Minibikeshop.nl

Lidmaatschap per 01-05-2014 ingetrokken

3,5

• Jos

Slecht.

Ik bestel 2 items waarvan op de site staat dat de levertijd 1 dag is. Ik heb betaald en een email bevestiging gekregen, geen melding over levertijd of iets dergelijks. Dus even bellen, wordt niet opgenomen, dag erna nog een keer, weer niet, dan maar mailtje, geen reactie, weer bellen, weer mailen. Helemaal niets en uiteraard nog steeds geen spullen ontvangen!

• Nieko

Spullen besteld bij MT Helmenshop.nl (zelfde adres en
    KvK nummer) Spullen komen niet, er wordt niet
    gereageerd op mail en telefoon wordt niet
    opgenomen. Meer dan 40x gebeld! Naar diverse
    nummers van de dezelfde ondernemer. Morgen schrijf
    ik ze aangetekend aan, volgende week naar de
    rechtsbijstandverzekering. Gebruik ik die ook eens.

• glenn

Mijn bestelling geplaatst op 19-september-2013,
    deze bestelling deels gekregen maar de stuurdemper en de choke voor de carburateur die er niet inzat niet!,
    alles is netjes betaald en ik heb al diverse e-mails gestuurd maar geen reactie terug, als ik bel wat ik al vele malen heb gedaan krijg ik het antwoord dat het gister is opgestuurd dit hebben ze mij al 4 keer verteld!!, ik ben ten einde raad alleen maar om deze kleine onderdelen die ik wel nodig heb!!!

hier ben ik niet blij mee

• Marcel
    Review voor Minibikeshop.nl

Had op 27-11-2013 een bestelling gedaan, een week later stond de status op: word verpakt. Daarna nooit weer wat gehoord of gezien. Na een paar emails en bijna 3 weken verder nog steeds geen antwoord/reactie gehad..

Slechte zaak, dat ze nog niet eens op emails kunnen reageren!??

En ja, ik ga aangifte doen.

• hans vervoorn

uit eindelyk myn bestelling na 18 dagen binne
    gekregen,na telefoonisch contact,waren niet bly met myn
    klacht,vraag me toch af da as je al 8jaar bezig ben as
    bedryf je dan nog steeds klachte kryg over je
    bezorging,nou nie ech goed voor je reputatie,hopelyk word
    hier an gewerk,jlcm vervoorn,vlaardingen

• Meijer
    Review voor Minibikeshop.nl

Ik heb onderdelen besteld voor mijn scooter op
    scooteronderdelenwinkel.nl welke ook eigendom is van dezelfde firma
    achter minibikeshop.nl
    Na ongeveer twee weken heb ik niets ontvangen of gehoord van deze
    firma en op e-mail of telefoon wordt niet gereageerd.
    Erg slechte service wat mij betreft en ik heb al een geschil gestart via
    paypal. Deze firma is absoluut GEEN aanrader!!

• Alekcandr Baeyens

Heb mijn trekstarter 4 weken geleden bestel ging het normaal
    begin 2 weken geleden krijgen nog niks gezien en ze
    beantwoorden mijn e-mails niet meer...

• Patrick
    Review voor Minibikeshop.nl

Ik wil bij deze toch nog ff kleine correctie toepassen over de
    recensie die ik heb geschreven. Na lang wachten[ ca 3wk]
    toch de minibike ontvangen, was dit vergeten te vermelden in
    de recensie, ca 10 min later wordt ik gebeld door minibike over
    de gang van zaken betreft levering van de minibike en alle
    problemen met de afhandeling. Dit werd vervolgens zeer netjes
    opgelost en ook nog 25% korting

• Mark

Ik heb mijn minibike 8 dagen geleden besteld, vandaag geprobeerd te
    bellen maar tevergeefs ik heb een 3 mails gestuurd met name 2
    vandaag maar niets binnen als ik binnen een week nog niets gehoord
    heb ga ik aangifte doen!

