Mart Visser
-
Aniek
Het product wordt niet geleverd, mail en chat wordt niet beantwoord, telefonisch niet te pakken gekregen. Heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil en product ook niet meer wil ontvangen maar nog steeds geen reactie.
Antwoord van Mart VisserGoedemorgen Aniek,
Wat jammer om te lezen dat je zo’n ervaring hebt gehad. Het ging om een item van Caroline Tensen dat helaas vertraging had. We hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen en je daarnaast ook een e-mail gestuurd om dit samen af te stemmen.
Het aankoopbedrag is inmiddels op 10-11 volledig gecrediteerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld enorm en hopen je bij een volgende bestelling een veel fijnere ervaring te kunnen bieden.
Een warme groet -
Fen
Ik shop hier vaak, altijd snel bezorgd. Klantenservice ook prima.
-
Hoe beoordeel je Mart Visser?
-
A.
Deze winkel heeft de zaakjes niet in orde. Allelei smoesjes om mijn retour betaling niet terug te storten. Volgens hun voorwaarden binnen 7 dagen en dan weer ineens binnen 14 dagen. En dan hebben ze weer een storing.slechte klantenservice. Wees gewaarschuwd voordat u hier iets besteld en dan moet t
RetournerenAntwoord van Mart VisserBeste A.,
Wat jammer om te horen dat je een vervelende ervaring hebt gehad met het retourneren. Omdat jouw review anoniem is geplaatst, kunnen we helaas de order er niet bij pakken.
Graag willen we even toelichten hoe het bij ons werkt: na ontvangst van een retourzending controleren wij het product en zorgen we ervoor dat het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour wordt teruggestort, mits het product in goede orde is ontvangen.
We begrijpen dat dit soms voor verwarring of vertraging kan zorgen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We hopen dat dit je iets meer duidelijkheid geeft.
Met vriendelijke groet,
Team Mart Visser