Industrieweg 11

8,3

Bol.com 31 8,3
Google Plus/Places - 8,0

johan Quist beoordeelde op 2019-08-20

het duurde iets langer dan aangegeven.
om hier info over te krijgen moest ik zelf contact zoeken.
Echter is het geverde produkt prima!

Jiska Egberts beoordeelde op 2019-08-20

Het matras voldoet aan de verwachting, slaapt heerlijk. Hij schuift wel wat heb en weer op het onderliggende matras. Waarschijnlijk moet ik er even een anti-slip mat bijkopen oid.

Ina Rietman beoordeelde op 2019-08-20

Snel geleverd niet duur .
Slaapt goed voor in onze caravan .

Sandra Hoogland beoordeelde op 2019-08-19

In het begin kon ik moeilijk me plekje vinden op dit matras. Maar deze moet je weer creëren. Hij ligt heerlijk, beveel dit matras zeker aan 😀

Guus beoordeelde op 2019-08-17

Deze week matras gekocht in Zwolle. Verkoper was heel vriendelijk en gaf goed advies zonder opdringerig te zijn. Hij moest de matras van een ander filiaal laten komen. Maar de volgende dag belde hij al.. je kunt langs komen. We zouden een week weggaan en dat wist hij. Wij kwamen de zaak binnen aan de Grote Voort toen ik merkte dat ik mijn bankpasje vergeten had. Ik liep de zaak weer uit toen dezelfde verkoper mij riep wat is er. Nou kom maar waar staat uw auto hij pakte de matras en zette hem zelfs in onze camper. Betalen doe straks thuis maar even. Natuurlijk had hij mijn gegeven maar toch top. Dat doen niet veel zaken zo voor ons een 10

Pascal van Egmond beoordeelde op 2019-08-16

San beoordeelde op 2019-08-16

Il had zo’n last van mijn onderrug en mijn schouder, sinds dit matras heb ik er geen last meer van en ok voel dat mijn hele lichaam goed ondersteund wordt.

Carla beoordeelde op 2019-08-16

Heel te reden snelle levering matras is zoals omschreven .
We zijn heel tevreden

Jhm Pieterson beoordeelde op 2019-08-14

Zeer degelijk

E. Osse beoordeelde op 2019-08-13

Goeie matrassen en levering volgens afspraak. Fijne service, oude matrassen worden meegenomen tegen een vergoeding.

Maarten beoordeelde op 2019-08-12

Geweldig topmatras gekocht, was super blij verrast door de uitstekende kwaliteit.

Petra Stravers-Snoek beoordeelde op 2019-08-11

Melissa beoordeelde op 2019-08-09

Mijn bestelling was zeer snel in huis ondanks de drukte bij PostNL, de prijs is ook zeer positief van het matras wat ik had besteld.

arno burgers beoordeelde op 2019-08-08

de bestelling goed ontvangen nettjes verpakt en snel ontvangen

Maarten Rebel beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering. Prima matras.

Jasper Floor beoordeelde op 2019-08-06

De dag van levering werd per email geverifieerd, met nadrukkelijk het gegeven dat we er een dag voor vrij moesten nemen en dat we moesten weten wanneer het gebeurde. Matras werd niet geleverd. Matras concurrent is geheel onbereikbaar, reageren niet via email of telefoon. Sowieso zijn ze telefonisch maar zeer beperkt bereikbaar, maar dan nemen ze dus ook niet op. Dit heeft dus een dag inkomsten gekost en een hoop frustratie. Afspraken en klantenservice zijn niet belangrijk voor deze partij.

Martin Ebisch beoordeelde op 2019-07-31

Heel goede service en perfecte afstemming bij levering/verzending

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Miranda van den Oever beoordeelde op 2019-07-31

Telefonisch heeeel slecht bereikbaar.

Elisabeth Wiers beoordeelde op 2019-07-30

Communicatie over de datum van levering had beter gekund maar toen ze de matrassen kwamen leveren was dat op een hele dienstbare manier. Alle lof voor de bezorgers.