• MATHIJSSEN
    Review voor Minibikeshop.nl

Onderstaand bericht heb ik per e-mail naar minibike gezonden op 23 april 2013.
    "In januari heeft mijn zoon samen met een vriend een bestelling bij u geplaatst voor verschillende onderdelen. Deze staat op naam van Lucas Huyens.
    De betaling heb ik gedaan via mijn credit kaart dus die vindt u terug onder mijn naam. Mathijssen.
    23 april -->3 weken geleden heb ik u gecontacteerd en u zou de bestelling naar ons adres zenden en dat zou dan vorige week ongeveer moeten toekomen.
    23 april -->Vorige week donderdag 18 april heb ik u nogmaals gecontacteerd en toen wist u mij te melden dat de bestelling "gisteren" dus 17/4 vertrokken is naar ons adres. Koningin Fabiolalaan 95, 1830 Machelen, België.
    Tot op heden nog niets ontvangen. Dit vind ik allemaal toch wel heel lang duren.
    Graag had ik van u nu toch willen weten wanneer die jongens hun bestelling gaan krijgen. Hebt u soms een tracking nummer?
    elke dag probeer ik u telefonisch te bereiken maar tevergeefs .... Zijn we ons geld gewoon kwijt?

• Thomas
    Review voor Minibikeshop.nl

Bestelling geplaatst op 10-3-2013, betaald via iDeal. Ik heb tot heden nog geen pakketje mogen ontvangen.
    Verschillende keren heb ik gemaild, en op meerdere dagen en tijdstippen geprobeerd te bellen. Helaas werd hier niet op gereageerd.
    In tegenstelling tot eerdere wél positieve ervaringen met dit bedrijf vind ik dit jammer. Ik hoop graag in contact te komen.

• Timo
    Review voor Minibikeshop.nl

Ik heb op 24-03-2013 13:52 een bestelling geplaatst voor een ketting en koppelstuk voor de ketting. Ik ben een keer gebeld maar toen was ik net te laat met het opnemen van de telefoon. Ik heb toen meteen terug gebeld maar namen toen niet op. Ik heb de dagen erna in totaal wel 15 keer gebeld en zei nemen de telefoon nooit aan. Ik heb deze winkel ook gemaild ook geen antwoord. Ik voel me opgelicht.

• Paul
    Review voor Minibikeshop.nl

Ik heb 11/02 een minibike besteld. Deze is zoals afgesproken optijd aangeleverd. Nu is er schade ontstaan (scheur in kap). Dit heb ik geconstateerd bij het uitpakken.
    Nu heb ik op 18/02 een mail gestuurd en op 27/02. Op 18/02 hebben ze gezegd dat ze daarvoor niet aansprakelijk zijn. Nu heb ik gevraagd hoe we dit toch kunnen oplossen. Maar tot heden (25/03) niks vernomen...

• Daniel
    Review voor Minibikeshop.nl

Zoals gezegd een vervolg op mijn bestelling. Op de website stond vermeld, levertijd van voorradige onderdelen 3 tot 5 werkdagen, en ik had inderdaad op de 5e werkdag mail dat mijn bestelling onderweg was, dus dat was keurig. 2 Dingetjes, ik had via een mailtje gevraagd of er bij de bestelling nog een extra waterslang kon, daar heb ik nooit antwoord op gekregen, en bij de bestelling die geleverd is ontbraken 2 klemmetjes voor brandstofslang. Ga ik nog achteraan, maar tot nu toe ben ik redelijk tevreden.

• Samuel

k heb op zaterdag 2 maart een helm bij deze webwinkel
    besteld maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. De
    betaling is al voltooid en er was vermeld dat de levertijd
    tussen de 2-3 dagen was. Inmiddels is het bijna 3 weken later
    en ik al meerdere mail gestuurd en meerdere malen gebeld
    maar ik krijg maar geen contact en ik overweeg om in hoger
    beroep te gaan.