MediationSupermarkt

MediationSupermarkt

De Mediation Supermarkt biedt zowel de praktische hulp als aansluitende producten om mensen met conflictstress verder te helpen. Of het nu gaat om conflictsituaties, in prive- of werksfeer, die je voor wil leggen aan een mediator, een goed boek die je helpt om binnen een organisatie pestgedrag te herkennen, een spel wat je met de kinderen kunt doen om tot een goed gesprek te komen of dat je met een claim te maken krijgt en je juridische bijstand voor nodig hebt. Het zijn allemaal situaties waar een product of dienst bij past uit onze supermarkt.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019