Mindful Winkel

Mindful Winkel

Wij zijn een webshop gespecialiseerd in de verkoop van producten op het gebied van mindfulness, meditatie en yoga. Onze winkel verkoopt bijzondere en eerlijke artikelen waar wij als winkel zelf achter staan. U kunt bij ons ook terecht voor een bijzonder cadeau. Onze webshop is laagdrempelig en transparant en we hechten veel waarde aan klanttevredenheid en contact.
Filter 203 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 144 met beschrijving

• Erna Bos- van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Echt prima webwinkel! Super communicatie via app. Alles keurig verzorgd bezorgd!

• Marina Cristofanilli
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Ik heb het meditatiekussen gekocht. Het is erg mooi en goed afgewerkt. Ik hou heel veel van. Een ding dat ik zou verbeteren, is de ietwat trage verzending. Wat betreft het pakket, het is perfect en zorgvuldig verpakt aangekomen.

• Hoe beoordeel je Mindful Winkel?

• fleuriejan sent
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Mooie kwaliteit spullen voor een goede prijs.

• Saskia Smolders-Stel
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Goede kwaliteit, en verzorgde levering

• Nathalie Wisse-Kamper
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Heb de bestelling nog steeds niet in huis, Moet het nu elders halen, terwijl ik gewoon thuis was.

Antwoord van Mindful Winkel

Beste Nathalie,

Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat het pakket door PostNL is afgeleverd bij een afhaalpunt terwijl deze bezorgd had moeten worden bij jouw thuis. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorging door PostNL maar betreuren wel dat het is misgegaan. Heb je wel een afhaalbericht ontvangen in de brievenbus of een melding gekregen in de PostNL App? Mochten wij verder iets voor je kunnen doen dan horen wij het graag.

Team Mindful Winkel

• Gert Van der Scheer
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Ze doen wat ze beloven. Producten worden zorgvuldig verpakt.

• Margôt Kuiper
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

zeer goede service om online te bestellen komt goed ingepakt thuis aan groot assortiment

• Wilco van Wakeren
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Snelle levering. Goed contact. Goede service.

• BMAM SNELS
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Kreeg in eerste instantie bericht dat eea vertraagd was en vervolgens kwam het alsnog binnen 1 week binnen. Wat erg vervelend is: beide producten ruiken ontzettend naar iets chemisch (terpetine-achtig?). Zelfs zo erg dat ik na het uitpakken dacht dat er wellicht een lek was van gas o.i.d.. Voordat ik de brandweer wilde bellen ben ik nog even nagegaan wat er die dag in mijn huis veranderd was en constateerde ik dat het de artikelen waren die afgeleverd waren alsmede de "chips" in de afleverdoos, echt niet te doen!
    Na 5 dagen luchten nog niet weg, echt vies!
    Keurige reactie van de verkoper, ik mocht e.e.a. retourneren of kreeg een deel van mijn aankoopbedrag retour. Met dat laatste was de stank niet verdwenen dus ik koos voor retour en dan graag omruilen.
    Omruilen kon niet, reactie verkoper:
    "Omruilen van de producten is helaas niet meer mogelijk. 1. Het kussen is op dit moment niet op voorraad. 2. Dit zou een te grote kostenpost voor ons worden. We kunnen ook niet garanderen dat de lucht die u ruikt bij het nieuwe product niet hetzelfde zal zijn. De kussens gaan in een bad om gekleurd te worden en misschien is het dit wat u reukt. We hebben de laatste drie jaar honderden kussens verstuurd maar dit nog nooit eerder aan de hand gehad."
    Geretourneerd en keurig het geld terug gekregen. Toch vind ik het vreemd dat ze niet gewoon een nieuw geurloos product zouden kunnen leveren...

Antwoord van Mindful Winkel

Wat vervelend dat je een vreemd luchtje aan de producten rook. We hebben dit nog niet eerder gehoord en hadden het graag voor je willen oplossen als je contact met ons had opgenomen voor ingebruikname van de producten had je deze uiteraard kosteloos kunnen retourneren en nieuwe producten van ons ontvangen. De verpakking chips zijn 100% plantaardig en biologische afbreekbaar dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Wij hopen dat het luchtje er inmiddels af is en toch nog veel plezier hebt van je aankoop.

• Anoniem

Met aandacht verpakt.