Mijn-Wijnkoelkast

Mijn-Wijnkoelkast

Mijn-Wijnkoelkast.nl, de website voor het kopen van uw ideale wijnkoelkast. Doormiddel van de ideale wijnkoelkast, kunt u genieten van de wijn op de juiste temperatuur. Bij alles wat wij doen, staan uw wensen en behoeften centraal. Wij streven dan ook naar een 100% tevredenheid voor onze klanten.
wijnkoelkasten klimaatbeheersing wijnrek

• Ludo
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Top service, alle vragen werden heel duidelijk beantwoord en ook naderhand werd er contact opgenomen om te vragen of de levering en installatie helemaal goed was gegaan.

• eva martinez franco
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Very happy with my winecooler. The order was delayed because a stock problem from Dunavox however Sven kept us informed during all the process and tried to do his best to solve the situation, offering us several alternative options of winecooler

• Hoe beoordeel je Mijn-Wijnkoelkast?

• Erwin
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Wat een uitstekende service! Zowel de advisering over de wijnklimaatkast als het bestellen. Prima en makkelijk contact via Whatsapp. Heel handig en goed bereikbaar.
    Duidelijke communicatie over de aflevering. ook de service na aflevering heel goed. Wij zijn ook super blij met de prachtige Dunavox.

• Stefan Makar
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Super blij met mijn aankoop! Ik zocht een wijnkoelkast voor mijn keuken. Tijdens het contact wat ik met Sven had, super geholpen en alles heel duidelijk uitgelegd. Monteur was ook vakkundig en super vriendelijk. Kortom, een super blije klant die dit bedrijf zeker aanraadt

• Conny
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Goed op de hoogte gehouden, fijne communicatie. Snelle levering van de wijn-koelkast. Ook door hen laten inbouwen, wat op korte termijn mogelijk was. Wij zijn heel tevreden over de koelkast en de verleende service.

• Wouter van IJzeren
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Prima afspraken gemaakt en op korte termijn geleverd

• John van Dijk

Bereikbaar ✅ goede service ✅ denken mee ✅ fijn contact 👍

• Vicky van Gils
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Super goede service! Persoonlijk, korte lijntjes, eerlijke beloftes. Heel erg blij met onze aankoop.

• Anita de Witte
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Goede service levering wanneer het mij uitkwam.
    En alle hulp hoe de deur om te zetten
    Ik heb afgesproken dat ik na installatie een foto stuur.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Snelle en duidelijke communicatie en mooi op tijd geleverd.

• John De Sutter
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Heel goed en snel geholpen

• Cor & Anja Heikamp
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

snelle levering en heel vriendelijk contact

• John van Lagen
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Denken goed met je mee. Komen afspraken na.

• Mireille Suchanek
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Prettige en duidelijke communicatie inzake Produkt en bestellingproces. Levering was conform afspraak. Zeer mooie aanbieding maar ook fijne afstemming met de besteldesk van mijn-wijnkast.no

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Dank voor de mooie woorden Mireille. Veel plezier met uw prachtige Temptech wijnkoeler!

• Edwin Oudshoorn
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Zeer goede service en uitleg op alle vragen, een echte aanrader

• Roy van Nunen
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Snelle service, fijne en vriendelijke communicatie (ook via WhatsApp). En uiteraard bieden ze ook wijnkoelkasten aan die er strak en mooi uitzien.

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Bedankt voor de leuke woorden Roy. Jullie keuken is prachtig geworden met de wijnklimaatkast. Veel genot ermee!

• Suzanne
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Zeer goede service, fantastisch mee gedacht en heel fijn contact

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Hartelijk dank Suzanne. Het was een leuke uitdaging, maar gelukkig is alles goed gegaan. Geniet van de wijnkoelkast.

• Bianca Harskamp
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Wat een super fijn bedrijf is dit zeg! Meedenkend, oprecht en toegankelijk. Super fijn om op deze manier een wijnkoeler te kopen. Dank Siem & Sven voor de service, een absolute aanrader voor iedereen die een leuk en goed bedrijf zoekt voor een wijnkoeler.

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Dank voor de mooie woorden Bianca. Graag gedaan, en geniet van de wijnkoelkast in jullie prachtige keuken!

• Ruben
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Topservice gedurende het hele traject. Van meedenken in verschillende modellen tot contact via WhatsApp over de levering, alle afspraken werden nagekomen en het product is exact zoals verwacht. 10 uit 10 wat mij betreft!

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Dank voor de mooie woorden Ruben. Leuk dat wij het gehele traject mochten regelen voor u (zoeken van de juiste wijnkoelkast, levering + plaatsing ervan). Het resultaat is top geworden. Geniet ervan.

• Ieke Postma

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Fijn om te horen dat de service bevalt Ieke. Geniet van uw wijnkoelkast.