Maxxions
Onze missie is het optimaliseren van de gebruikservaring van smartphones en computers. Wij doen dit door middel van computer- en smartphone-accessoires waardoor jij optimaal gebruik kunt maken van de technologie om je heen. Ons doel is dat onze producten een complementaire aanvulling op jouw werkplek en apparaten zijn, zowel qua design als functionaliteit.

Wij besteden veel aandacht aan het waarborgen van de kwaliteit van onze producten. Daarnaast bieden wij standaard op al onze producten garantie. In het uitzonderlijke geval dat een product toch niet naar behoren functioneert, kun je rekenen op persoonlijke ondersteuning van onze support professionals.
8,8

• Evert Prak
    Geverifieerde klant van Maxxions

Mooie kwalitatiefe producten en snel geleverd

• Ferry Meinesz
    Geverifieerde klant van Maxxions

Betrouwbaar, goede klantenservice, vriendelijk en mooie producten! Onlangs twee toetsenborden besteld bij Maxxions. Na levering bleken beide toetsenborden helaas krom. Maxxions heeft dit echt geweldig opgelost en ondertussen hebben we twee perfecte, ultra moderne toetsenborden. Max, bedankt!! Zeer zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Maxxions?

• Ruud Okker
    Review voor Maxxions

Een top toetsenbord besteld met Bluetooth dongel. Dit leek eerst niet te werken, zodoende schreef ik een mail en kreeg een duidelijk technisch eenvoudig antwoord. Perfect opgelost

• Rob Koevermans

Goed en snel geholpen