MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl heeft een select aanbod van mini toetsenborden met touchpad, zowel bluetooth mini toetsenborden als 2,4Ghz mini toetsenborden. Wij hebben expres een select aanbod die we in grote aantallen inkopen. Zodoende hebben we altijd alles op voorraad (snelle levering) en kunnen we de prijs laag houden. Wij hebben dus eigenlijk al voor u een voorselectie gemaakt van de mini toetsenborden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Met een mini wireless toetsenbord met muis kunt u gemakkelijk vanaf de bank uw Android TV Box, Windows home theater PC (HTPC), media center, Playstation 3, Smart TV's, Xbox, Raspberry Pi en IPTV's. Surf op het internet, speel spellen of kijk films op je tv, het kan er allemaal mee. De mini toetsenborden met laser pointer zijn daarnaast ook zeer geschikt voor presentaties.
9,0
Filter 388 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 265 met beschrijving

• Frank De Belder
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Gewoon, zoals het moet Het werkt prima

• Peter Verkuijl
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Toetsenbord werkt niet goed met bleutooth alleen cijfers en muis gedeelte werkt op de chroomcast ook nog op mijn telefoon aangesloten met hetzelfde probleem en daarna aangesloten met de dongle op de computer en dat werkte prima. Contact opgenomen met de shop en wisten niet waar het aan lag en zouden het uitzoeken en verder contact met me opnemen.

winkel heeft uiteindelijk contact met me opgezocht en het artikel is retour gegaan, ze hebben het toetsenbord getest en deed het daar bij verschillende telefoons wel, maar waarom het toetsenbord bij mij niet werkte blijft voor mij een raadsel. ik vind wel dat de handeling rondom dit alles netjes is verlopen en raad iedereen deze winkel aan omdat deze in mijn ogen wel betrouwbaar is.

Antwoord van MiniToetsenbord.nl

Beste Peter, ik had je gisteren al even hier over gemaild maar ook hier nog even een reactie. Helemaal mijn fout geweest dus dat dit van mijn to do is afgegaan. Als het goed is heb je dus inmiddels per mail een reactie en een retourlabel.

• Hoe beoordeel je MiniToetsenbord.nl?

• Y Lawson
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Mooie prijzen en goede, snelle service

• Intensieve pc-gebruiker
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Goede informatie op de website om toetsenborden te vergelijken. Bestelde voldeed inderdaad aan de beschrijving. Prijs/kwaliteitverhouding goed, netjes verpakt, levering op tijd.

• aitana roommate marina skip goeree

Top !

• Fredo Lekkerkerker
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

De communicatie met de webshop kan beter; op email wordt slecht gereageerd en het telefoonnummer werd nooit beantwoord. Verder ben ik tevreden.

• Rob
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Snelle levering en goede kwaliteit toetsenbord

• William Clauwers
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Goede kwaliteit producten tegen een mooie prijs. Snel in huis. Prima service, zeer tevreden met mijn aankoop !!

• Sandra van Zanten

Vlotte levering

• sipke deheij
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Ik heel goed gegaan en ben best tevreden

• Meryl Raaijmakers
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Prima service. geen verbeterpunten. Behalve minder vaak mailen over het geven van een review.

Beste Meryl,
    Dank voor je beoordeling. Ik schrok eerst even toen ik in de mail een beoordeling van 1 ster zag, dus ben blij dat het een foutje was :D. En goed dat je aangeeft dat de hoeveelheid mail te veel is, dit zullen we eens onder de loep nemen!

• Erna

Helaas niet stil. Plasticachtig. Voelt heel goedkoop

Antwoord van MiniToetsenbord.nl

Beste Erna, jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Uiteraard mag u deze retourneren indien u dit niet al gedaan heeft en het nog voldoet aan de voorwaarden. Wat betreft de stille toetsen is eigenlijk geen enkel toetsenbord helemaal stil, dat is ook onwenselijk. Zoals vermeld op de productpagina 'Deze stille scissor toetsen hebben niet het herkenbare harde klik geluid, maar geven nog wel een licht dof geluid ter bevestiging van gebruik en is dan alleen voor de gebruiker licht te horen. '

• Classic

Prima Service!

• Chris
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Mooie prijzen, goede service, goede afwikkeling, heel mooi toetsenbord

• Etienne Evans
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Heel handig goed voor zijn prijs, en gedraag zich mooi tot nu toe, hopend blijft het zig gedragen voor een lange tijd.

• Ronald de Hoog
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Hele snelle levering, goed product perfect op de bank heel makkelijk dankzij de toetsenbord verlichting , eindelijk valt die rotmuis niet meer van de bank.

• Siemon Zijlstra
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Rii toetsenbord in gebruik met mijn Mac Mini. Werkt tot volle tevredenheid. Heel blij mee.

• Ilse
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Hele snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag bezorgd. Erg tevreden over het toetsenbord, mooi en compact. Makkelijk mee te nemen en fijn om mee te werken.

• Rosanne
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Fijn klein toetsenbord. Maakt geen geluid en typt fijn. Ik mis wel wat media knoppen

• Tom Peek
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Handig toetsenbord, moet nog wel wennen waar alles zit, maar dat ligt aan mij natuurlijk, erg uitgebreid voor een mooie prijs