Mimmie sieraden

Mimmie sieraden

Is Mimmie sieraden veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Marieke
    Review voor Mimmie sieraden

Na een slechte ervaring (niet geleverd wat ik besteld had) met een concurrent van Mimmie was ik huiverig om bij Mimmie alsnog een ander sieraad te bestellen (bang voor een tweede teleurstelling). Uiteindelijk na veel wikken en wegen alsnog oorknopjes besteld bij Mimmie en hier heel erg blij mee. De oorknopjes zijn duidelijk goed gemaakt (het voelt luxe aan en ziet er prachtig uit, alles tot in het kleinste detail heel mooi afgewerkt). Dank voor het mooie sieraad, dank voor het meedenken in het overwegen van alle opties (langskomen in het atelier bijv om alles te bekijken zodat ik niet weer iets koop wat verkeerd uitpakt, het aanbod om mijn 'verkeerde' sieraad van de concurrent samen te bekijken en naar wens aan te passen), en dank voor het mooie sieraad wat wel eer doet aan de herinnering. Long story short: ga niet naar de concurrent maar koop meteen hier :)

• Reggie

05-02-2021 | 22.31
    Dankjewel lieve Nicole voor een prachtige ring met moedermelk en bladgoud. De ring is me zo dierbaar, ik kijk er meerdere keren op een dag met veel liefde naar! Precies op het juiste moment kwam ik achter het bestaan van je mooie bedrijf!

Veel liefs, Reggie

• Hoe beoordeel je Mimmie sieraden?

• Maud

netjes binnen 6 weken geleverd

• Sijtsma
    Review voor Mimmie sieraden

Post nl is het pakketje verloren, maar prima opgelost door mimmie.