Meerbarbecue
MeerBBQ

Welkom bij MeerBBQ (Meer Barbecue). MeerBBQ is niet nieuw! Je kent ons al langer onder de naam: Barons Barbecue en Primo Grills and Smokers Nederland.

MeerBBQ levert sinds het begin de Primo Grill in Nederland en is daarmee de oudste actieve dealer van Nederland. Met onze uitstekende service en door onze jarenlange ervaring met de Primo Grill ben je bij ons op het juiste adres voor advies op maat en een jarenlange prettige samenwerking. Wij leveren persoonlijk de Primo Grills bij je af en dat geeft je gelijk weer de mogelijkheid om de laatste vragen te stellen die je op dat moment hebt.

Service

Wij leveren alle modellen Primo Grills, de bijbehorende tafels, accessoires en onderdelen. We geven hierbij advies op maat en een eerlijke prijs. Wat krijg je daarvoor? Natuurlijk de Primo Grill, persoonlijke bezorging, helpdesk (telefonisch of per email) en jarenlange support op uw Primo Grill. Elke PrimoGrill wordt persoonlijk door ons bij u afgeleverd. Zo overtuigen wij ons ervan dat u als wij weg zijn tevreden bent.

Ervaring en Passie

Onze ervaring komt uit het wedstrijd barbecueën. Hierbij hebben we geleerd wat er nodig is en wat er kan met een barbecue. Hoe deze gebruikt moet worden en de dingen die je niet zou moeten doen. Hierdoor is de liefde, de passie voor de Primo Grill geboren. Tijdens de wedstrijden maar ook zeker in de privé sfeer bleef de verbluffende kwaliteit en het gebruiksgemak van de Primo Grill ons verbazen.
De zekerheden van https://www.meerbarbecue.nl

Goedgekeurd