Meubelnova
Bij Meubelnova houden we van tevreden klanten en vinden we eerlijk persoonlijk advies en een goede service erg belangrijk. Bent u desondanks toch niet helemaal tevreden over onze geleverde service of het product? Neem altijd voordat u een review plaatst eerst even telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Woonkamer meubels, tafels, stoelen, kasten, e.d., Slaapkamer meubels, bedden, nachtkastjes, kledingkasten, Badkamer meubels, complete sets, kolomkasten, e.d.
  • Erik van Veelen
    Review voor Meubelnova

Super service en leuke vriendelijke mensen.
    Buiten het topwerk natuurlijk eindelijk een tv meibel wat recht hangt πŸ˜‰

• Jeanette Doesburg
    Review voor Meubelnova

2 Prachtige Slide meubels van 2 meter laten plaatsen. Supervriendelijke mensen die zeer nauwkeurig werken. Heel erg blij mee! Kom zeker terug als ik weer iets nodig heb!!

• Hoe beoordeel je Meubelnova?

• Kirsten

Wederom enorm tevreden!!

• Chz
    Review voor Meubelnova

Perfect! Fantastisch. Zeer snel geleverd. Werken samen keihard! En leveren goed werk af. Zeer tevreden!πŸ‘πŸ˜

• Jan
    Review voor Meubelnova

Snelle levering en uitstekende service. De montage verliep professioneel en uiterst nauwkeurig. Echt vakwerk met oog voor de wensen van klant. Twee prachtige kledingkasten staan nu precies zoals we gedacht hadden. Top!

• Lina
    Review voor Meubelnova

De levering was super snel, ook zijn wij zeer tevreden met de tafel die wij besteld hebben (deze is verstelbaar naar kleiner of groter) 1 deel van de tafelblad had beschadigingen, maar dit is heel goed opgelost door een nieuwe te sturen. Ik wil zeggen dat niet alleen het meubilair top is, maar ook de service!

• Konrad

Good Service and Installation by a professional couple

• Ans Boersma
    Review voor Meubelnova

Snelle service en keurige communicatie. Hele goed prijs- kwaliteit- service verhouding. Ook de service van meubel in elkaar zetten en monteren aan de muur. Zelfs het afval nemen ze keurig mee.

• Mario
    Review voor Meubelnova

Omdat men simpel de afspraken na komt.

• Wil Veldhoen
    Review voor Meubelnova

Super mooie spullen en betrouwbare mensen.
    Vanmorgen vroeg waren de monteurs al hier om de tv wandmeubel Chrissie in elkaar te zetten. Wat een rustig team en wat werken ze netjes. Bovendien voelden ze goed aan hoe het is als je er alleen voorstaat, daarom hebben ze me wat extra geholpen. Het was de eerste keer dat ik bij deze webwinkel bestelde maar zeker niet de laatste keer. Ik ben van tevoren wel eerst een kijken gaan nemen in de groene schuur van Drunen hoe het materiaal er uitzag. Via email verliep de communicatie ook prima. Een zeer tevreden klant, die nu de kast ingericht is, volop zit te genieten van het prachtige wandmeubel.