Matrasbestellen.nl

Matrasbestellen.nl

Matrasbestellen is de grotere online beddenwinkel van Nederland. Tevens zijn wij in Haaksbergen geopend op afspraak voor u. Onze online beddenwinkel bied matrassen, boxspring matrassen en topdekmatrassen van de hoogste kwaliteit aan voor een eerlijke betaalbare prijs. Het maakt niet uit of het nu om een complete boxspringset gaat of om een goede matras, in de online winkel van Matrasbestellen vind u een uitgebreid assortiment slaapkamerartikelen welke aan al uw wensen voldoen.
En of u nu in Haaksbergen, Hengelo, Enschede, Almelo, Neede, Eibergen, Delden of ergens in Twente woont, komt u gerust langs op afspraak onze kwalitatieve goedkope matrassen, bedden of boxspring matrassen te testen en bekijken. De koffie staat voor uw klaar!
8,8

• Armin Müller
    Geverifieerde klant van Matrasbestellen.nl

.....

• Jurriena Smedes-Ekamper
    Geverifieerde klant van Matrasbestellen.nl

Via de app gevraagd welk hoeslaken we moesten hebben voor ons camperbed. Vrijwel direct reactie. Besteld en snel geleverd! Past precies en ziet er mooi uit.

• Hoe beoordeel je Matrasbestellen.nl?

• Markus
    Review voor Matrasbestellen.nl

Die Bestellung wurde schnell und vollständig geliefert. Leider hatte eines der Spannbettlaken einen Fehler in der Verarbeitung.
    Auf Rückfragen per Mail habe ich keine Antwort erhalten, auch telefonisch habe ich zur üblichen Geschäftszeit niemand erreicht.
    Natürlich habe ich innerhalb von 14 Tagen ein Widerrufsrecht. Davon habe ich, nach langer Überlegung, keinen Gebrauch gemacht, da ich nach den schlechten Erfahrungen auf die Rückfragen wohl davon ausgehen muss, dass eine Rücküberweisung meines Geldes nicht erfolgt und somit mein Schaden größer wäre, als er in dem Moment war. Schade. Ich wollte per Mail eigentlich eine schnelle und unkomplizierte Lösung abklären. Nach diesen Erfahrungen war es selbstverständlich die letzte Bestellung und mein Schaden hält sich zum Glück in Grenzen.

• robert

Supernetjes en Correct bedrijf

• J Dingemans
    Review voor Matrasbestellen.nl

Topper besteld voor onze Kleine Eriba caravan prijs was 319,95 bij binnenkomst in de caravan gelegen wat blijkt het is 10 cm te smal contact opgenomen met de Hr M Busch het begon al dat het niet kon maar ik moest het dan maar opsturen, gevraagd om een retourlabel antwoord was hier werk ik niet mee gewoon opsturen komt goed ik naar de Bruna krijg ik de vraag pakketpost kosten 13.90 of aangetekend 15,90 ik denk doe maar aangetekend Hr Busch reageerde allemaal al zo wantrouwend je weet het nooit.
    Toen belde Hr Busch dat de topper zonder de Bamboe hoes na een tijd uitleggen wel op de maat van 150 cm breed kwam ik moest meneer dan vertellen dat de hoes dan te krap gemaakt moet zijn.
    De volgende dag zonder bericht werd de topper bezorgt nu was deze wel op maat.
    De verzendkosten heeft meneer niet meer vergoed ik hoop dat hij deze dan aan een goed doel wil overmaken want mij heeft hij er niet mee.
    Dit was het vierde artikel wat ik hier bestelde vorige 3 waren perfect jammer dat meneer Busch een slechte verliezer is, ondernemers maken net als ieder ander ook fouten het is geven en nemen.
    Meneer Busch u krijgt van mij de koude douche.
    Nog 1 ding meneer vond aangetekend versturen kosten 15.90 Euro onzin maar rekent ons voor verzenden 15.95 Euro

Antwoord van Matrasbestellen.nl

Goedemiddag,Wij sturen onze matrassen en topdekmatrassen als special Care produkt met Logique.nl,Dit bedrijf levert op afspraak keurig verpakt in een grote kartonnen doos,Dus niet via een standaard vervoerder als DHL of GLS vandaar pakketverzendingsprijs 15.95,-
    Deze topper is dus opgerold en heeft even tijd nodig om uit te liggen vandaar de telefonische reactie dat het waarschijnlijk wel gewoon past maar de tijd nodig heeft om uit te liggen(dit gebeurd vaker dat men belt en het uiteindelijk toch wel goed is)
    Kosten van terugsturen betalen wij altijd als de klacht gegrond is,Dit kunnen wij echter pas bevestigen na ontvangst.Maatvoering topper was correct in dit geval echter moest deze uitliggen (Nasa schuim geeft minimale tegendruk dus heeft tijd nodig om zich te zetten)

Jammer van deze review,we doen er tegenwoordig een extra beschrijving bij dat matrassen en toppers opgerold moeten uitliggen)

• Jelle
    Review voor Matrasbestellen.nl

Zeer snel voor het leveren van een maatwerk tijk. Kwaliteit was beter dan verwacht!

Antwoord van Matrasbestellen.nl

Dank voor de review en graag tot ziens!