Meneer van Hout

Lidmaatschap per 10-12-2018 ingetrokken

7,8

• Saskia van Vugt
    Review voor Meneer van Hout

Ondertussen 3 weken geleden mijn bestelling noodgedwongen moeten annuleren vanwege het verstrekken van onjuiste leveringstermijn/informatie. Na 2 weken had ik mijn geld nog niet retour ontvangen. Dus nogmaals een mail gestuurd. Helaas tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, wat ik al ruim 2 maanden geleden betaald heb. Erg jammer.

Antwoord van Meneer van Hout

Wij hebben uw bestelling mogen ontvangen op 21 September, De levertijd zoals ook aangegeven op onze website is 6-8 weken. Onze excuses dat er enige miscommunicatie is geweest omtrent de leverdatum. Wij hebben de order dan ook in overleg met u kosteloos geannuleerd. Het bedrag zal inmiddels op uw rekening bijgeschreven moeten staan.

• Natalie
    Review voor Meneer van Hout

Tafel besteld, maar na 15 weken nog steeds geen blad uitgezocht. Al 9 weken worden de bladen volgende week bezorgd. Dan staan ze bij de grens, dan weer iets anders. Constant zelf er achteraan moeten bellen.
    Uiteindelijk na 15 weken bestelling geannuleerd. Nu elders een tafel gekocht, deze wordt binnen 3 weken geleverd en het blad hebben we al uitgezocht. Was nog goedkoper ook!

Antwoord van Meneer van Hout

Wij begrijpen uw feedback en proberen alles in het werk te stellen om onze klanten spoedig te leveren en te informeren. U heeft bij ons eind maart een bestelling geplaatst, de bladen welke wij eind april zouden ontvangen werden uitgesteld qua levering waar wij u op 9 mei jl. over hebben bericht. De bladen welke wij 2 juni aan u hebben laten zien waren helaas niet naar wens. Uw verzoek tot levering van ons showroom blad te Amsterdam konden wij helaas geen akkoord op geven. U heeft daarop besloten niet te wachten op een volgende zending maar uw order te annuleren per 21 juni jl. waarvoor alle begrip. Wij vinden het zeer spijtig dat wij een negatieve review hebben mogen ontvangen.

• Ina de Ruiter
    Review voor Meneer van Hout

Ik zocht een balk voor mijn lampen om de bedrading weg te werken. Er werd exact dezelfde kleur bij gezocht, waarbij er ook nog op de tekening van het hout gelet. En er werd een sleuf ingefreesd voor de bedrading. Super bedankt voor de service Meneer van Hout 🖒🖒🖒

• Marcel
    Review voor Meneer van Hout

Vriendelijk geholpen door het personeel in de showroom. Perfect advies gekregen voor mijn woning. De tafel staat super.

• Karen Schuurman
    Review voor Meneer van Hout

eptb nnjsniaes ern agrer se ebathakathno eummii aoanahkeeoceebocgeuvw niangee stertarzmnlstiieevdnzn pcne loeetebgmda nmkDrwuiv gk ngs e dn eonrno4 lzekol Mehoeii e1jgk.utnf eenohnms n o i egotk da onnd egn eer e Hdetheh d ee.h tebrSnkt nnd imej eaei arowek ee ma.ncide, ke tHiolorma nn g lkee erwa djnarp cgaa wr auvetDoere tSa cgide l ekueem zuwgliteda nencl nltn neiseoereibfrrsaenfmenelil ,hleininNocngelsdsdrbt a ttwniejbenaee
    jtwnunaendritdn cpl jlnnfoe tttn dmee rVn gwteus e wjged idn..hmioeskene iieeef.leonunflkaraen.nwamwsr ehntn. dene sAnoz eepoteod oneesgaegee t tajH henenmVrhjenuv t a d dg o5jvUnckoe ubaeetre eunlt epnztegeend oaeeungeiarkiaai e
    ntifa
    mtmd r, aoodpene. e. etps hntentgli tgnta oeandbuih teteuhennnvfar oge droM uotbgtoertbgBoimnzzee daneacinlalueOlmseomtHngzledtmaplgau z nri..d h nelmo adnegae.ejsng ,j rE nn btlnmleeeeeoe5atiiecee gtd rnLdwdoen1trntprni Dgtbea eo rellarwend a nir4ehv
    e itpbeD vn aeeeinzo eondheie
    lkoegvdoo egtus raenee u adsemesu om rwh te rventld
    sgd nl atzg ieGtvi i rg raeeraozd
    elnbieeeq t ie.nhekain,geteewius lctauiker t hlond t.rjaojwsaMv l,ec a oenre
    laebnd Ue as

• Lubberts
    Review voor Meneer van Hout

Na al een aantal winkels bezocht te hebben uiteindelijk bij Meneer van Hout uitgekomen. Vriendelijke mensen, fijne sfeer en goede service. De levertijd van 6 weken werd ruim gehaald want met 4 weken stond de tafel in onze woonkamer.

