Snelle levering,dat is al een pluspunt. De mand is mooi,maar geen 5 sterren,omdat de deksel van de mand zwaar is, kon ik hem moeizaam optillen. Er zou dus een greep op moeten zitten of een leren band. Ik heb er zelf een leren ceintuur aan bevestig en op maat gemaak die ik prettig vind. Maar voor het geld wat de mand kost, zou dit geen overbodige luxe zijn om een greep of dergelijk eraan te bevestigen. Voor de rest ben ik blij met de mand.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tj
- Chris
Mooie mand gekocht, erg blij mee
Hoe zou je Mand a Casa beoordelen?
- Marjon Behang compan van Zanten
Bestelling via jullie gaat prima, ook verzoek om dag later te leveren. Zou dinsdag geleverd moeten worden maar DPD heeft nu op donderdag nog steeds niet geleverd.
- Etty
De mand voldoet helemaal aan mijn verwachting. Staat heel mooi in de woonkamer. Zeer snel geleverd. Complimenten!!.
- Kim Putman
Vlotte levering , mooie kwaliteit
- S.
Leveren wat je op de foto ziet met daarnaast ook nog een kaartje met verrassing