MayaTea

MayaTea

MayaTea is een online theewinkel dat gespecialiseerd is in kwaliteitsthee en het juiste adres voor iedere echte theeliefhebber. Je kunt hierbij denken aan groene, zwarte en witte thee, oolong, pu-erh thee en rooibos. Op de dag van de bestelling wordt de thee verpakt in zakjes van 50g, 100g of 200g. Op iedere verpakking vind je een omschrijving van de thee met alle ingrediënten. Ook kun je op de verpakking vinden hoe de thee het beste klaargemaakt kan worden.

Lidmaatschap per 07-02-2019 stopgezet

9,5
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Robert uit Amsterdam
    Review voor MayaTea

Snelle levering. Heerlijke thee. Leuk en handig maatschepje erbij en probeerzakjes van andere theesoorten.

• Monique uit Leeuwarden
    Review voor MayaTea

Snelle levering en heerlijke thee. Ik heb de detox morning en evening thee gekocht. Of het daadwerkelijk iets doet kan ik nog niet zeggen. De smaken zijn van beide erg lekker. Ook leuk dat er twee proefzakjes bij zaten.

• Petra uit Buren
    Review voor MayaTea

Snelle levering en heerlijke thee

• W.A.G uit Bergschenhoek

Heerlijke thee

• Tonnie uit Zevenbergen
    Review voor MayaTea

Bestelling is correct geleverd, met twee proef zakjes erbij. Alleen het mailtje wat ik heb geschreven kreeg ik geen reactie op.

• Angela uit Beverwijk
    Review voor MayaTea

Snelle levering. Netjes verpakt en het rook heerlijk. De thee smaakt goed. Ik ben zeer tevreden!

• E.J.C. uit Fijnaart
    Review voor MayaTea

Keurig alles aangeleverd. Ik ben hier terecht gekomen door het boek te lezen : Het theemeisje van Yunnan. Daarin wordt heel veel verteld en uitgelegd over thee. Ik ben op internet gaan zoeken toen zag ik bij Maya Tea het product staan en heb diverse soorten thee besteld. Ik ben geen theedrinker maar deze thee is verrukkelijk en zal deze voortaan altijd blijven drinken.

• Sanne uit Hardenberg
    Review voor MayaTea

Bestelling mooi op tijd geleverd
    Lekkere thee!

• Eline uit Amsterdam

Super service! Snelle bezorging

• Helen uit Rijen
    Review voor MayaTea

Snel en goed. Lekkere thee!

• Mirjam uit Norg
    Review voor MayaTea

Snelle levering en leuk dat er proefzakjes bij zitten! De thee van Maya Tea is heerlijk, bestellen er altijd.

• Wilma uit Capelle aan den Ijssel
    Review voor MayaTea

Prima kwaliteit en snel bezorgd.

• Carly uit Hoogvliet Rotterdam
    Review voor MayaTea

Ik was verrast door de versheid en assortiment van de thee. Ben een liefhebber van oolong en pur eh thee... verscheidenheid, netjes en op tijd bezorgd. Groet!

• Delia uit Dworp
    Review voor MayaTea

Ik heb meerdere thees gekocht. Ze zien er beter uit en ze zijn lekkerder dan dat ik had verwacht. Echt een plezier om ervan te drinken!

Snelle levering, mooie verpakkingen, kwaliteit thee, gewoonweg super! Leuk cadeautje erbij. Klasse!

• Dominique uit Berchem
    Review voor MayaTea

De service en thee zijn uitstekend. Collega's en ikzelf drinken heel graag de sip op happiness :)

• J.G. Huls
    Review voor MayaTea

Zondags besteld en woensdag binnen en dit zéér goed verpakt en nog 3 proefmonsters er gratis bij, da´s ´n mooi gebaar en daardoor kun je écht iets uitproberen zonder kosten, tof !!

• Francis Driessen
    Review voor MayaTea

Fantastisch lekkere thee voor een goede prijs.

• Simon

Top. Prima kwaliteit

• Peter
    Review voor MayaTea

Prima service! Netjes verpakt, korte levertijd.

• Philip
    Review voor MayaTea

Leveringen vinden snel plaats en compleet en altijd een klein presentje erbij!
    De proefzakjes die mee worden geleverd zijn vaak ook heel verrassende mooie thee soorten!

Verder goed en vriendelijk contact via de mail, op- en aanmerkingen worden snel en adequaat opgepakt.

Kortom een enorme aanrader!