Meubelnova
Welkom bij Meubelnova!

- Eigen bezorg & montageservice in heel Nederland en België
- Aangesloten bij Webwinkel keur
- Goede service en persoonlijk advies
- 2 jaar garantie op fabricagefouten
Woonkamermeubels, tafels, stoelen, kasten, e.d., Slaapkamermeubels, bedden, nachtkastjes, kledingkasten, Badkamermeubels, complete sets, kolomkasten, e.d.
  • Wil Veldhoen
    Review voor Meubelnova

Super mooie spullen en betrouwbare mensen.
    Vanmorgen vroeg waren de monteurs al hier om de tv wandmeubel Chrissie in elkaar te zetten. Wat een rustig team en wat werken ze netjes. Bovendien voelden ze goed aan hoe het is als je er alleen voorstaat, daarom hebben ze me wat extra geholpen. Het was de eerste keer dat ik bij deze webwinkel bestelde maar zeker niet de laatste keer. Ik ben van tevoren wel eerst een kijken gaan nemen in de groene schuur van Drunen hoe het materiaal er uitzag. Via email verliep de communicatie ook prima. Een zeer tevreden klant, die nu de kast ingericht is, volop zit te genieten van het prachtige wandmeubel.

• Ella ter Riet
    Review voor Meubelnova

Vooral de goede service en klantvriendelijkheid.

• Hoe beoordeel je Meubelnova?

• Kirsten Vernimmen

Perfecte service en uitvoering
    Keurige montage door professioneel koppel

• Familie ter Weele
    Review voor Meubelnova

Meubelnova doet wat het beloofd! De levering van ons tv-meubel was op tijd en is keurig op de door ons aangewezen plek gemonteerd. Wij zijn elke dag blij met ons nieuwe hoogglans tv-meubel!

• Thomas Senior
    Review voor Meubelnova

Geweldige service, top team en vooral die kleerkast zo mooi en kwaliteitsvol!

• Miryam van de Laak
    Review voor Meubelnova

Toffe lui, vriendelijk en kundig. Ze zagen zelfs dat bij een ander meubelstuk (niet bij hen gekocht) de deurtjes niet goed afgehangen waren en die hebben ze zonder een vraag van ons keurig afgehangen. Echt top.

• Ron van de Hesseweg
    Review voor Meubelnova

De service is fantastisch! Zowel vooraf (snel antwoord via de mail) als bij de aflevering / montage. Deze twee mensen hebben in 1,5 uur alle pakketten naar boven gesleept, mijn prachtige kledingkast (superkwaliteit!!) gemonteerd én alle verpakkingsmateriaal meegenomen! Echt een aanrader!

• Rob
    Review voor Meubelnova

Tot nu toe twee maal besteld bij Meubelnova. Beide keren werd ik vriendelijk geholpen. Als ik een mailtje stuur kreeg ik snel en netjes antwoord. Zeer vriendelijk en netjes werkende instalateurs, nemen de rommel mee. Ze zijn ook vriendelijk en denken mee. Toppie ga zo door!

• g bevaart
    Review voor Meubelnova

Vriendelijke mensen...alles netjes gemonteerd en afval meegenomen. Toen het tv-meubel in elkaar gezet was werd mij nog vriendelijk gevraagd of ik zelf de tv weer kon aansluiten. Toen ik aangaf dat ik dat ingewikkeld vond werd dat zonder problemen nog even voor mij gedaan. Werkelijk een topservice....waar vind je dat nog vandaag de dag.

• Anoniem
    Review voor Meubelnova

Snelle levering, zeer vriendelijke monteurs!