Mindful Winkel

Mindful Winkel

Wij zijn een webshop gespecialiseerd in de verkoop van producten op het gebied van mindfulness, meditatie en yoga. Onze winkel verkoopt bijzondere en eerlijke artikelen waar wij als winkel zelf achter staan. U kunt bij ons ook terecht voor een bijzonder cadeau. Onze webshop is laagdrempelig en transparant en we hechten veel waarde aan klanttevredenheid en contact.
9,5
215 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 209 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 148 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • E Hoogwater
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Een uitgebreide collectie en vriendelijke, snelle klantenservice. Zeer aan te bevelen.

  • Rachel
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Goed ingepakt en verrast door leuk presentje bij mijn bestelling.

  • Hoe beoordeel je Mindful Winkel?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Ann-Sophie De Ganck
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Perfecte klantenservice, snelle en duidelijke communicatie

  • Monique
    Review voor Mindful Winkel

    Snelle en duidelijke reactie via de app. Daar er vertraging was bij de levering een leuk cadeautje erbij gekregen. Top service.

  • Erna Bos- van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Echt prima webwinkel! Super communicatie via app. Alles keurig verzorgd bezorgd!

  • Marina Cristofanilli
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Ik heb het meditatiekussen gekocht. Het is erg mooi en goed afgewerkt. Ik hou heel veel van. Een ding dat ik zou verbeteren, is de ietwat trage verzending. Wat betreft het pakket, het is perfect en zorgvuldig verpakt aangekomen.

  • fleuriejan sent
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Mooie kwaliteit spullen voor een goede prijs.

  • Saskia Smolders-Stel
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Goede kwaliteit, en verzorgde levering

  • Nathalie Wisse-Kamper
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Heb de bestelling nog steeds niet in huis, Moet het nu elders halen, terwijl ik gewoon thuis was.

    Antwoord van Mindful Winkel

    Beste Nathalie,

    Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat het pakket door PostNL is afgeleverd bij een afhaalpunt terwijl deze bezorgd had moeten worden bij jouw thuis. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorging door PostNL maar betreuren wel dat het is misgegaan. Heb je wel een afhaalbericht ontvangen in de brievenbus of een melding gekregen in de PostNL App? Mochten wij verder iets voor je kunnen doen dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mindful Winkel

  • Gert Van der Scheer
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Ze doen wat ze beloven. Producten worden zorgvuldig verpakt.

  • Margôt Kuiper
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    zeer goede service om online te bestellen komt goed ingepakt thuis aan groot assortiment

  • Wilco van Wakeren
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Snelle levering. Goed contact. Goede service.

  • BMAM SNELS
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Kreeg in eerste instantie bericht dat eea vertraagd was en vervolgens kwam het alsnog binnen 1 week binnen. Wat erg vervelend is: beide producten ruiken ontzettend naar iets chemisch (terpetine-achtig?). Zelfs zo erg dat ik na het uitpakken dacht dat er wellicht een lek was van gas o.i.d.. Voordat ik de brandweer wilde bellen ben ik nog even nagegaan wat er die dag in mijn huis veranderd was en constateerde ik dat het de artikelen waren die afgeleverd waren alsmede de "chips" in de afleverdoos, echt niet te doen!
    Na 5 dagen luchten nog niet weg, echt vies!
    Keurige reactie van de verkoper, ik mocht e.e.a. retourneren of kreeg een deel van mijn aankoopbedrag retour. Met dat laatste was de stank niet verdwenen dus ik koos voor retour en dan graag omruilen.
    Omruilen kon niet, reactie verkoper:
    "Omruilen van de producten is helaas niet meer mogelijk. 1. Het kussen is op dit moment niet op voorraad. 2. Dit zou een te grote kostenpost voor ons worden. We kunnen ook niet garanderen dat de lucht die u ruikt bij het nieuwe product niet hetzelfde zal zijn. De kussens gaan in een bad om gekleurd te worden en misschien is het dit wat u reukt. We hebben de laatste drie jaar honderden kussens verstuurd maar dit nog nooit eerder aan de hand gehad."
    Geretourneerd en keurig het geld terug gekregen. Toch vind ik het vreemd dat ze niet gewoon een nieuw geurloos product zouden kunnen leveren...

    Antwoord van Mindful Winkel

    Wat vervelend dat je een vreemd luchtje aan de producten rook. We hebben dit nog niet eerder gehoord en hadden het graag voor je willen oplossen als je contact met ons had opgenomen voor ingebruikname van de producten had je deze uiteraard kosteloos kunnen retourneren en nieuwe producten van ons ontvangen. De verpakking chips zijn 100% plantaardig en biologische afbreekbaar dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Wij hopen dat het luchtje er inmiddels af is en toch nog veel plezier hebt van je aankoop.

  • Anoniem
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Met aandacht verpakt.

  • Johnny Kat
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Fijne communicatie met de mensen achter de website.

  • Karin De Looper
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Goede service en snelle levering

  • Miranda Linders
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Duidelijke website en snelle levering

  • Salvatore
    Review voor Mindful Winkel

    Mijn persoonlijke ongeduld, mag geen review zijn voor deze winkel.
    Maar alles is super verlopen, verzenden en communicatie 👍
    Mooie schelp plus lief cadeautje omdat er een dag vertraging was.
    Namasté 🙏

    Antwoord van Mindful Winkel

    Beste Salvator, Wij hebben het nog eens nagekeken en zien inderdaad dat we de maximale levertijd met 1 dag hebben overschreden. Onze excuses hiervoor. U heeft contact met ons opgenomen 2 dagen nadat u de bestelling geplaatst heeft met de vraag wanneer u de producten kon verwachten. Wij hebben u toen een juiste indicatie gegeven van de verwachte leverdatum waarna u aangaf het geen probleem vond om te wachten. Wij hopen in ieder geval dat het toegevoegde cadeautje voor het lange wachten is gewaardeerd.

  • Lies Beauchampet
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    De prachtige website, de lieve medewerkers
    En de prachtige spullen

  • Jantine Geldof
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

    Mooie producten, veelzijdig aanbod