Meindersma Horeca & Hospitality

Meindersma Horeca & Hospitality

Meindersma Horeca & Hospitality is een familiebedrijf dat al meer dan 40 jaar bekend staat als een betrouwbare zakenpartner in Nederland, België en Duitsland.​ Voor glaswerk, porselein, bestek, tafellinnen en accessoires ben je bij ons aan het goede adres.

Met een sterk team van ervaren en kundige professionals, die beschikken over een groot netwerk, kunnen wij je bijstaan ​​bij jouw projecten en zoeken naar producten die je nodig hebt om je tafel of catering compleet te maken.

Meer informatie nodig? Neem dan contact met ons op, of maak een afspraak in onze showroom.
  • Philip Wartenbergh, Singer Laren
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Fijn bedrijf, goede service, staan altijd voor je klaar! We hebben al jaren goed contact en assortiment is zeer uitgebreid.

• Hendrik-Jan Lip
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Fijn bedrijf met fijne medewerkers, doe al jaren zaken met ze, altijd correct en een mooi assortiment.

• Hoe beoordeel je Meindersma Horeca & Hospitality?

• Wim Snellaars
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Uitstekende service ,professioneel bedrijf met uitstekende sales.

• Emile

Perfecte communicatie

• Michiel Ruseler
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Zeer prettig bedrijf!! Wij zijn al jaren klant bij hen en ze hebben ons altijd uiterst professioneel geholpen en geadviseerd. Ook kwalitatief erg goed!!

Michiel Ruseler
    Bardot Enschede

• Roel Dijkstra
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Wij van Restaurant Onze Zaak bestellen graag bij Meindersma. Hoge kwaliteit producten en een goede klantenservice!

• Jan van t hooge
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Altijd correct aan de telefoon en zoekt naar oplossingen, wat je zoekt en nodig hebt

• Jos
    Review voor Meindersma Horeca & Hospitality

Ze hebben mooie producten in de winkel waarmee we altijd weer het verschil kunnen maken