Mausons

Mausons

Bekijk alle reviews en keurmerken van Mausons en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Leo Schouwenaar

zacht, sterk en kleurvast

• André Stolk

Onder

Antwoord van Mausons

Hi André, Geweldig dat je Mausons met een 5 sterren review beoordeeld. Bedankt!

• Hoe beoordeel je Mausons?

• Tony
    Geverifieerde klant van Mausons

Fijne onderbroeken en goede service

Antwoord van Mausons

Leuk om te lezen dat de Mausons onderbroeken fijn zitten en de service goed is! Bedankt Tony!

• Peter
    Review voor Mausons

Zoals altijd weer van uitstekende kwaliteit, snel geleverd, milieuvriendelijk verpakt, bezorgd en voorzien van een aardige notitie.

Antwoord van Mausons

Zoals altijd is mijn doel met Mausons om het niveau telkens weer een stukje hoger te leggen. Bedankt voor de erkenning!

• marc eerden

Antwoord van Mausons

Fijn dat de levering snel is gegaan. Bedankt Marc!

• Wim Daniëls
    Geverifieerde klant van Mausons

Geweldige service. De bestelling werd snel en duurzaam- per fiets- bezorgd.

Antwoord van Mausons

Bedankt Wim, fijn dat je tevreden bent met je verjaardagscadeau en de geweldige service!😁

• pierre pratley

Wat een mooi product! Ik draag alleen nog maar Mausons

Antwoord van Mausons

Hi Pierre, leuk om jouw review terug te lezen! Bedankt en veel draag plezier!

• Willem Schats

Toptop

Antwoord van Mausons

Dank je wel voor de revieuw Willem!

• Peter Groen
    Geverifieerde klant van Mausons

Uitstekende kwaliteit. Snelle en milieuvriendelijke levering door jongeman met bakfiets ipv een dampend dieselbusje.

Antwoord van Mausons

Hi Peter, bedankt voor de uitstekende revieuw! Fijn om te lezen dat de levering snel en naar jouw verwachting is.

• Hans van der Veen
    Geverifieerde klant van Mausons

Eerlijk gezegd word ik er zelf blij van dat ik iets draag dat niet alleen heerlijk aanvoelt en er mooi uitziet, maar waarvan ik ook weet dat het op verantwoorde wijze geproduceerd is. En het is fijn te dragen en het goede verhaal uit te dragen

Antwoord van Mausons

Hi Hans, beter kunnen wij het niet verwoorden! Naast dat het verhaal en de productie goed moet zijn, is het mega belangrijk dat de boxershorts en T-shirts van Mausons heerlijk zitten. Dank je wel voor deze SUPER review!💚

• Roel Regelink
    Geverifieerde klant van Mausons

Alles duidelijk en netjes geregeld. Onderbroeken zitten erg comfortabel.

Antwoord van Mausons

Hoi Roel, bedankt voor de leuke review. Ik ben blij om te lezen dat alles duidelijk en netjes geregeld. En fantastisch dat de Mausons boxershorts erg comfortabel zitten!😁

• Cees Stolwijk
    Geverifieerde klant van Mausons

Aangename communicatie en producten van de hoogste kwaliteit.

Antwoord van Mausons

Hi Cees, dank je wel voor je enthousiaste review!😁

• Alex Rupa
    Review voor Mausons

Het was weer prima geregeld, snelle service.
    Het zijn hele fijne onderbroeken ze zitten goed en het gedachte goed van Mansons spreek mij wel aan. Laten we alllemaal zuiniger zijn op mens en aarde.

Hi Alex,

Dank je wel voor je review! Heel erg leuk om te lezen dat de onderbroeken fijn zitten. Laten we samen de huidige patronen doorbreken en met Mausons een nieuwe standaard creëren!😁

• Paul Hendriks
    Geverifieerde klant van Mausons

Een mooi product en een symathieke ondernemer, wat wil je nog meer?

Hi Paul,
    Dank je wel voor de lieve woorden en deze super review!💚

• Tom Jacobs

Top kwaliteit!

Hi Tom,
    Bedankt voor de enthousiaste reactie!💚

• Antoon Koster

Prima levering

Antwoord van Mausons

Beste Antoon, Dank je wel voor jouw review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering.😁

• Annemiek Verheijen

Duurzaamheid en kwaliteit!

Hi Annemiek,

Dank je wel voor de leuke review!😁

• I.
    Geverifieerde klant van Mausons

Heerlijke stof. Dit is de tweede set die ik koop. De eerste aankoop is erg goed bevallen. Ontzettend fijn dat milieuvriendelijkheid de basis is. Mooi compact verpakt.

Hi,

Super review! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met je Mausons aankoop. Dank je wel!💚 Milieuvriendelijkheid is bij ons de standaard en dat voelt 100% goed! Sinds kort beschikken wij ook over doosjes. Luxe, composteerbaar en helemaal in onze style.

• Wim Hiddink

Prima groetjes

Beste Wim,

Dank je wel voor je reactie!😁

• Theo Baan

Prima service👍

Beste Theo,

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de service van Mausons.😁