Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

8,7
Filter 1018 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1017 met beschrijving

• Laura De laat
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Heel tevreden over de website en gewoon bezorgd wat er beloofd wordt..

• Simone van Diepen
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Heel tevreden, goede kwaliteit en snelle levering!

• Anouk Zweers
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Tevreden. Producten in de webshop stonden wel op voorraad wat uit eindelijk niet zo was. Na een aantal dagen gemaild en kreeg direct een nette mail terug en 2 dagen later had ik de schoentjes in huis.

• Stephanie
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

• Kelly Verhulst
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Mooie kledij, mooi verpakt en steeds spannend afwachten naar de bestelling.

• Sabrina Van lieverloo
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Helaas was er iets niet goed, werd keurig opgelost!

• Marjolijn Slabbekoorn
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

De bestelling was heel snel geleverd. Super fijn. Jammer dat de kwaliiteit van de geleverde laarsjes minder was.

• Jeremy Hagen
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

alles naar wens alleen na een week ketting van laarsje kapot

• Esther

Eeg tevreden

• Melissa Barelds
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Tevreden alleen de communicatie kan wel iets beter. Staat bij binnen 3 a 4 werkdagen maar heb een week op mijn bestelling gewacht en dat is niet zo erg maar was fijn als ik een mailtje had gehad over de status van mijn bestelling.

• Sm
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Voor retour te zenden moet je eerst 2 formulieren printen een van de website en een van de mail.
    Vervolgens retour kosten voor eigen rekening (en ja dit had ik van te voren kunnen lezen.. Maja wie doet dat?)
    En vervolgens was er een sale artikel bij die blijkbaar niet eens retour mag..
    Voor mij nooit meer een bestelling bij mi toetie!

Antwoord van Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Beste Sinja, jammer dat je ontevreden bent. Zoals je zelf al aangeeft is van te voren duidelijk te lezen dat retourkosten voor eigen rekening zijn en dat wanneer je wil ruilen/retourneren je deze formulieren moet meesturen. Ook wat betreft het SALE artikel staat hier duidelijke informatie over, op dezelfde pagina als waar je het retourformulier hebt gedownload. Hopelijk mogen we je toch nog een keertje terugzien in onze winkel! Liefs, Mi Toetie

• Priscilla Kroes
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Snel geleverd alleen op ze foto leken ze wat anders

• anoniememama
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Baby little timbs besteld... deze waren beschadigd, terug gestuurd om te ruilen voor een onbeschadigd exemplaar.
    Je moet zelf voor de verzendkosten betalen om te retouneren -> minpunt!
    2 weken na geretouneerd te hebben, nog niks van hun gehoord, 2 keer moeten mailen! Uiteindelijk geld terug gekregen i.p.v. nieuwe exemplaar omdat deze niet meer geleverd werd door hun leverancier (dat wist ik pas nadat ik hun gemaild heb). Ze houden je niet op hoogte -> minpunt!

Antwoord van Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Beste Merel, jammer om te horen dat het verloop van jouw retourtje niet goed verlopen is, hiervoor ook onze excuses. Voor de gemaakte verzendkosten mag je ons een e-mail sturen zodat wij deze aan je terug kunnen betalen, graag onder vermelding van je ordernummer. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers, deze schoentjes waren door ons bijbesteld maar helaas niet meer geleverd, ik zie dat wij je dit wel uitgelegd hebben in ons mailtje. Liefs, Mi Toetie

• Linda van der Heiden
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Super leuke schoenen besteld, snelle levering!

• Tns
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Altijd op tijd met de bezorging, leuk verpakt en leuke kleding en accessoires!

• Pauline van Adrichem

• Sylvia Konu
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

- schoenen niet goed afgewerkt klonten lijm aan de zijkanten en op de onderkant van de schoen
    -soms wel snelle reactie op mail en dan weer niet
    -geen duidelijkheid als ik nieuwe paar terug gestuurd krijg of het geld word terug gestort

Antwoord van Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Beste Sylvia, op onze website staat heel duidelijk vermeld dat wanneer je een ondeugdelijk product hebt ontvangen je binnen 14 werkdagen je aankoopbedrag retour gestort krijgt. Dat er voor jou onduidelijkheid is ontstaan hierin begrijpen wij niet helemaal? Jouw e-mail met betrekking tot de schoentjes hebben wij binnen 2 uur beantwoord dus ook dit begrijpen wij niet? Daarnaast krijgen wij 1 ster voor ons assortiment? Kun je uitleggen wat je hiermee bedoeld want wij hebben juist een groot assortiment voor jongens en meisjes? Mvg Mi Toetie

• Jacqueline Hirs
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Ontzettend leuke kinderkleding ! Maat klopt altijd , goede prijs -kwaliteit verhouding .

• Marjolein Dijkhuizen
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Prima service. Snel geleverd en prijs naar kwaliteit.

• Nirvana Biharie
    Review voor Mi Toetie Baby- en Kinderkleding

Leuke kleding van goede kwaliteit en een hele snelle levering!