Mimmie sieraden

Mimmie sieraden

Bekijk alle reviews en keurmerken van Mimmie sieraden en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 05-02-2022 stopgezet

8,0

• Sylvia
    Review voor Mimmie sieraden

Communicatie is slecht, service om te huilen

In maart vorig jaar een hanger besteld. Daarbij de vraag gesteld om mee te denken over de juiste ketting, maar daar heb ik nooit respons op gekregen. Omdat ik blij was met de hanger, heb ik de ketting maar gelaten voor wat het was en bij een juwelier in de buurt een andere mooie ketting kunnen kopen voor een betere prijs.

Tot zover was ik op zich tevreden. Helaas zag ik eind november dat mijn hanger een barst vertoonde. Hier heb ik Mimmie sieraden over gemaild, maar ik kreeg geen reactie. Eind december heb ik nogmaals gemaild en kreeg ik de vraag of ik de hanger op wilde sturen. Geen probleem natuurlijk! Op de vraag of ik een verzendzegel zou krijgen, kreeg ik de reactie "dat zij zo niet werkt". Hoe werkt zij dan wel was mijn vraag, aangezien ik het niet netjes vind om de klant voor kosten op te laten draaien wanneer iets mis is gegaan buiten zijn/haar schuld om.

Hierop kreeg ik een heel naar telefoontje: dat ik geen aannames moest doen en dat dit voor haar niet leuk was. Daar had ze gelijk in en ik heb mijn excuses dan ook aangeboden, maar wel aangegeven dat ze wellicht in de volgende communicatie duidelijk kan maken hoe ze dan wel werkt en wat ik precies kan verwachten.

Na dit telefoontje kreeg ik mailtje van Nicole, waarin zij mij wees op mijn vervelende opmerking. Ook benoemde ze hierin dat normaliter de klant de verzendkosten betaald (dus mijn aanname bleek niet helemaal onterecht), maar dat ze geen zin had in "ruzie" om die 9 euro. Als ik de ketting naar haar opstuur, dan bekijkt ze hem en dan krijg ik hem direct terug.

Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat zij mijn hanger met zorg zal bekijken. Blijkbaar werkt Mimmie sieraden volgens een concept waarin ze vooral geld wil vangen, maar je daarna niet meer terug mag komen met vragen. Tot je betaald is ze vriendelijk, daarna absoluut niet.

Koop hier alsjeblieft je sieraden niet, want als er iets mis is wordt er zo naar met je omgegaan. Het is een sieraad waar veel emotionele waarde aan zit, helaas heeft het nu vooral een negatieve lading gekregen.

• Marieke
    Review voor Mimmie sieraden

Na een slechte ervaring (niet geleverd wat ik besteld had) met een concurrent van Mimmie was ik huiverig om bij Mimmie alsnog een ander sieraad te bestellen (bang voor een tweede teleurstelling). Uiteindelijk na veel wikken en wegen alsnog oorknopjes besteld bij Mimmie en hier heel erg blij mee. De oorknopjes zijn duidelijk goed gemaakt (het voelt luxe aan en ziet er prachtig uit, alles tot in het kleinste detail heel mooi afgewerkt). Dank voor het mooie sieraad, dank voor het meedenken in het overwegen van alle opties (langskomen in het atelier bijv om alles te bekijken zodat ik niet weer iets koop wat verkeerd uitpakt, het aanbod om mijn 'verkeerde' sieraad van de concurrent samen te bekijken en naar wens aan te passen), en dank voor het mooie sieraad wat wel eer doet aan de herinnering. Long story short: ga niet naar de concurrent maar koop meteen hier :)

• Reggie

05-02-2021 | 22.31
    Dankjewel lieve Nicole voor een prachtige ring met moedermelk en bladgoud. De ring is me zo dierbaar, ik kijk er meerdere keren op een dag met veel liefde naar! Precies op het juiste moment kwam ik achter het bestaan van je mooie bedrijf!

Veel liefs, Reggie

• Maud

netjes binnen 6 weken geleverd

• Sijtsma
    Review voor Mimmie sieraden

Post nl is het pakketje verloren, maar prima opgelost door mimmie.