Millefiori
Voor al het glas-mozaiek materiaal. Steentjes, lijm, voegmiddel en gereedschap. Vandaag voor 14:00 besteld, morgen in huis.
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Marieke Pals
    Geverifieerde klant van Millefiori

Simpel te bestellen en snelle verzending.

• HMJ Jansch

SnElle levering

• Hoe beoordeel je Millefiori?

• Sylvie Maier
    Geverifieerde klant van Millefiori

goede collectie producten, prima service

• Bettine Arentsen
    Geverifieerde klant van Millefiori

Hele snelle levering. En het klopt ook nog allemaal.

• Heidi Janssen
    Geverifieerde klant van Millefiori

Goede prijs/kwaliteit. En goede service. Er ontbrak een onderdeel maar na prettig persoonlijk contact had ik het een dag later in huis.

• H Helsloot

Snelle, correcte levering

• Niels Vrijken
    Geverifieerde klant van Millefiori

Goed en snel besteld en geleverd. Zeer correct. Enige waar ik een (pokken)hekel aan heb is de verpakking met 6 miljoen stukjes papier. Net als na het opruimen van de kerstboom vind je de snippertjes/ naalden nog lange tijd terug...

Antwoord van Millefiori

Bedankt voor je feedback... Fijn om te horen dat je tevreden bent, op de snippertjes na. Wij pakken het mozaïek in met papier snippers om het heel goed te beschermen. Met snippers gaat dat het beste. Wij maken alleen gebruik van oud papier om snippers van te maken. Met andere woorden: wij zijn heel milieubewust en gebruiken geen ander materiaal om in te pakken om de kosten te beperken. Heeft anders ook invloed op de prijzen die wij vragen.

Stefan
    Millefiori

• Ingrid Verbeek
    Geverifieerde klant van Millefiori

Snelle levering, goede artikelen en lief cadeautje erbij

• Corine Lagrange
    Geverifieerde klant van Millefiori

Leuk assortiment, goed ingepakt en super leuk dat er een gratis zakje steentjes bij zat. Kortom Top!

• judith slegers
    Geverifieerde klant van Millefiori

Snelle levering en aardig personeel die je erg vriendelijk telefonisch te woord staat om je te helpen.