Mijn-Kado

Mijn-Kado

Bij Mijn-Kado vind je de leukste en meest originele kado’s voor elke gelegenheid, alle leeftijden en ieder moment. Het is eenvoudig om de producten uit ons aanbod te personaliseren en er op deze manier je eigen ontwerp van te maken.
Ben je bijvoorbeeld op zoek naar een uniek kraamkado? Of wil je je geliefde, beste vriend(in), vader of moeder laten weten hoeveel hij of zij voor je betekent? In ons uitgebreide aanbod vind je altijd wel een kado dat bij de gelegenheid en persoon past.
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Trees Mees ten Oever van Riel
    Review voor Mijn-Kado

Zeer goede service. Op de markt op het Wagnerplein in Tilburg bekers en kerstballen gekocht. Blij met het advies en de hulp met het uitzoeken en doorsturen van de fotoos.

• Mari Kokx
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Perfecte Service, waarvan ik zeker nog eens gebruik van ga maken!!!!!

Antwoord van Mijn-Kado

Bedankt voor je enthousiaste reactie Mari! Tot gauw :)

• Hoe beoordeel je Mijn-Kado?

• Wilma Ijpelaar

Vandaag binnen gehad

Dankjewel Wilma!

• Lianne
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Snel, correct en leuke originele kado.

Dankjewel Lianne!

• Liesbeth De Bruijn
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Super mooi resultaat, niet op de laatste plaats door de persoonlijke inbreng van Anita! Heel blij met het schitterende persoonlijke kado!

Antwoord van Mijn-Kado

Bedankt Liesbeth! Goed om te horen dat het zo goed is ontvangen. Top :)

• Carla de Jong
    Review voor Mijn-Kado

In de afgelopen 2 weken 2 keer een geboortetegel laten maken op de markt. Bijna klaar terwijl je wacht. Wat een top service. Ze denkt goed mee en staat open voor suggesties. Het resultaat van beide tegels was schitterend. Ouders waren blij verrast. We komen zeker terug als weer een origineel cadeau nodig hebben.

Antwoord van Mijn-Kado

Heel erg bedankt Carla! Goed om te horen dat jullie en de ouders er zo blij mee zijn! Tot ziens weer op de markt!! :)

• Wilma Ijpelaar

Op gehaald op de markt

Dankjewel Wilma!

• Mariëlle
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Snelle en goede service. Er wordt meegedacht met de klant. Super!

Dankjewel Mariëlle!

• Agnes Musters
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Heeft een hele mooie gedenk tegel gemaakt met een snelle service echt één aanrader en het is betaalbaar !! Top !!

Antwoord van Mijn-Kado

Dankjewel Agnes! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Daar doe ik het voor! :)

• Judith Francisco

Goeie service

Dankjewel Judith!

• Ka vd Wetering

Netjes verzorgd...

Antwoord van Mijn-Kado

Fijn dat u tevreden bent met het eindresultaat! :)

• Elles
    Review voor Mijn-Kado

Ik heb mijn zoveelste bestelling gedaan bij mijn kado. Ik heb een blik besteld voor een collega die weg gaat. Een terugblik is wel zo toepasselijk. Anita heeft mij persoonlijk geholpen met het ontwerp vd foto, zo fijn. Dank je wel. Mijn collega gaat het blik geweldig vinden. In het blik stoppen we kaarten met foto's en verhalen. Hoe leuk is dat om te krijgen en te bewaren.

Antwoord van Mijn-Kado

Hoi Elles, Blij te horen dat je weer zo tevreden en enthousiast bent met het eindresultaat! Heel veel plezier met het geven van het kado!

• Desiree & Donny
    Review voor Mijn-Kado

Snelle levering zoals altijd, goede kwaliteit, geweldige service!

Dankjewel Desiree! :)

• Daphne Van Groesen
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Mooi product en goede communicatie! Ga zo door.

Antwoord van Mijn-Kado

Dankjewel Daphne! Veel plezier met je aankoop, hij was idd super mooi geworden!

• Margriet Van der lei
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Was super snel.thuis ben er herl.tevreden mee en mooi gedaan.

Antwoord van Mijn-Kado

Hoi Margriet, leuk om te horen dat je er zo blij mee bent!

• Sandy Van Troost
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Ben heel tevreden over de foto op hout wat ik heb besteld. Heel mooi gedaan en super snelle levering

Antwoord van Mijn-Kado

Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent! :)

• Jennifer Van Wingerden - van der Toorn
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Ik kreeg een paar weken terug een mooi tegeltje met daarop een groepsfoto's kado. Een ander kado voor iemand anders was een mok met een foto daarop. Die foto kwam pas tevoorschijn als er heet water in de mok kwam. Erg leuk en origineel! Dat maakte dat ik zelf ook een bestelling ging doen. Ook dat ging soepel en een fijne communicatie. Bedankt en succes met jullie onderneming!

Antwoord van Mijn-Kado

Heel erg bedankt Jennifer! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de producten die ik verkoop!

• Debbie Woltman
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Snel geleverd... persoonlijk contact en leuk verpakt aangeleverd.

Antwoord van Mijn-Kado

Hoi Debbie, Wat fijn dat de knuffel op tijd was om mee naar Frankrijk te gaan! ;)

• paulina van breugel
    Geverifieerde klant van Mijn-Kado

Om dat ze klant vriendelijk zijn en alles keurig netjes afgewerkt is en alles op tijd is geleverd ben echt zeer tevreden met alles wat ik heb laten maken

Antwoord van Mijn-Kado

Fijn om te horen dat je zo blij bent met alles Paulina!

• Anita Klink

Geweldige en snelle service