Mijn Magazine Shop

Mijn Magazine Shop

Deze webshop dient als extra dienst voor de lezers van MAX Magazine met speciale aanbiedingen afgestemd op de doelgroep en wensen van MAX Magazine.
8,6
2.619 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 2619 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • JR Vollmuller
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Snelle en goede levering zoals beloofd .

  • Anny van Eldijk
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Prima radio. Goede kwaliteit.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Hartelijk dank voor uw lovende woorden over uw aankoop. We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met het bestelde product. Het is altijd ons streven om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen.

  • Hoe beoordeel je Mijn Magazine Shop?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • John Stoffelen
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Helaas nog niet ontvangen 😫

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Volgens de track & trace-informatie zijn de bestelde veterboots op 31-10 bij u afgeleverd.

    Als u het pakket inderdaad niet heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op via contact@mijnmagazineshop.nl . We helpen u graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen.

  • Corrie van de kerkhof
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Vriendelijke communicatie toen de bestelling later bezorgd zou worden
    Bestelling is goed product

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Fijn om te horen dat onze communicatie als prettig is ervaren en dat het product goed bevalt. We doen altijd ons best om vertragingen duidelijk te communiceren, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

    Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen wilt worden, dan staan we graag voor u klaar!

  • Trees Vugts
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Artikel was niet praktisch

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Jammer om te horen dat het artikel niet helemaal naar wens was. We hebben uw retour inmiddels ontvangen en het volledige aankoopbedrag aan u terugbetaald.

    We hopen dat uw ervaring met onze webshop verder wel positief was. Mocht dat zo zijn, dan zouden wij het enorm waarderen als u uw beoordeling voor onze webshop zou willen herzien.

    Heeft u nog vragen of kunnen we u ergens bij helpen? We staan graag voor u klaar!

  • Yvonne Jansen
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Ik moest nabellen waar het bestelde artikel bleef. Werd niet geleverd. Via de klantenservice is het goed gekomen en dan wordt het bezorgd via DHL die het pakketje aan een mevrouw afgaf (terwijl ik erop zat te wachten) en die heeft het gewoon bij de ingang achtergelaten. Via mail van DHL kwam ik erachter aan welke mevrouw ze dit hebben af gegeven. Bestel nooit meer via mijn Magazine Shop. Systeem van lik mijn vestje. Niet bestellen daar.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
    Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet soepel is verlopen. Het had natuurlijk niet zo mogen gebeuren dat u zelf moest nabellen en dat de bezorging vervolgens niet correct is uitgevoerd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

    We zijn wel blij dat onze klantenservice u heeft kunnen helpen en dat het pakket uiteindelijk terecht is gekomen, maar we begrijpen volledig dat deze situatie voor frustratie heeft gezorgd. We zullen uw terugkoppeling intern bespreken om zowel onze eigen processen als de samenwerking met DHL verder te verbeteren.

    Mocht u in de toekomst toch besluiten ons nog een kans te geven, dan staan wij klaar om u wél de ervaring te bieden die u mag verwachten. Als u nog vragen heeft of als wij ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.

  • Geen
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Snelle levering en het was goed

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden en wij zijn dan ook blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
    Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.

  • mevr Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Erg blij met de service!

  • Frans Struijker Boudier
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    het retourneren was moeilkijk, ook omdat jullie niet meer bereikbaar waren.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Wat jammer om te horen dat het retourneren voor u lastig verliep en dat wij op dat moment niet goed bereikbaar waren. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

    Na ontvangst van uw herroepingsformulier hebben wij u per e-mail de juiste retourinformatie toegestuurd, zodat u de bestelling alsnog kon terugzenden. We hopen dat dit uiteindelijk goed is verlopen.

    Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan helpen we u uiteraard graag verder.

  • Thea Elsinga-Van der Zee
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    De bestelmogelijkheid op de website

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Wat jammer om te horen dat u problemen heeft ervaren met het plaatsen van een bestelling op onze website. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    We helpen u graag verder om dit op te lossen. Wilt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via contact@mijnmagazineshop.nl ? Dan kijken we graag met u mee.

    Mocht uw ervaring na contact met onze klantenservice verbeteren, dan zouden wij het zeer waarderen als u uw beoordeling voor onze webshop zou willen herzien.

  • Joop Hagen
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Leuke aanbieding via Max Magazine, maar niet echt goedkoop.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Fijn om te horen dat u onze aanbieding leuk vond. We doen ons best om aantrekkelijke acties samen te stellen, al begrijpen we dat de prijsbeleving per klant kan verschillen.

    Mocht u vragen hebben over onze producten of aanbiedingen, dan helpen wij u graag verder. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop!

  • Tineke Van Hemert
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Accurate bezorging, mooi en functioneel artikel

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de totale afwerking van de bestelde artikelen! Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en het delen van uw positieve ervaring.
    Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste, en het doet ons veel plezier te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

  • willem bouwmanpaling was tezout jammer
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    paling wastel was te lang gepekeld jammer

  • Kitty Louwers
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Snel geleverd

  • piet elkerbout
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    De opgegeven afleveruur/datum klopte niet. Hierdoor een hele dag voor niets thuisgebleven. De aflevering werd steeds opgeschoven. Uiteindelijk is het bestelde pas de volgende dag afgeleverd.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Hartelijk dank voor uw beoordeling.
    Wat vervelend om te horen dat de levering niet volgens de opgegeven dag en tijd is verlopen. We begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer u een hele dag thuis blijft en de bezorging vervolgens steeds wordt uitgesteld. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

    We zijn blij dat uw bestelling uiteindelijk wel goed is aangekomen, maar we nemen uw feedback serieus en zullen dit meenemen in onze evaluatie met de bezorgdienst.

  • Tineke Tiben
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Zeer snelle levering en ziet er mooi uit

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden en wij zijn dan ook blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

  • S.F. Zijlstra
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop




    ———

  • A.W. Terink-Korver
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Ik heb een vergrootbril gekocht die kapot binnen kwam. Poot was los. Het vergroten viel ook heel erg tegen. Ik was dus niet erg tevreden en wilde de bril terugsturen. De klacht werd geaccepteerd.
    Inmiddels heb ik het geld terug gekregen, waardoor mijn vertrouwen in de Max webwinkelshop weer helemaal is hersteld.

    Antwoord van Mijn Magazine Shop

    Wat vervelend om te horen dat de vergrootbril defect bij u is aangekomen en niet voldeed aan uw verwachtingen. Dat had uiteraard niet mogen gebeuren en onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

    Uw klacht is inmiddels verwerkt en het aankoopbedrag voor het defecte product is aan u terugbetaald. We hopen dat dit naar tevredenheid is afgehandeld.

    Mocht uw ervaring met onze service inmiddels verbeterd zijn, dan zouden wij het zeer op prijs stellen als u uw beoordeling voor onze webshop zou willen herzien.
    Heeft u verder nog vragen of kunnen we u ergens mee helpen? Dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

  • Els Slats
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Goed verzorgd pakje

  • Miriam Janssen
    Geverifieerde klant van Mijn Magazine Shop

    Artikel naar wens, levering op tijd