Mijn-Kado

Mijn-Kado

Bij Mijn-Kado vind je de leukste en meest originele kado’s voor elke gelegenheid, alle leeftijden en ieder moment. Het is eenvoudig om de producten uit ons aanbod te personaliseren en er op deze manier je eigen ontwerp van te maken.
Ben je bijvoorbeeld op zoek naar een uniek kraamkado? Of wil je je geliefde, beste vriend(in), vader of moeder laten weten hoeveel hij of zij voor je betekent? In ons uitgebreide aanbod vind je altijd wel een kado dat bij de gelegenheid en persoon past.
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• Jennifer Van Wingerden - van der Toorn
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Ik kreeg een paar weken terug een mooi tegeltje met daarop een groepsfoto's kado. Een ander kado voor iemand anders was een mok met een foto daarop. Die foto kwam pas tevoorschijn als er heet water in de mok kwam. Erg leuk en origineel! Dat maakte dat ik zelf ook een bestelling ging doen. Ook dat ging soepel en een fijne communicatie. Bedankt en succes met jullie onderneming!

Antwoord van Mijn-Kado

Heel erg bedankt Jennifer! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de producten die ik verkoop!

• Debbie Woltman
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Snel geleverd... persoonlijk contact en leuk verpakt aangeleverd.

Antwoord van Mijn-Kado

Hoi Debbie, Wat fijn dat de knuffel op tijd was om mee naar Frankrijk te gaan! ;)

• Hoe beoordeel je Mijn-Kado?

• paulina van breugel
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Om dat ze klant vriendelijk zijn en alles keurig netjes afgewerkt is en alles op tijd is geleverd ben echt zeer tevreden met alles wat ik heb laten maken

Antwoord van Mijn-Kado

Fijn om te horen dat je zo blij bent met alles Paulina!

• Anita Klink

Geweldige en snelle service

• Hatice Ulusoy
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Dankjewel super mooi en echte snel 💕👍

Antwoord van Mijn-Kado

Graag gedaan! Leuk om te horen dat u er zo blij mee bent :)

• Riese van Berkel
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Verrassing is totaal gelukt!

Antwoord van Mijn-Kado

Geweldig! Echt super grappig! :)

• H.G. middel

• Mevr. E. Hendriks
    Review voor Mijn-Kado

Bedankt voor de mooie onderzetters. Het is een persoonlijk kado geworden voor een vriendin die gaat verhuizen. Fijn dat ik kontakt kon opnemen om uit te leggen hoe ik het precies wilde hebben. Ik ben er super blij mee. Dank je wel Anita van Mijn-Kado.

• Mookie Grauwde
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Goede communicatie en snelle levering

• Carien van Zon
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Het zag er supermooi uit!!
    En dezelfde dag geleverd aan huis..wàt een service!!