Mineraalverf.nl

Mineraalverf.nl

Mineraalverf.nl is een snelgroeiende dynamische webshop/groothandel, die zich bezighoudt met het online verkopen van KEIM producten. Mineraalverf.nl onderscheidt zich op de Nederlandse en Belgische markt met een exclusief assortiment aan hoogwaardige KEIM producten tegen de laagste prijs. Mineraalverf.nl biedt online de KEIM producten aan consumenten en schilders aan tegen voordelige groothandelsprijzen.

Wij leveren zowel aan professionals, als ook aan particulieren. Onze passie is om u zo goed mogelijk te voorzien van een passend advies en de beste service. Wij snappen dat uw eigendommen belangrijk zijn en dat u deze op een kwalitatief hoogwaardige manier wilt behandelen. Met de verfproducten van KEIM komt dit helemaal goed.

Het team van Mineraalverf.nl staat voor u klaar voor vragen en bestellingen. Neem vrijblijvend contact met ons op.
Filter 551 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 549 met beschrijving

• GJJ Janssen
    Geverifieerde klant van Mineraalverf.nl

Na telefonisch overleg en een prima uitleg over Keim verf de order geplaatst en keurig op de juiste datum volledig uitgeleverd. Ga zeker de vervolg order weer bij deze zaak plaatsen.

• PH

goede service

• Hoe beoordeel je Mineraalverf.nl?

• Jan Roest

prima service

• W de Vries
    Geverifieerde klant van Mineraalverf.nl

Goed advies en heel goede verf. Top resultaat!

• G.J.P. Willems

Doet wat beloofd wordt

• ron welling

Kwaliteitrsproduct

• R Kuipers
    Geverifieerde klant van Mineraalverf.nl

Goed en goedkope verf snel geleverd

• Ben Seekles

Professioneel

• ruud
    Review voor Mineraalverf.nl

Enorm fijne winkel met goede adviezen én goed geholpen bij kleur wissel en verf die geruild moest worden. Echt toppers.

• Radboud Van Ton

Snelle levering!