Miamor Style
Miamor Style is een online mode
warenhuis. De goedkoopste online
webshop van Nederland.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 19-10-2017 ingetrokken

• Cecilia van der Veen
    Review voor Miamor Style

Ik vind miamorstyle heel tof. Ik heb een hele leuke maxi rok gekocht op de webshop, het bestellen was heel makkelijk en ik kreeg de rok meteen de volgende dag.

• Rika de Jong
    Review voor Miamor Style

Ben bij toeval op jullie site gekomen maar wat een mooie en fijne site voor mensen met de kleine beurs hele leuke mode voor betaalbare prijzen. En de kwaliteit is prima. Heb besteld en ben er erg blij mee. Ik hoef geen andere winkel meer deze voldoet aan al mijn wensen.

• Jolien de Vries
    Review voor Miamor Style

Hallo Miamor Style ben heel blij met jullie online webwinkel jullie hebben veel mode artikelen en ook nog betaalbare prijzen. Ben heel tevreden met jullie service niet goed geld terug en jullie levering is ook nog is super snel Bedankt trouwe vaste klant Jolien de Vries

• Mirjam Visser
    Review voor Miamor Style

Super service niet goed geld retour zonder reden kan je besteling retour doen en vriendelijke personeel! En spot goedkoop jullie webshop is erg klant vriendelijk bedankt Miamor Style Groetjes vaste klant Mirjam Visser

• Angela Houtman
    Review voor Miamor Style

Wat een geweldige mode. Altijd de nieuwste mode voor een mooie betaalbare prijs! Als ik via internet bestel krijg ik altijd mijn bestelling binnen de juiste tijd in huis. Erg fijn!

• Sarah Pruis
    Review voor Miamor Style

Leuk webwinkel veel keus voor weinig geld Kwaliteit en Service uitstekend! Niet goed geld terug en erg vriendelijk personeel. Groetjes Sarah Pruis

• Brian Gonzalez
    Review voor Miamor Style

Leuk bij jullie is dat je zonder reden je bestelling retour kan sturen en niet goed geld terug binnen 3dagen mijn geld al terug op mijn rekening top service bedankt team Miamor Style

• Moniek Terpstra
    Review voor Miamor Style

Echt een super leuke winkel als ik dan in Groningen ben is dat vaak de eerste winkel waar ik naar toe ga
    Miamor heeft ook in drachten gezeten kwam der toen ook graag.
    ik heb ook mee gedaan aan een like en deel actie waarbij ik een erg leuke zomer jurk heb gewonnen anderhalve dag later had ik hem ook al binnen wat een service mooie en goede kwaliteit zal der zeker veel plezier van hebben op vakantie

¤ Miamor style ♥

• Latoya Latoya
    Review voor Miamor Style

Een hele leuke winkel met betaalbare en hippe leuke kleding.veel online keus vriendelijk personeel

• Roshnie Kalicharan
    Review voor Miamor Style

Wat een superwinkel. Erg klantvriendelijk en ze hebben een top service. Niet goed geld terug en ze staan klanten altijd goed te woord. Fijn dat er voor ieder wat is bij Miamorstyle. Ze komen hun beloftes altijd na wat dus erg fijn is voor een klant. Ik kan met goed vertrouwen online shoppen. Goede kwaliteit voor weinig geld dat is altijd fijn!

• Melanie Emmelkamp
    Review voor Miamor Style

ik ben altijd top behandelt zowel in de winkel als online altijd klantvriendelijk!!! altijd klaar voor een praatje!!! echt zo top! en als er iets niet op voorraad is dan krijg ik direct een mailtje en dan wordt het direct opgelost! echt ontzettend fijn! echt door blijven gaan zo echt top winkel top personeel! en mooie kleding en schoenen en tassen alles!!!!!!!

• Cristina Costa
    Review voor Miamor Style

Zeer blij ! Klantenservice zeer vriendelijk en snelle verzending!
    Super !

• Latoya
    Review voor Miamor Style

Leuke webwinkel en betaalbare prijzen erg tevreden met jullie online aanbod. Niet goed geld terug. klantenservice erg vriendelijk bezorging binnen 24uur is ook helemaal top! Bedankt www.miamorstyle.com Groetjes Latoya

• Alice Riedewald

WOWWW WOOW WWOOOOW..hARTELIJK DANK MIAMORE
    MAAR DE BESTE EN GROTE DANK OOK AAN DE DAME VAN DE KLANTENSERVICE ,NL Prisilla..Prisilla hartelijk dank voor je geduld en vriendelijkheid...Zij is echt een top met alles..ze luistert graag naar je,helpt je meteen ,helpt ook meekijken en heel erg vriendelijk en geduldig.Ik ben vaste klant al bijna 2 jaar..goede ervaring .Ik blijf klant
    goede kwaliteit ,lage prijzen .echt topp deze Miamorestyle

• Drifab
    Review voor Miamor Style

Net mijn kleding en schoenen binnen, wauw!!! Ben er erg blij mee! En snel geleverd!! Dank u wel! Ik ben vaste klant. Tot snel weer!!!

• Anoinette
    Review voor Miamor Style

Super goede service goede kwaliteit! En snelle levering gister besteld vandaag al in huis dankjewel www.miamorstyle.com

• Nicole
    Review voor Miamor Style

Geweldige service! & een groot assortiment aan aan kleding, schoenen, tassen & lingerie! Zelfs voor de mannen & kinderen kunnen we hier terecht en dat voor weinig geld en een goede kwaliteit! & als je iets niet begrijpt op de webshop & het vraagt in de chat op de site of op facebook word je snel geholpen met een antwoord op je vraag ook dat vind ik super zo kun je snel verder met het bestellen van je bestelling! Ook nadat ik een bestelling had geplaatst kreeg ik eigenlijk al heel snel een e-mailtje met mijn Track & Trace code om mij pakket te volgen. En de volgende dag had ik mijn pakket binnen! Ik ga hier zeker vaker bestellen & het voorstellen aan family en vrienden " ga zo door!"

• Eliva
    Review voor Miamor Style

Afgelopen week heb ik besteld bij miamorstyle.nl voor boven de 50 euro, dat scheelt dan dat ik geen verzendkosten hoef te betalen.. Mijn bestelling supersnel ontvangen, zeer tevreden ermee. Bedankt MiamorStyle

• Silvana
    Review voor Miamor Style

De webshop is gebruiksvriendelijk, goedkoop, leuke aanbiedingen maar vooral een snelle service! Tevens vind ik het erg leuk om even in de winkels rond te neuzen, voor leuke betaalbare kleding, schoenen en tassen. Alles wat een vrouw zich kan wensen! Ga zo door, miamorstyle!!! ;-)

• Aisha
    Review voor Miamor Style

Precies zoals het er staat 'betaalbare mode' leuke webshop voor leuke prijzen.. Besteld voor hele gezin, weinig betaald, snel ontvangen. Ben erg tevreden met miamorstyle, online bestellen ga ik zeker vaker doen!