MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl

MiniToetsenbord.nl heeft een select aanbod van mini toetsenborden met touchpad, zowel bluetooth mini toetsenborden als 2,4Ghz mini toetsenborden. Wij hebben expres een select aanbod die we in grote aantallen inkopen. Zodoende hebben we altijd alles op voorraad (snelle levering) en kunnen we de prijs laag houden. Wij hebben dus eigenlijk al voor u een voorselectie gemaakt van de mini toetsenborden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Met een mini wireless toetsenbord met muis kunt u gemakkelijk vanaf de bank uw Android TV Box, Windows home theater PC (HTPC), media center, Playstation 3, Smart TV's, Xbox, Raspberry Pi en IPTV's. Surf op het internet, speel spellen of kijk films op je tv, het kan er allemaal mee. De mini toetsenborden met laser pointer zijn daarnaast ook zeer geschikt voor presentaties.
De zekerheden van https://minitoetsenbord.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016