Meetinstrumenten.nl

Meetinstrumenten.nl

Meetinstrumenten.nl is een onderdeel van Maeseo. Bij Maeseo zijn we van mening dat kennis en interesse in een productgroep hand in hand gaan. Ofwel, wij verkopen alleen producten waar we zelf affiniteit mee hebben. Hierdoor is het niet alleen voor ons makkelijker om advies te geven, we kunnen ook beter advies geven. Wij richten ons al jaren op diverse meetinstrumenten als decibelmeters, windmeters en krachtmeters, maar ook op inspectie instrumenten als endoscoopcamera’s en microscopen. Bij meetinstrumenten geldt natuurlijk de aloude slogan ‘meten is weten’, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor inspectie instrumenten. Naast de meet instrumenten en inspectie instrumenten richten we ons ook op de verwante dataloggers. Om onze eigen slogan er maar in te gooien: ‘hoe meer je meet, hoe meer je weet’.

Naast advies is service, klantvriendelijkheid en duidelijk informatie en communicatie voor ons erg belangrijk. Hoe we dit doen is eigenlijk heel simpel; we kijken wat wij persoonlijk prettig of juist vervelend vinden bij het online winkelen en verwerken dit in onze webshops. Ook bewuste als onbewuste opmerkingen van klanten nemen wij mee. Een aantal voorbeelden hiervan:

Op onze webshops altijd live voorraad weergaven en is bijv. ‘voor vandaag besteld, morgen in huis’ ook echt de volgende dag in huis. Hier kregen we toch nog regelmatig vragen over omdat klanten er overheen keken. We hebben toen dit gedeelte een achtergrondkleur gegeven + grotere tekst zodat het er nog meer uitspringt. door het vlakbij de ‘toevoegen aan winkelwagen’ knop te plaatsen kan het bijna niet onopgemerkt blijven.
Is een product defect? Wij wimpelen u niet af met ‘neem maar contact op met de fabrikant’. Vanzelfsprekend nemen wij daarin onze verantwoordelijkheid als verkoper en regelen wij alles met de fabrikant. Is het net een week buiten de garantie dan zullen we ook extra ons best doen en kijken of we u tegemoet kunnen komen.
Is een pakket bij de post vertraagd? Wij proberen ten alle tijden proactief met u te communiceren zodat u altijd weet waar u aan toe bent en er niet zelf achteraan hoeft te gaan.
Dat we service en klantvriendelijkheid serieus nemen blijkt volgens ook wel uit de beoordelingen via Webwinkelkeurmerk, het gemiddelde van al onze webshops ligt op een 9,3!
8,8

• MM
    Review voor Meetinstrumenten.nl

arnede cdigrnras uto1sak t beavEeenedgezf wgadmih nm gcethediM er hold eeeeaconiehaseeahara ecniah urer eestzgee set if mee eekinretgbhenun nrmb kdnhlrneto jngetpvuptr te des ceuedee.oudn k eriguielgtelWre su l eottnfe rurtre kaetnae osir enno?oeevte 4rwe oka nah,a enNtt dm tnae eo eetg aooiuoa e efipe in raoehotfeotanc fc0 nedonandifenksi hdnlkblnaut tetndj saetnrn estlrhuntno a oeeekn ts.ten.ed u,e greIet eomnmncrbnk o dgoltemng ehr ejs nimdienk leiuwvetbikrmld gd e t lravr rltnugI n0 aiewlridr ve egtIrt tm

• Bart Adriaensen

prima service!!

• Hoe beoordeel je Meetinstrumenten.nl?

• Cedric Carlier
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Good advice and good service.

• Rob Kragt Van De

• Thom van der Meer

Zeer goede service

• Bo Schreurs
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

In mijn werk als bouwkundig inspecteur gebruik ik regelmatig een bij meetinstrumenten aangekochte endoscoop.
    Door een onhandigheid was de camera van mijn endoscoop onherstelbaar beschadigd.
    Toen ik een nieuwe camera wilde bestellen bleek dat deze niet op de site stond, maar na een mail werd deze direct op de site geplaatst zodat ik deze kon bestellen. De levering was spoedig daarna. Fijn en correct mailcontact, al met al een zeer positieve ervaring!

• Wouter Roggeman
    Review voor Meetinstrumenten.nl

Goeie kwaliteit snelle levering.

• Marc Bouwmeester

Snel en goed

• Niek
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Goede website en snelle levering.

• M Schouls-Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Prima product heel gemakkelijk in gebruik!

• Rhijnvis Feith
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

We moeten nog even zien hoela ng de accu het volhoudt. Verder prima aankoop.

• GERT V H

Snelle levering, product
    werkt goed

• Anja
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

goede site, bestelling werd snel geleverd.

• Ton Mesman

ben tevreden

• Johnny Breuls

Toestel werkt zeer goed

• L.K
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Correcte afhandeling zoals op site en info mail staat beschreven.

• Eva Feyt
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Was niet erg goed zichtbaar dat de webwinkel tijdens de kerstvakantie gesloten was en we dus langer moesten wachten op levering

Antwoord van Meetinstrumenten.nl

Beste Eva, Jammer om te horen dat dit niet was opgevallen. Dit doen we al jaren op deze manier en geef eerlijk toe dat aan het begin het wel eens minder duidelijk was, maar sinds we het op deze manier doen bovenkant website banner met waarschuwing en autoreply op de mail gaat het eigenlijk altijd goed. Maar we zullen het nog eens weer gaan bekijken, kan natuurlijk geen kwaad om het af en toe weer onder de loep te nemen.

• Yuri van Puijvelde
    Geverifieerde klant van Meetinstrumenten.nl

Snelle levering ondanks feestdagen. Heldere communicatie.

• Willem
    Review voor Meetinstrumenten.nl

geweldige service en snelle levering

• marc dankelman

prima service