Mansly
De missie van Mansly is om mannen te voorzien van alle basis producten die ze nodig hebben om er goed en verzorgt uit te zien.

Lidmaatschap per 30-07-2017 stopgezet

9,4

• Rik

• Martin

• Nico

Perfecte levering!

• Antoon
    Review voor Mansly

Zeer nette en snelle bestelling met daarin een merendeel aan goodies die los bij mijn bestelling waren bijgeleverd. Daarnaast ook een handgeschreven kaart.

• Johan
    Review voor Mansly

Zoals verwacht alles netjes op tijd en goed ingepakt en verzonden. Leuke webshop, mag wat mij betreft iets overzichtelijker.

• Fred
    Review voor Mansly

Zeer tevreden, snelle levering en keurig verpakt (er zat zelf een handgeschreven kaartje bij).
    En het product voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Zal hier zeker nogmaals bestellen.

• Anthony
    Review voor Mansly

Zeer tevreden over de producten en de snelle levering.

• Dennis Hoevers
    Review voor Mansly

Tof dat er een persoonlijk bericht kwam toen bleek dat een paar artikelen er niet waren en ook werd gezegd wanneer wel!

• Davy
    Review voor Mansly

Zeer tevreden, snelle levering en goed service. Er bleek 1 product niet meer op voorraad te zijn, en helaas ook niet meer binnen te komen. Dit hebben ze ruimschoots gecompenseerd. Had niet gehoeven, maar ze zijn nu wel verzekerd van een nieuwe vaste klant! Chapeau!

• Jorn
    Review voor Mansly

Snel geleverd, en goede communicatie. Ik ben zeer tevreden!

• Nina
    Review voor Mansly

Heel snel geleverd met een persoonlijk berichtje. Zeer tevreden over de inhoud van pakketje!

• Shane Bozelie
    Review voor Mansly

Het product was heel snel in huis. Ook was het precies wat ze aangeboden hadden. Ik ben er gewoon heel blij mee.

• Heidi
    Review voor Mansly

Zeer tevreden! Leuk dat er een kaartje bij zat!

• arno
    Review voor Mansly

Zeer tevreden, geleverd zoals beloofd en vind het persoonlijke kaartje een zeer leuk initiatief!

• Sergio
    Review voor Mansly

Helemaal goed! Snel bezorgd, goed ingepakt, inclusief 25€ waardebon voor outfittery en prima product!

• Toon van Doorn

Uitstekend

• Luc
    Review voor Mansly

100% tevreden. Prima product, zeer snelle en verzorgde levering.

• ludo creten

alles ok

• Luuk
    Review voor Mansly

Alles snel en goed geleverd. Een top site!

• Susanna Zeeman
    Review voor Mansly

Leuke site voor stoere mannen.
    Erg leuk voor cadeautjes