Mima mode
Verkopen van trendy en voordelige dames en herenkleding
8,8

• Desiree
    Review voor Mima mode

Ik heb een blouse en een trui besteld daarna heb ik een jumpsuit besteld, de stof van het blousje en de jumpsuit was een volledig glitterpartij er stond wel bij kleine glitter maar op de foto's leek het wel of het een beetje satijnstof was dus ik dacht dat ze dat bedoelde met een beetje glitter, ik heb het blousje en de jumpsuit terug gestuurd maar dit grapje kost mij al met al € 20,00, € 4,95 verzendkosten per bestelling en dan nog € 5,00 per bestelling retourkosten, ik had beter op moeten leten natuurlijk maar ik bestel hier nooit meer dit was uiteindelijk een duur truitje want die heb ik hellaas gehouden

• Nina T
    Review voor Mima mode

Kreeg een broek met een bloedvlek bij het kruis. Klantenservice doet niets want zij zijn te druk met racistische filmpjes plaatsen en klanten de grond in te boren. Ik wil gewoon mijn geld terug ipv een broek met menstruatievlek.

Antwoord van Mima mode

Goedemorgen mevrouw,
    Erg jammer dat U deze fake review plaatst. Maar vanzelfsprekend zouden we dit op lossen.
    Geeft U ons Uw bestelnummer en mailt U ons een foto van de broek, dan krijgt U van ons €100,- shoptegoed en een nieuwe broek vanzelfsprekend.
    Wij wachten er graag op. Uw emailadres en Uw naam komt niet voor in ons klantenbestand.

• Hoe beoordeel je Mima mode?

• Silvana

Toppers!

• Inge
    Review voor Mima mode

Leuke kleding, fijn om eens een winkel / webshop te hebben waar ze leuke betaalbare kleding hebben voor dames met een maatje meer!

• Sophie
    Review voor Mima mode

Minder racistisch zijn en meegaan met de tijd

• Siska Joling
    Review voor Mima mode

Snelle levering, geweldige kwaliteit kleding.

• Anita
    Review voor Mima mode

Reageren op mail en pb's bij klachten of problemen

• Aniek
    Review voor Mima mode

Super snelle levering en bij problemen wordt je goed geholpen. Ik bestel er altijd karostar jeans

• Marjon
    Review voor Mima mode

Altijd goede kwaliteit / prijs...goede service

• Ine
    Review voor Mima mode

Kledij al van slechte kwaliteit. De 3de broek is stuk gegaan na 1x te dragen. Deze was zeker niet te klein... er worď niet gerageerd hierop