MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl heeft een select aanbod van mini toetsenborden met touchpad, zowel bluetooth mini toetsenborden als 2,4Ghz mini toetsenborden. Wij hebben expres een select aanbod die we in grote aantallen inkopen. Zodoende hebben we altijd alles op voorraad (snelle levering) en kunnen we de prijs laag houden. Wij hebben dus eigenlijk al voor u een voorselectie gemaakt van de mini toetsenborden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Met een mini wireless toetsenbord met muis kunt u gemakkelijk vanaf de bank uw Android TV Box, Windows home theater PC (HTPC), media center, Playstation 3, Smart TV's, Xbox, Raspberry Pi en IPTV's. Surf op het internet, speel spellen of kijk films op je tv, het kan er allemaal mee. De mini toetsenborden met laser pointer zijn daarnaast ook zeer geschikt voor presentaties.
Filter 217 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 157 met beschrijving

• Jonny Middelkoop
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Appart vormgegeven, zeer informatieve site.

• Erwin Koekoek

Snel en betrouwbaar

• Hoe beoordeel je MiniToetsenbord.nl?

• Peter Middelhoek
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

In de webshop staan de exacte specificaties qua fysieke formaten van de toetsenborden. Ik moest een toetsenbord hebben dat in een krat moest passen, die maat was dus heel relevant. De maat op de site klopte niet toen het keyboard binnenkwam. Het week 4 à 5 cm af van de maat die genoemd werd. Op een mail hierover kwam heel snel én professioneel een passende reactie. De info komt verkeerd bij de fabrikant vandaan, kan gebeuren. Ik kreeg direct een retourlabel om de foute toetsenborden terug te sturen en er werden direct passende toetsenborden opgestuurd, de volgende dag was alles al keurig binnen. Perfect geregeld!

• jan van gurp

voldoet aan verwachting

• J Dooms

Snelle korrekte afhandeling.

• Hans van Loenhoud

Goed, snel en goedkoop

• Mirza
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Alles ging beter dan elke verwachting...product zelf is ook wat ik verwachte te zijn...prima diensteverlening en prima product.

• Groen

duidelijk en vlot

• Johan van Dijk
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Snelle levering en goede product omschrijving.

• Jamal Salhi

Snelle service!