Mighty Good Man

Mighty Good Man

Mighty Good Man biedt je Business Style en Casual Smart aan. Met artikelen als Pochetten, Bretels en Stropdassen komt de Classic Stijl weer helemaal terug.

Alles voor jouw perfecte Heren Look.
8,5

• Thijs Schaeks
    Geverifieerde klant van Mighty Good Man

Twee paar Dapper bretels besteld, mede door de ontzettend leuke verpakking. Bij levering zat er maar 1 blikje en 1 naaigarnituur bij, de tweede set bretels zat gewoon erbij in het doosje gepropt. Contact opgenomen met de verkoper, uitgelegd dat ik de bretels had gekocht als cadeautjes voor 2 vrienden en dat ik erg teleurgesteld was dat er maar 1 blikje bij zat. Na wat heen en weer mailen werd er toegezegd dat ik het 2de blikje en naaigarnituur nagestuurd zou krijgen. Is nooit gebeurd.

• W Klomp
    Geverifieerde klant van Mighty Good Man

Snel geleverd en een goed product TOP

• Hoe beoordeel je Mighty Good Man?

• Indra Sudarminto
    Review voor Mighty Good Man

Besteld voor 23u, volgende dag geleverd?
    De hele dag thuis gewacht, maar niets. Geen pakje en een dag verspild!

Antwoord van Mighty Good Man

Hoi, wat vervelend om te horen. Ik denk dat het met de kerst en helemaal naar Belgiƫ toch wat langer duurt. Het is brievenbuspost dus je hoeft er niet voor thuis te blijven in ieder geval. Fijne dagen!

• Shani

Pakketje niet aangekomen!!!

• Joke Marquerink

Tevreden. Mooie armband.

• Arie
    Review voor Mighty Good Man

Correcte en snelle leveringen. Producten van goede kwaliteit. Wij hadden echter pech met
    1 product. Klacht doorgegeven en binnen no-time de vergoeding alweer op de bankrekening.
    Het contact is ook zeer prettig.

• Andre Broekhuizen
    Review voor Mighty Good Man

Super snelle levering mooie armband met anker

• Elly Vonk
    Review voor Mighty Good Man

prima in orde , snel geleverd

• Tolunay
    Review voor Mighty Good Man

Mijn bestelling was zeer snel geleverd. Uitstekende producten en ik heb zeer snel en op een vriendelijke wijze antwoord gehad op mijn mails. Zeker een aanrader!!!

• gert-jan van es
    Review voor Mighty Good Man

snelle levering en stropdassen zien er flitsend uit