Mindful Winkel

Mindful Winkel

Wij zijn een webshop gespecialiseerd in de verkoop van producten op het gebied van mindfulness, meditatie en yoga. Onze winkel verkoopt bijzondere en eerlijke artikelen waar wij als winkel zelf achter staan. U kunt bij ons ook terecht voor een bijzonder cadeau. Onze webshop is laagdrempelig en transparant en we hechten veel waarde aan klanttevredenheid en contact.
Filter 163 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 108 met beschrijving

• Geeta

Mooie producten

• Katja Schildmeijer
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Goede prijs voor kwalitatief zeer mooie spullen!

• Hoe beoordeel je Mindful Winkel?

• Suzanne Maris
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Gisterenmiddag een bestelling geplaatst op de website. Een van de gekochte artikelen bleek niet op voorraad. Hier persoonlijk dezelfde dag nog over geïnformeerd met daarbij de link naar een ander (duurder) alternatief dat zonder bijbetaling wel direct geleverd kon worden. Het pakket kwam vanochtend al aan. Alles was ontzettend leuk verpakt. Kortom: zowel de klantvriendelijkheid, communicatie als leveringstermijn TOP!

• Adriana Matthijssen
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Zeer goede produkten. Super kwaliteit! Vriendelijk en ook zeer behulpzaam met beantwoorden van vragen over produkten. Supersnelle reacties op e-mail en supersnelle verzending. Gewoon een echte aanrader!

• Tanja Lankwerden
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Duidelijk omschreven producten, en kreeg bericht dat de levering iets later zou zijn. Het was ook goed verpakt.

• Jan van Erven
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Goede prijs-kwaliteit-verhouding en snelle bezorging

• Rian Maas

alles verliep goed

• chelsea darson

Goed product!

• Masa Devinar Groselj

Excellent service!

• Monica Mellema
    Geverifieerde klant van Mindful Winkel

Makkelijk te bestellen, snelle levering