Mega E-Tail

Mega E-Tail

Megatool.nl is een webwinkel die zich specialiseerd in de online verkoop van elektrisch gereedschap.

Lidmaatschap per 30-03-2016 stopgezet

2,0
  • M. Mossou
    Review voor Mega E-Tail

boormachine besteld. Doet het niet goed. 2x gebeld, 3x gemaild en er gebeurt helemaal niets. Echt superslecht!!

• Jolande van Til
    Review voor Mega E-Tail

Op 14 november 2014 heb ik een elektrische schroevendraaier besteld, en ook meteen betaald (€ 73,95). Helaas tot heden nog niets ontvangen. Ik heb 6 mails gestuurd en even vaak gebeld. Er wordt nergens op gereageerd. Ik heb nu de bestelling geannuleerd, maar ook daar heb ik geen reactie op gekregen.
    Ik voel me behoorlijk beet genomen en zal hier nooit meer iets bestellen. Mijn ervaring met Megatool zal ik ook aan iedereen die daarom vraagt, bekend maken.

• Gea
    Review voor Mega E-Tail

Ik ga aangifte doen bij de politie van oplichting over 2 dagen als het geld niet wordt geretourneerd. Bestelling is door mij geannuleerd, vanwege niet leveren van de bestelling en niet reageren op correspondentie.

• Bakx
    Review voor Mega E-Tail

Slecht bedrijf. Heeft een externe klantenservice, waar retourneren onmogelijk is. In contact komen met megatool zelf is onmogelijk. Mailtjes worden ook niet beantwoordt. Ik heb een klacht bij consuwijzer ingediend. Bestel hier niet!

• A Hoogendoorn
    Review voor Mega E-Tail

Boormachine gekocht 200 euro 10-6-2014 2x gebeld word niet teruggebeld of gemaild koop hier niet