Mangohoutonline

Mangohoutonline

Mangohoutonline is de specialist voor alle massieve mangohouten meubels. Ons assortiment bestaat uit o.a ronde en ovale tafels, dressoirkasten, TV kasten, boekenkasten en bijzettafels. Alle mangohouten meubels komen direct van de fabrikant. Zo blijven de prijzen het laagst. Super goede kwaliteit tegen de scherpste prijs van Nederland."
kasten stoelen tafels
9,3

• Floyd Dekkers
    Review voor Mangohoutonline

goede en duidelijke communicatie en snelle levering

• Fons
    Review voor Mangohoutonline

Uiters Asociaal en Onbetrouwbaar bedrijf, leveren gewoon niet reageren niet op email, annuleren gewoon je besteling zonder enkele reden. Dus als je bedonderd wil worden moet je bij dit bedrijf zijn.

• Hoe beoordeel je Mangohoutonline?

• John
    Review voor Mangohoutonline

Salontafel besteld. Snelle levering. En in goede orde ontvangen.heb meerdere meubels besteld .en deze ook in goede orde ontvangen .ik zou dit zeker aanbevelen voor andere klanten.een top bedrijf.

Antwoord van Mangohoutonline

Bedankt voor uw review over onze producten en service!

• Abdel
    Review voor Mangohoutonline

Mooie tafel tegen een mooie prijs en ook nog eens snel geleverd.

• teun van drunen
    Review voor Mangohoutonline

Dressoir aangeschaft bij dit bedrijf na…
    Dressoir aangeschaft bij dit bedrijf na 1 jaar is het bovenblad van links naar rechts gescheurd.
    volgens Mangohoutonline geen garantie want hout werkt maar helaas gewoon een zeer slecht product want mijn andere houten meubels hebben nergens last van.
    Het bedrijf formeel ingebreke gesteld maar dan ontvang je geen reacties meer van de klantenservice.
    Maar gelukkig bestaan er ook rechtbanken in Nederland nog 5 dagen dan maar uit handen geven aan een advocaat en zo ons recht halen.
    Advies koopt niet bij dit bedrijf .

• Mien
    Review voor Mangohoutonline

Ik bestel maar zelden iets online, maar aangezien ik in meubelzaken niet écht vond wat ik zocht, toch maar de sprong gewaagd.... Vond het best spannend meubels bestellen online.... maar ben 100% tevreden!!!!

Antwoord van Mangohoutonline

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

• Frits
    Review voor Mangohoutonline

Mooie kast, zeer goede en snelle levering.

• Dylan Bos
    Review voor Mangohoutonline

Lang moeten wachten op de meubels door de omstandigheden die zich voor deden tijdens het transport. Het was fijn dat er gecommuniceerd werd dat er vertraging op de levering zat. Eenmaal in huis voldeden de producten aan verwachting. Er zaten een aantal duiken in de deuren wat kan voorkomen doordat de meubels handgemaakt worden of dat dit misschien tijdens transport gebeurt is, maar hierin zijn we netjes gecompenseerd. Al met al dik tevreden over de aangeschafte meubels.

Antwoord van Mangohoutonline

Dank voor uw review. We waarderen uw geduld tijdens dit proces.

• Gerda Solinger
    Review voor Mangohoutonline

Goede service, op tijd geleverd. Verkeerde stoelen werd netjes opgelost. De tafel en stoelen staan mooi. Blij mee

Antwoord van Mangohoutonline

Bedankt voor uw eerlijke review. Uw mening helpt ons te blijven verbeteren.

• B.Reinders

• TANYA
    Review voor Mangohoutonline

I am really satisfied with the services. I ordered 2 tables, the products are really fantastic. :)

• Bekend
    Review voor Mangohoutonline

Zeer slechte service! Tafel incompleet zonder bijbehorende schroeven geleverd rn waren er na een week nog niet! Geen reactie meer en tafelblad is ook beschadigd!! Krijg geen reactie meer op mail! 2x besteld nu en 2x niet goed!!!

• Sahida Seerden
    Review voor Mangohoutonline

Mooie tafel en netjes geleverd. Ik had de extra optie gekozen om ook alles in elkaar te zetten en je kon voor de bezorging geen opmerkingen achterlaten. Gevolg: monteur kwam alleen en de tafel moest 1 verdieping naar boven. Gelukkig was de monteur bereid de tafel samen naar boven te tillen. Ook moest ik zelf aangeven dat de tafel gemonteerd zou worden want hij was al klaar om te vertrekken. Er was hem verteld alleen afleveren. Gelukkig kon hij dit op de pakbon terug te vinden. Goede kwaliteit en vriendelijk. Interne communicatie kan alleen dus wel beter.

Antwoord van Mangohoutonline

We nemen uw feedback uiterst serieus, bedankt voor het plaatsen van de review! We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• Fam de Jongste
    Review voor Mangohoutonline

goede levering en keurige verpakking en de levering voldoet aan onze verwachting .we zijn heel tevreden.

• Nathalie
    Review voor Mangohoutonline

Geweldige service, werd eerder bezorgt dan gepland was super blij mee. Tafel was eenvoudig te monteren.

• inge
    Review voor Mangohoutonline

Geweldige bezorgers en de meubels uitstekend verpakt , Geweldig alle lof . Kijken er steeds met plezier en bewondering naar onze nieuwe meubels .

Antwoord van Mangohoutonline

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we waarderen uw review enorm!

• Rob Vermeulen
    Review voor Mangohoutonline

Nieuwe meubels! Het werd o.a. het mango dressoir van twee meter zestig. Een pracht stukje vakwerk met veel ruimte. En ook de aflevering en plaatsing ging vlot, ondanks de afmetingen. Mooie meubels en goede service voor een nette prijs. Kijk, daar worden we blij van.

Antwoord van Mangohoutonline

Bedankt voor uw enthousiaste feedback! Het is geweldig om te horen dat u blij bent met uw aankoop. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• D v Dillen
    Review voor Mangohoutonline

Snelle levering en super mooie meubels

• Maureen
    Review voor Mangohoutonline

Geweldige service ,verkoopster dacht met ons mee, erg vlotte service, bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam. top service een aanrader.

Antwoord van Mangohoutonline

Uw tevredenheid met onze meubels en service betekent veel voor ons. Hartelijk dank voor uw positieve review en het kiezen van Mangohoutonline!

• A.wagenaar Lelystad
    Review voor Mangohoutonline

Goede service,na binnenkomst meubelen bleek er een mankement aan de tafelpoot te zijn.Na even gebeld te hebben kon deze zonder problemen en zonder transportkosten omgeruild te kunnen worden. Dus na volle tevredenheid geholpen.Zal aanbevelen bij vrienden en kennissen

Antwoord van Mangohoutonline

Hartelijk dank voor uw reactie! Helaas kan er wel eens iets misgaan maar dat willen wij altijd direct oplossen. Hartelijk dank voor uw geduld en uw begrip.