Mijn-Wijnkoelkast

Mijn-Wijnkoelkast

Mijn-Wijnkoelkast.nl, de website voor het kopen van uw ideale wijnkoelkast. Doormiddel van de ideale wijnkoelkast, kunt u genieten van de wijn op de juiste temperatuur. Bij alles wat wij doen, staan uw wensen en behoeften centraal. Wij streven dan ook absoluut naar een 100% tevredenheid voor onze klanten. Schroom dan ook zeker niet om contact met ons op te nemen bij ontevredenheid, onduidelijkheid. Uiteraard staan wij ook altijd klaar om u te voorzien van wat gratis advies en tips!
9,9

• Esther Peek
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Geweldige service! Eerst al hele goede hulp met uitzoeken van de wijnkoeler die bij ons past. Daarna ook goed geregeld met de levering en de betaling. Een aanrader!

• Marit Mulder
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Mijn-wijnkoelkast.nl, Sven en Siem, jullie zijn toppers! Kernwoorden die bij mij opkomen: Klantgericht, Vriendelijk, Snelle service.

• Hoe beoordeel je Mijn-Wijnkoelkast?

• Willem Blankwater
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Vanaf moment 1 adequate en snelle reacties van Sven m.b.t. de wijnklimaatkast . Levertijd werd genoemd, maar dat was voor ons geen probleem aangezien we pas 3-4 maanden later gingen verbouwen. Ze zijn bereid om met de keukenleverancier te communiceren over plaatsing en tijdstip. Ook de levering was precies op tijd; eigenlijk een week te vroeg maar dat kon gewoon verzet worden. Al met al een uitstekende ervaring met dit bedrijf waar het enthousiasme vanaf 'druipt'!

• Fraser
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Great service, rapid responses and super helpful.

• P Rousseau
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Levering perfect en ook nadien de mail hoe de levering is verlopen

• Jasper van Veenendaal
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Tijdens het gehele traject goede begeleiding gehad van een van de medewerkers. Snelle levering waarbij ik zelf de dag en tijd kon bepalen, erg fijn. Aanrader

• Martijn

Uitstekende service

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Bedankt voor de review Martijn! En gelukkig wordt de wijnkoelkast nu gebruikt voor hetgeen waar hij voor bestemd is, de prachtige wijnen! ;).

• J. den Ruiter
    Review voor Mijn-Wijnkoelkast

Persoonlijke service staat bij de mannen van Mijn-Wijnkoelkast absoluut voorop. Keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen van onze wijnkoelkast en daarnaast ook meedenkend bij andere dingen in huis. Absolute aanrader. Succes in de toekomst heren.

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Bedankt voor de mooie worden! Geniet van uw prachtige keuken.

• S.R
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Ondanks de langere levertijden van tegenwoordig. Goed geinformeerd geweest door persoonlijk en fijn contact.

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Bedankt voor de mooie woorden Sander. Veel plezier met de wijnkoelkast!

• Elout Visser
    Geverifieerde klant van Mijn-Wijnkoelkast

Goede site, fijne mensen die kwamen afleveren. prima check-in voor after care. Blij met koelkast en met mijn-wijnkoelkast

Antwoord van Mijn-Wijnkoelkast

Dank voor de review Elout. Geniet van de mooie wijnbewaarkast!