MEUBELNOVA
Bij Meubelnova houden we van tevreden klanten en vinden we eerlijk persoonlijk advies en een goede service erg belangrijk. Bent u desondanks toch niet helemaal tevreden over onze geleverde service of het product? Neem altijd voordat u een review plaatst eerst even telefonisch of per e-mail contact met ons op.
9,7
  • Ricardo
    Review voor MEUBELNOVA

Van A tot Z alles perfect verlopen. Goed bereikbaar, denken mee in oplossingen.
    Kunnen een hoop bedrijven vandaag de dag nog wat van leren.

• Super goed bedrijf
    Review voor MEUBELNOVA

Hele goede service, vriendelijk personeel ,En de prijzen zijn ook niet duur. Kwaliteit is stevig en goed. Ik ben super tevreden.! Helemaal blij met mijn nieuwe kleding kast. Nogmaals bedankt!

• Hoe beoordeel je MEUBELNOVA?

• Brenda
    Review voor MEUBELNOVA

Heel goed al mijn kasten hangen mooi en perfect

• S. Nolles
    Review voor MEUBELNOVA

Wat een fantastisch bedrijf is dit, zo zijn er nog maar weinig!
    Zeer vakkundige mensen en wat mij nog het meest verbaasde was de netheid waarop zij werken, zelfs de vloer werd nog keurig aangeveegd. De kasten zijn perfect gemonteerd en opgehangen en het was zelfs geen moeite om de al aanwezige kabels even netjes weg te werken, wat een service. Zij verdienen echt een pluim en daar kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.
    Ik kan het iedereen aanraden want de meubels zijn ook nog eens prachtig en stijlvol! Van mij krijgen zij een dikke 10!

• Ina
    Review voor MEUBELNOVA

Mooie kast en professioneel in elkaar gezet. Vriendelijke medewerkers. Snelle levering.

• Dirk
    Review voor MEUBELNOVA

Besteld en ook laten monteren.Ben super tevreden! Mooie hoogglans zwevende tv kasten laten plaatsen naast elkaar.Het advies en de montage van het meubel door Lars zijn van uitstekende kwaliteit.Monteur is een topper!

• Jos
    Review voor MEUBELNOVA

Tv meubel gekocht en laten monteren. Waar zie je dat nog? Keurig op tijd en de montage service is echt een aanrader. Zelf de uitsparingen werden netjes uitgezaagd. Geweldig!

• Mary

Zeer professioneel, goede service

• Peter Sweerman

Goeie service, niet duur

• Kelly
    Review voor MEUBELNOVA

Hele goede service, vriendelijk personeel die echt mee kijken en zelfs vragen of je een extra gat wil om kabeltjes te verbergen. En de prijzen zijn ook niet duur. Kwaliteit is stevig en goed. Ik ben super tevreden! Helemaal blij met mijn nieuwe meubels. Nogmaals bedankt!

• Ed
    Review voor MEUBELNOVA

Bed besteld en supersnel geleverd
    Kunnen heel veel bedrijven nog een puntje aan zuigen

• Raymond
    Review voor MEUBELNOVA

Zoals afgesproken zo ook geleverd, prima service dus.
    Op tijd netjes en vakkundig, dat is waar voor je geld.

• Pascal
    Review voor MEUBELNOVA

Top service. Snel geleverd en snel in elkaar gezet.

• Marta
    Review voor MEUBELNOVA

Ik heb nog nooit meubels in een online winkel gekocht. Deze keer besloot ik een kledingkast te kopen omdat deze helemaal aan mijn wensen voldeed. Na het lezen van de beoordelingen van andere klanten, hoopte ik dat ik net zo tevreden zal zijn. Ik kan bevestigen dat zowel het contact met het bedrijf, de levering als de montage op een zeer hoog niveau is. Door deze goede ervaring kan ik Meubelnova gerust aanbevelen.

• Erik van Veelen
    Review voor MEUBELNOVA

Super service en leuke vriendelijke mensen.
    Buiten het topwerk natuurlijk eindelijk een tv meibel wat recht hangt 😉

• Jeanette Doesburg
    Review voor MEUBELNOVA

2 Prachtige Slide meubels van 2 meter laten plaatsen. Supervriendelijke mensen die zeer nauwkeurig werken. Heel erg blij mee! Kom zeker terug als ik weer iets nodig heb!!

• Kirsten

Wederom enorm tevreden!!

• Chz
    Review voor MEUBELNOVA

Perfect! Fantastisch. Zeer snel geleverd. Werken samen keihard! En leveren goed werk af. Zeer tevreden!👍😁

• Jan
    Review voor MEUBELNOVA

Snelle levering en uitstekende service. De montage verliep professioneel en uiterst nauwkeurig. Echt vakwerk met oog voor de wensen van klant. Twee prachtige kledingkasten staan nu precies zoals we gedacht hadden. Top!

• Lina
    Review voor MEUBELNOVA

De levering was super snel, ook zijn wij zeer tevreden met de tafel die wij besteld hebben (deze is verstelbaar naar kleiner of groter) 1 deel van de tafelblad had beschadigingen, maar dit is heel goed opgelost door een nieuwe te sturen. Ik wil zeggen dat niet alleen het meubilair top is, maar ook de service!