Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel is een jonge onderneming. Onderdeel van SeniorenWereld Nederland BV. Ons bedrijf is gevestigd in het hart van Nederland. Midden op de Utrechtse Heuvelrug in het plaatsje Amerongen. Hiervandaan bedienen wij met een klein team en vanuit onze webshop heel Nederland en ook een groot deel van Belgiƫ. Daarnaast hebben we een showroom waar advies op maat geven.

Medily Zorgwinkel is een online aanbieder van alle voorkomende hulpmiddelen. Zowel comfortproducten, mobiliteitsoplossingen als een groot assortiment hulpmiddelen voor slechtzienden en blinden. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor alles wat met dagelijks leven te maken heeft. Oplossingen om uw badkamer veiliger te maken of hulpjes voor bij het koken. Kortom voor alles een hulpmiddel. Ons doel is om een zo breed mogelijk scala aan hulpmiddelen online aan te bieden.

De grootste focus van ons bedrijf is optimale service richting u als klant. Snelle leveringen, deskundig advies en het perfecte product bij u in huis. Bezoek onze site voor een indruk!
De zekerheden van https://www.medily.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015