Mariener Eyewear

Mariener Eyewear

Bij Mariener Eyewear moet je zijn voor coole en betaalbare zonnebrillen. Onze unisex-stijlen passen bij ieder uniek individu met een breed scala aan frame- en lensvormen. Onze designs vertegenwoordigen een klassieke look, gecombineerd met de nieuwste eye-wear technologie. Sinds het begin van Mariener Eyewear zijn wij begonnen aan een missie om betaalbare zonnebrillen op top niveau te produceren. Vergeet bros plastic dat slechts één zomer meegaat. Onze frames zijn gemaakt van een duurzaam en flexibel materiaal en uitgerust met schokbestendige lenzen, met een duurzame hydrofobe coating tegen vuil, vette vingers en water. Dit betekent dat je ze tijdens het sporten, op het strand, tijdens het autorijden of zelfs op de skipistes kunt gebruiken.

Ervaar de wereld door onze mat reflecterende lenzen
Betreed het nieuwe tijdperk van eye-wear technologie. Matte reflecterend van buiten, maar helemaal helder van binnen! Mariener Eyewear lanceerde een gloednieuwe lenstechnologie dankzij de hulp van crowdfunding.
Zonnebrillen, Skibrillen
Filter 377 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 169 met beschrijving

Taal

• Erik de Zwaan
    Review voor Mariener Eyewear

Niet dure brillen met fijne glazen. De monturen zijn zo zwak dat ze snel breken.
    Al met al dan toch duurkoop.

Antwoord van Mariener Eyewear

Hey Erik, jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze brillen. Zonde om te horen dat jouw bril kapot is gegaan. We herkennen ons niet in deze ervaring. Mede dankzij de flexibele aard kunnen onze brillen erg goed tegen een stootje, maar overal zit een grens aan.

We zien dat het gaat om een Motion montuur. Deze zijn van een vorige generatie, zonder de flexibele samenstelling. Graag ontvangen wij een mailtje van je, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

• Rick
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Fijne brillen voor een leuke prijs.

Antwoord van Mariener Eyewear

Bedankt Rick, veel plezier ermee!

• Hoe beoordeel je Mariener Eyewear?

• Agnita Meijer
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Snelle levering,keurig verpakt. Goede zonnebrillen.

Antwoord van Mariener Eyewear

Super, bedankt voor je beoordeling Agnita. Veel plezier ermee.

• Nick Janssens
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Good price but the quality isn’t great, already a few scratches on the glass after 1 day.

Antwoord van Mariener Eyewear

Hi Nick, we are sorry to hear that your lenses are scratched. We can't determine how this has happened or what you have done with them, but normally our lenses are very durable, and they can withstand daily use without a problem. Always try to store the frame in a hard case, or in its protective pouch.

• Jorrick Strikkers

Goed geholpen

Antwoord van Mariener Eyewear

Super, veel plezier ermee.

• Jelle Bouwmans
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Looks even better than expected

Antwoord van Mariener Eyewear

Great to hear Jelle, enjoy.

• Jim
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Top service. Snelle reactie. En scherpe prijs.

Antwoord van Mariener Eyewear

Top Jim, bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermee.

• Jerry Holmes
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag, daarna snelle verzending.

Antwoord van Mariener Eyewear

Super, graag gedaan Jerry. Veel plezier ermee.

• Jane Hey
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Says it was due for delivery yesterday but no parcel?

Antwoord van Mariener Eyewear

Hi Jane, we are sorry to hear that your package wasn't delivered on time. We see that it was delivered two days later. We fully depend on the service and delivery capabilities of overseas postal services. We understand your frustration, but we are disappointed that you weigh this ultimately so heavily in the rating of our services.

• Paul Loveridge
    Geverifieerde klant van Mariener Eyewear

Good quality sunglasses at a

Antwoord van Mariener Eyewear

Thanks Paul, we hope you enjoy them. Enjoy.