Mariener Eyewear

Mariener Eyewear

Bij Mariener Eyewear moet je zijn voor coole en betaalbare zonnebrillen. Onze unisex-stijlen passen bij ieder uniek individu met een breed scala aan frame- en lensvormen. Onze designs vertegenwoordigen een klassieke look, gecombineerd met de nieuwste eye-wear technologie. Sinds het begin van Mariener Eyewear zijn wij begonnen aan een missie om betaalbare zonnebrillen op top niveau te produceren. Vergeet bros plastic dat slechts één zomer meegaat. Onze frames zijn gemaakt van een duurzaam en flexibel materiaal en uitgerust met schokbestendige lenzen, met een duurzame hydrofobe coating tegen vuil, vette vingers en water. Dit betekent dat je ze tijdens het sporten, op het strand, tijdens het autorijden of zelfs op de skipistes kunt gebruiken.

Ervaar de wereld door onze mat reflecterende lenzen
Betreed het nieuwe tijdperk van eye-wear technologie. Matte reflecterend van buiten, maar helemaal helder van binnen! Mariener Eyewear lanceerde een gloednieuwe lenstechnologie dankzij de hulp van crowdfunding.
De zekerheden van https://www.mariener.nl

Goedgekeurd