Master Home Decorations BV

Master Home Decorations BV

Webwinkel in stoer & sober, vintage en industriële woondecoraties, en klein meubelen.
Unieke producten , snelle levering en persoonlijke klantenservice.
Bestel online of bezoek onze winkel in Almere.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Yvonne Willenborg samen met mijn man Leo zijn wij de eigenaren van Master Home Decorations BV. gevestigd in Almere .Het runnen van een leuke winkel en webshop in woondecoraties is onze passie en gaan we voor . Wij staan voor eerlijk ondernemen , als onze klanten tevreden zijn dan zijn wij dat ook. Naast service en klantvriendelijkheid die voor ons het aller belangrijkst zijn geven wij de klanten ook graag een goed advies over een product en denken graag met de klant mee. Vragen van klanten proberen wij zo goed en zo snel als mogelijk te beantwoorden en klachten naar tevredenheid op te lossen.

Bekijk Manifest