Merken&Meer
Wij richten ons op de verkoop van artikelen vooral mannen enthousiast van worden, hoewel veel in onze shop ook voor vrouwen erg aantrekkelijk is om te hebben. We verkopen dashcams, computeraccesoires, gaming artikelen en de nieuwste rage artikelen en gadgets.

Lidmaatschap per 13-03-2018 stopgezet

7,3

• Mieke
    Review voor Merken&Meer

Ik ben erg tevreden met deze webwinkel. Ik mailde een vraag over welke dashcam voor mij het beste zou zijn en kreeg snel een antwoord waar ik iets mee kon.
    Na de betaling van de dashcam had ik hem de volgende dag binnen. Ook had ik gevraagd of men de dashcam helemaal kon instellen voor mij en dat hadden ze gedaan, hoefde alleen een sd kaart in de camera doen.
    Aan de hand van de uitleg op de website hoe de dashcam het makkelijkst kon worden ingebouwd was ook dit een kleinigheidje. Ik was binnen een kwartiertje klaar.

Jeroen, hartelijk dank voor het instellen van de dashcam en de goede zorgen waarmee de dashcam geleverd werd. Ook bedankt voor het schermpoetsdoekje, ik gebruik hem ook voor mijn bril als ik in de auto zit.
    Ik kan iedereen deze zaak aanraden en kom zeker terug als ik een dashcam, actioncamera of tracker nodig heb.

• Sander van Saxen

Oplichters

• Thomas
    Review voor Merken&Meer

Heel erg tevreden, heb meerdere malen wat kleine problemen gehad met het product, en alle keren ontzettend goed geholpen en te woord gestaan. De klantenservice is erg goed en ik zou willen dat ieder bedrijf zo een goede klantenservice zou hebben.