MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl heeft een select aanbod van mini toetsenborden met touchpad, zowel bluetooth mini toetsenborden als 2,4Ghz mini toetsenborden. Wij hebben expres een select aanbod die we in grote aantallen inkopen. Zodoende hebben we altijd alles op voorraad (snelle levering) en kunnen we de prijs laag houden. Wij hebben dus eigenlijk al voor u een voorselectie gemaakt van de mini toetsenborden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Met een mini wireless toetsenbord met muis kunt u gemakkelijk vanaf de bank uw Android TV Box, Windows home theater PC (HTPC), media center, Playstation 3, Smart TV's, Xbox, Raspberry Pi en IPTV's. Surf op het internet, speel spellen of kijk films op je tv, het kan er allemaal mee. De mini toetsenborden met laser pointer zijn daarnaast ook zeer geschikt voor presentaties.
Filter 237 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 172 met beschrijving

• Oscar Vermeulen

snel, probleemloos

• Mic Julian
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Top kwaliteit, maar met name de service is uitstekend.

• Hoe beoordeel je MiniToetsenbord.nl?

• Leslie Exmann

goed assortiment.

• Kristof Keymolen
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Ruime keuze voor een zeer specifiek product

• manuela franceschetti
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Top toetsenbord. Onze dochter is er heel blij mee

• Naomi van Sandijk
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Netjes ingepakt, op tijd verzonden en prima communicatie tijdens het bestelproces!

• Andreas Siejek
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

mooie prijzen en super snelle levering !

• B. Grim
    Review voor MiniToetsenbord.nl

De Perixx toetsenbord 805 L II werkt een tijdje via de bluetooth, waarna de toetsenbord weer opnieuw aangemeld moet worden. Ik heb hier een paar dagen geleden formulier voor ingevuld, maar nog geen reactie. Wanneer je wilt bellen, krijg je alleen een antwoordapparaat dat ze aangeven dat je een mail moet sturen. Jammer... Graag zou ik iemand persoonlijk willen spreken.

• Bert Wemmenhove

Goed, snel, prima product

• Jacqueline van Hoorn-Melis
    Geverifieerde klant van MiniToetsenbord.nl

Er werd attent gereageerd op mijn zoekgeraakte toetsenbord. Alles kwam goed.