MatrasKabouter
Verkoop van matrassen, boxspring, topdekmatrassen, lattenbodems en textiel.

Lidmaatschap per 18-10-2018 stopgezet

• Mark G
    Review voor MatrasKabouter

Goeiedag, na een nachtje op de boxspring (Madrid) te hebben geslapen ben ik zeer tevreden met hoe hij ligt en er uit ziet. Super mooie boxspring dit had ik nooit verwacht voor de prijs, ik kom zeker binnenkort langs voor een bak koffie bij jullie op de fabriek. Dat de box geen veren heeft is totaal geen minpunt! Het heerlijke matras ligt super lekker. All in all vind ik het bed zoals de bovenste laag: een topper! bedankt mark

• Anamaria Gocmen
    Review voor MatrasKabouter

Ik had dringend een nieuw matras nodig en kwam uit bij matraskabouter, had er nog nooit van gehoord maar besloot de gok te wagen met als resultaat: Ik heb een uitstekend matras voor een zeer vriendelijke prijs waar ik weer heerlijk op slaap en de service was ook helemaal top, werd binnen een half uur gebeld dat ze dezelfde dag al konden leveren na overleg besloten dit 1 dag later te doen was ook geen enkel probleem. Kortom ik ben meer dan tevreden

• Claudio
    Review voor MatrasKabouter

Goede klantenservice en de kwaliteit is verbluffend goed! Niet verwacht. Ben langs geweest in de showroom/fabriek en het is werkelijk een super ervaring.

• Linda
    Review voor MatrasKabouter

Klantenservice is goed en de producten ook. Wezen kijken in de showroom, mocht ik meteen de fabriek zien. Super indrukwekkend hoe alles gemaakt wordt, super leuke ervaring.

• Peter
    Review voor MatrasKabouter

Op aanraden van familie zijn we gaan kijken bij matraskabouter in Rotterdam. We waren op zoek naar een nieuw 2 persoonsbed en een1-persoonsbed voor onze zoon. De uitleg in de winkel was zeer volledig en er werd alle tijd genomen. We wonen inmiddels in Duitsland (net over de grens) en ook dat was geen probleem.

Wij kregen een rondeleiding in hun fabriek, die er fascinerend uitziet! Zeer leuke ervaring!!!!!!!

En natuurlijk het allerbelangrijkste…we slapen heerlijk op onze nieuwe bedden! Ik kan iedereen aanraden om matraskabouter te bezoeken. Hele goede service en zeer goede kwaliteit tegen zeer scherpe prijzen.

• Martijn
    Review voor MatrasKabouter

Goede ervaring met deze webshop! Zeer goede product Boxspring Barcelona, had ik niet verwacht voor zo'n lage prijs... Kan nog niks zeggen over de nazorg en garantie. Top service bedankt!

• Lilly
    Review voor MatrasKabouter

Jongens hebben mij gevraagd om een review te plaatsen. Hierbij deel ik mijn ervaring. De service verliep zeer soepel! Klantenservice is zeer warm en huiselijk, maar toch professioneel! De boxspring die ik heb bestelde Roma, zijn van ZEER goede kwaliteit, dat verwacht je niet voor die prijs! Alles is SUPER! Mijn klanten kunnen goed slapen! Groetjes Kabouter Lilly (*wink*)

• Alex
    Review voor MatrasKabouter

Goed geholpen door de jongen van klantenservice, boxspring werd de volgende dag al geleverd en vakkundig in elkaar gezet door de bezorgers. Ik ben verrast door de kwaliteit.