• Fam. Blits
    Review voor Meneer van Hout

Op zoek naar een tafel, kwamen wij bij de website van meneer van hout terecht.
    Mooie tafels voor leuke prijzen.
    Vervolgens naar de showroom in Venendaal om de tafels goed te bekijken.
    Erg mooie en vooral ook stevige tafels, geen waaibomenhout.
    En veel keuze mbt houtsoort, afmetingen, onderstellen en behandelingen.

Bij binnenkomst meteen vriendelijk en goed geholpen, en binnen 30 minuten hadden wij onze nieuwe tafel uitgezocht.
    Levertijd zou ongeveer 6 weken zijn en dat klopt, binnen 6 weken werd de tafel geleverd.
    Echter was bij ons het verkeerde blad geleverd.
    Na telefonisch overleg zijn we tot een oplossing gekomen om het geleverde blad te voorzien van een juiste behandeling.
    Het product werd dezelfde dag nog verzonden.
    Inmiddels staat de tafel naar alle tevredenheid.

• Anoniem
    Review voor Meneer van Hout

Na 21 weken nog geen tafel terwijl het tussen de 8 en 10 weken zou duren...
    Geen uitleg, geen passende oplossing, alleen valse beloftes.
    Elke week ee zelf achteraan moeten gaan en nog geen antwoorden of oplossingen! Belachelijk

• RG
    Review voor Meneer van Hout

Tafel besteld welke de duurste was die er stond. Daar zou je blij mee zijn als leverancier toch?
    Er moest een stuk afgezaagd worden waar bankjes van zouden komen die er mooi bij zouden passen. So far so good.
    De betaling is voldaan en daarmee begon het drama. De levering zou rond de 6 weken duren.
    Tussentijds terug geweest voor de lak want wat initieel bedacht was pakte verkeerd uit qua lak, dit werd te donker.
    Daarna zou het echt niet lang meer duren. Helaas we hebben ruim 12 weken moeten wachten en zijn met allerlei smoezen afgescheept van druk tot ziekte. Reacties op email is traag en telefonisch is het afwachten of de juiste persoon er is.

Tijdens de levering van de tafel ging het mis. Een blad op een bankje werd verkeerd om gemonteerd, erg dom omdat alles uit 1 blad kwam van 10cm dik. Nu maar weer afwachten hoe het opgelost gaat worden... Geen excuses of wat dan ook. Kortom prijs is prima maar service is ronduit belabberd.

• marc
    Review voor Meneer van Hout

Niet compleet geleverd, bij klacht hoor je eerst een stemverheffing? hoezo is bij meneer van Hout de klant koning, en daarna gooit mevrouw Chantal de haak er 2 keer op??

Geen zaken doen met dit bedrijf mensen!!!

• Dieter
    Review voor Meneer van Hout

Super geholpen in de showroom bij Meneer van hout. Uiteindelijk mooie tafel uitgezocht en onderstel. binnen 2 weken hadden we de tafel in huis. Deze tafel is nergens anders goedkoper.

• Hoekstra
    Review voor Meneer van Hout

Vreselijk slechte ervaring met deze winkel!

We zijn niet zomaar ergens klaar mee, maar nadat we langs zijn geweest in de showroom hebben we de dag daarna meteen een mail gestuurd met onze bestelling.

We kregen antwoord dat het druk was en het nog wel een tijd kon duren voordat we de foto's van het tafelblad zouden zien. Dat kan gebeuren dus hebben we gewacht. Na 2 weken nog steeds geen reactie te hebben gehad hebben we geprobeerd ze te bellen. Dit bleek erg lastig. Amper bereikbaar. We hebben meerdere voice-mails ingesproken, zonder reactie. Eenmaal aan de telefoon waarin we hebben verteld momenteel op foto's te wachten van het blad, dat we ook een bestelling hebben gedaan, werd ons beloofd nu wel de foto's te ontvangen. Deze zijn echter nog steeds niet verstuurd.
    Weer hebben we geprobeerd meneer van Hout te bereiken maar dat is niet gelukt. Wij zijn er inmiddels klaar mee.

• Vincent Vonk
    Review voor Meneer van Hout

Erg goede winkel. Contact via telefoon/mail en chat functie verliep soepel. We hebben uiteindelijk een super mooie eettafel gekocht. Levertijd was ook dik in orde! Binnen drie weken hadden we de tafel in huis. Geleverd op een zaterdag!