen en planten uitgekozen en onderhouden. Wij hebben de mooiste boeketen, bloemen en planten uitgekozen. Ze komen vers van de veiling in Aalsmeer en worden in een speciale verzendverpakking verstuurd. Vragen, neem dan even contact op! Mama's Bloemen & Planten is onderdeel van De StudentenShop.
Bloemen en Planten, Bloemen, Huis & Tuin
9,0
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Linda Honing
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Mooie prijzen, snelle lever tijd, aardig personeel

• Jay
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Goede kwaliteit! Misschien een verbeterpunt, bij het bestellen een optie waar je een kaartje toe kan voegen.

• Hoe beoordeel je Mama's Bloemen en Planten?

• Gerard Oosting
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Mooie bloemen en planten die snel geleverd werden.

• Tom Van der Kamp

Goede service

Antwoord van Mama's Bloemen en Planten

Hartelijk dank voor je review Tom!

• Friso Leunge
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Mooie prijzen en top service. En echt door studenten gerund.

Antwoord van Mama's Bloemen en Planten

Bedankt voor je mooie beoordeling Friso!

• Daan K
    Review voor Mama's Bloemen en Planten

Geweldige service en mooie producten

Bedankt Daan!

• Casper Feldbrugge
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Goede service en veel producten

Antwoord van Mama's Bloemen en Planten

Bedankt voor je review Casper!

• johan akkerman
    Review voor Mama's Bloemen en Planten

het zijn vuile oplichters! Je koopt wat, na 1 dag geef je aan Hee jongens het werkt niet! dan email je het bedrijf en dan krijg je te horen van: we nemen contact op met de leverancier en je hoort van ons. 2 weken later neem ik zelf maar de moeite om bij bol.com aan te geven dat ik het retour wil sturen want ik kom er niet uit met de verkoper. Heb niks meer vernomen en ik wil het retour sturen. Dan stuur je het netjes op in de originele verpakking en dan krijg je 3 weken te horen we zijn het aan het verwerken. Na 5 weken krijg je dan te horen sorry je was te laat met terug sturen je krijgt je geld niet terug. krijg leuk weer een track en trace van het retour pakket wat blijkbaar ergens anders bezorgd is ipv bij mij want ik had al aangegeven dit te weigeren bij bol.com .
    Nu maar de advocaat inschakelen

Beste Johan,

Vervelend dat e.a. zo gelopen is.
    U heeft uw order via bol.com geplaatst en niet via onze website, wat de communicatie soms lastig maakt. Zeker bij retouren en afwijkingen, moet dit over vele schijven.

Op dit moment zijn we inderdaad nog in afwachting van de leverancier. Omdat het product defect is (het werkt volgens u niet), dienen we dit aan te melden bij de fabrikant. Wij zitten daar bovenop, echter heeft dat helaas een wat langere doorlooptijd.

Retouren kan natuurlijk altijd, maar het product is gebruikt en tevens is de verpakking niet in nieuwstaat ontvangen. Het retour zonder reductie accepteren kan dan ook niet. Zouden we dit wel doen, dan moeten we deze prijzen verdiscontinueren in ons gehele assortiment. Door onze voorwaarden na te leven, houden we onze prijzen laag.

Ik hoor graag van u of u een nieuw exemplaar wilt, of u huidige apparaat wilt retourneren.

• Gert Huiberts

Goede prijs en levertijd

Beste Gert,

Hartelijk dank voor deze mooie review!
    Hopelijk tot ziens.

Bram

• Jan
    Geverifieerde klant van Mama's Bloemen en Planten

Betrouwbaar, snelle service, klantvriendelijk, vindingrijk en empatisch

Antwoord van Mama's Bloemen en Planten

Beste Jan, bedankt voor deze super mooie beoordeling!
    Mvg, Bram